Jos varattu ihminen lähestyy sinkkua, niin mitä väärää sinkku tekee jos lähtee leikkiin mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinkkuäiti

Vieras
Se varattu ihminen siinä väärin tekee omaa puolisoaan kohtaan, mutta ei se sinkku ole kenellekään tilivelvollinen.

Itsellä kun on tilanne, että eräs naimisissa oleva mies vaikuttaa olevan kiinnostunut. Jos mies tekee aloitteen niin mä annan kyllä mennä. Kyllä mä sinkkunakin kaipaan seksiä ja läheisyyttä.

Ei mielestäni sinkku tee mitään väärää, jos lähtee mukaan. Tilanteesta kuitenkin riippuu kuinka järkevää tuollainen on. Pelimiehen matkaan ei kannata lähteä, koska sitten on seuraava jätetty.

Jos se sinkku ei tiedä miehen olevan varattu, ei tee mitään väärin. Jos taas tietää, on typerää ja törkeää olla osallisena touhuun, sitä ei pehmennä yhtään väite "toi aloitti". Kas kun se asiasta tietämätön puoliso on myös ihminen, ei häntäkään sovi kusettaa vaikkei sinkku olekaan häneen missään suorassa suhteessa.

Moraalisesti ei liene kovin hienoa olla arvostamatta toisen parisuhdetta, vaikka se toinen ei sitä itse arvostaisikaan.

Mutta kyllä se vastuu kuitenkin on ihan kokonaan tuossa kohtaa sillä miehellä, mikäli vaimo ei kuulu kaveripiiriisi, vaan on sulle tuntematon.

Tällä yritetään saada vaan itselle puhdas omatunto. Mulla sama tilanne vaikka mielestämme teimme täysin selväksi että vain kavereita, mutta taispa miehellä olla taka-ajatuksia silti.

Mua on ruvennut ahdistamaan hirveästi, koska mies ei kunnioittanut mun toivetta. Tai luulee sitte olevansa niin vallottava että ei voi uskoa todeksi etten ole kiinostunut sillai.

Meillä se on joko pelkkä kaveruus - tai ei mitään, mutta en todellakaan alennu mihinkään salasuhteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti;24217366:
Se varattu ihminen siinä väärin tekee omaa puolisoaan kohtaan, mutta ei se sinkku ole kenellekään tilivelvollinen.

Itsellä kun on tilanne, että eräs naimisissa oleva mies vaikuttaa olevan kiinnostunut. Jos mies tekee aloitteen niin mä annan kyllä mennä. Kyllä mä sinkkunakin kaipaan seksiä ja läheisyyttä.

Sä sinkkuna kelpuutat siis seksinnälkääs kenet vaan kuka osottaa kiinnostusta?

En lähtisi. Yksi syy, että olisin ihan varma, ettei tuommoisesta ole sängyssä mihinkään (tämä olettamus tulisi siitä, että uskoisin tyypin olevan itsekeskeinen, ja parisuhteessaan puutteessa, joka kertoo siitä, ettei osaa tyydyttää vaimoaan).

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti;24217366:

Arvostatko itseäsi?
Arvostatko muita ihmisiä?
Pyritkö toimimaan niin kuin haluaisit itesäsi kohtaan toimittavan?
Haluatko läheisyyttä hinnalla millä hyvänsä?
Miksi sinua kiinnostaa mies joka on valmis pettämään puolisoaan, haluatko saman kohtalon?
Vai oletko vain tyyppiä jonka mielestä kaverin karkit ovat parempia kuin omat ja ne otetaan hyvällä/pahalla?

Päävastuu on varatulla ja tekee täysin väärin,mutta miusta sinkkukin tekee varatun puolisoa ja perhettä kohtaan väärin,jos tietää miehen olevan varattu, leikit voisi jättää leikkimättä varatun kanssa.
Seksiä ja läheisyyttä toki kaipaa sinkkunakin,mutta mikset hanki vaikka seksisuhdetta sinkkumiehen kanssa ?

Mun moraalikäsityksen mukaan on melko väärin tietoisesti osallistua sellaiseen toimintaa joka loukkaa jotakuta syvästi, jossa sitä yhtä ihmistä siis petetään ja sille valehdellaan. Vaikka en sitä ihmistä tuntisikaan.

[QUOTE="just";24217395]Sä sinkkuna kelpuutat siis seksinnälkääs kenet vaan kuka osottaa kiinnostusta?[/QUOTE]

Miten niin kenet vain? Ei mulle kuka vain kelpaa, mutta tuo mies kelpaa missä ja milloin vain.

Mites ap ja muut samoin ajattelevat olette mieltä siitä, jos sinkkunainen vonkaa suhteessa elävää miestä ja mies lopulta suostuu? Onko sinkku silloinkin puhdas kuin pulmunen?

[QUOTE="a p";24217438]Miten niin kenet vain? Ei mulle kuka vain kelpaa, mutta tuo mies kelpaa missä ja milloin vain.[/QUOTE]

Mitä kiinnostavaa on pettäjässä... kertoo lähinnä paskasta luoneesta? Syyksi ei nyt kelpaa ilkeä vaimo :D

[QUOTE="jojo";24217456]Mites ap ja muut samoin ajattelevat olette mieltä siitä, jos sinkkunainen vonkaa suhteessa elävää miestä ja mies lopulta suostuu? Onko sinkku silloinkin puhdas kuin pulmunen?[/QUOTE]

Ei toki ole puhdas pulmunen. Kyllä päävastuu on silti sillä varatulla miehellä, jonka ei todellakaan ole pakko lähteä pettämään, vaikka joku vonkaisikin.

Oon sitä mieltä ettei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi ja parisuhteet, niin avo-kuin avio pitäisi julistaa määräaikaiseksi. Näin säästyttäisiin monelta erolta ja murheelta....

Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Olisi kyllä reilua ensin lopettaa suhde kunnolla kuin aloittaa uutta. En millään usko että nainen joka ottaa varatun miehen kunnioittaa itseään todella.

Yhteistyössä