K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:miten teillä on varaa ostaa kampaamon kalliita tuotteita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:Minä tykkään Linna-shampoosta. Sillä mun rasvoittuvat hiukset pysyy edes jotenkin puhtaina. On myös tarpeeksi mieto, niin voi lastenkin tukat pestä sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:Miten mulla on sellanen mielikuva, et Pantenen sampoissa on silikonia ei Fruktiksen?!?
Fruktiksessa on hedelmävahaa, ihan yhtä kakkaa ainetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:miten teillä on varaa ostaa kampaamon kalliita tuotteita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:Suomalainen koivusampoo. Edullista ja hyvää, ei tarvitse hoitoainetta erikseen kun on sen verran hoitavaa itsessään.
silikonipaskaa :x
suomalainen koivushampoo ja hunajahoito..
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko;11933814:
Kysyin mun kampaajalta viimeksi, että miksi ei saisi olla silikonia kun kerran se tekee hiuksista hyvän tuntuiset. Niin se mietti tovin ja sanoi, että ei oikein keksi mitään syytä. Että kaikessahan silikonia nykyään on. Mulla on jopa meikinpoistoaineessa vaikuttava aine silikoni.
En sitten tiedä, kukin päättää oman mielensä mukaan mutta mun hiuksille "silikonipaskat" on parhaita. Eli paskaa yhdelle, toiselle ainoa oikea. Mut en lähtis sun valitsemia toisaalta paskaksi sanomaan vaikken itse valitsisikaan hyllystä...