40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Muruset, tässä tätä ketjua olen seurannut pitkin päivää ... IIIIIK! Ihanaa mur-mur :heart: roppakaupalla onnea ! Voi kun minullakin edes yhden kerran elämässäni "aitoa oikeaa" plussaa näyttäisi ja vielä perille asti :ashamed:

Enää en kierrolla aio testailla... eihän tässä ole mitään järkeä :( kun ei ole niin ei ole :ashamed: Noh se siitä :D

Arvatkaas millä minä äsken herkuttelinkaan? Friteerasin mustekalaa öljyssä ja laitoin limettiä päälle NAM! Lisukkeena tomaattia ja tietenkin - valkkaria :D Kyllä kelpaa! Ensi viikolla lomalle ja kullan kainaloon, vihdoinkin ... AAAAH!!!

Nauttikaa kesästä ja tulevista luvatuista helteistä, talvella taas palellaan ja tehdään lumitöitä :D

Mutta kuulostellaan Ihunaiset ! :wave:

Muruset, tässä tätä ketjua olen seurannut pitkin päivää ... IIIIIK! Ihanaa mur-mur :heart: roppakaupalla onnea ! Voi kun minullakin edes yhden kerran elämässäni "aitoa oikeaa" plussaa näyttäisi ja vielä perille asti :ashamed:

Mafinka ihunainen - niin sitä siullehin toivoisin:kiss:

Enää en kierrolla aio testailla... eihän tässä ole mitään järkeä :( kun ei ole niin ei ole :ashamed: Noh se siitä :D

Arvatkaas millä minä äsken herkuttelinkaan? Friteerasin mustekalaa öljyssä ja laitoin limettiä päälle NAM! Lisukkeena tomaattia ja tietenkin - valkkaria :D Kyllä kelpaa! Ensi viikolla lomalle ja kullan kainaloon, vihdoinkin ... AAAAH!!!

On kyllä ihunaa kun siulla siellä se oma kultainen miehenköriläs!:heart:

Nauttikaa kesästä ja tulevista luvatuista helteistä, talvella taas palellaan ja tehdään lumitöitä :D

Juu, tännehin luvattu viikonlopuksi jopa 36C!!!

Mutta kuulostellaan Ihunaiset ! :wave:
.

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Mafinka Se valkkari varsinkin kuulosti oikein hyvältä :p. Lauantaiksi ostinkin pullon sekä valkkaria että punkkua, mutt ne jäi korkkaamatta. Pitänee ensi viikonloppuna maistella taas =).

mur-mur Niinpä, ku se ultrareissu olisi sitten vielä ihan erilainen kuin viimeksi :saint::hug::heart:.

Ottis mä teen nyt lyhennettyä päivää koska voin tänä kesänä pitää vaan parisen viikkoa lomaa jos sitäkään - yrittäjä :(

Viime kesä meni tasan 7:n pv:n vapaalla :(

Noh kun kullan luo muutan niin olen sanonut että pidän heti ensimmäiseksi aidon loman ja hän oli samaa mieltä kanssani, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!

Mä tosin nautin kun mulla on kaikenlaista näpertelyä lomalla: ompelua, maalaamista, naputtamista, korjaamista, lukemista, koiran kanssa treenaamista ja uimista ja vaan nauttimista .... :) Eikö elämä ole ihanaaa!!!

Kaikille Teille Ihanaisille Naisille ihanaa iltaa! Hups! Taitaa viini nousta hilseeseen ;) Suukkoja kaikille :kiss::kiss::kiss:

P.S. Taisin vahingossa taklata tädin eteiseen :D

Mahdontako Heh! Onhan tuo mur-mur -mamma haukotellut tässä viimeaikoina sen kun on ehtinyt ... ;)

Jos itse voisin kuvitella olevani raskaana sen perusteelle että olen myöhässä ... nälkä koko ajan... närästänyt mitä ei yleensä koskaan... ja olen pirun väsynyt koko ajan niin sanoisin että olen taatusti raskaana ;)

Mahdotontako - Mafinkahan sen mainitsikin: väsy ollut tooooodella kova n. viikon verran..nyt ei oikiastaan pariin päivää - pikemminhin unen saanti vaikeuksia:|
(tätä oli aiemmissahin tärpeissä..)
Tisuja hieman kihelmöinyt illan..tietäisköhän hyvää?:rolleyes:..lämmöt 37.2

..pelottaa, että huominen tuo sen kauhean pettymyksen..
mur-muria jännittää nyt kovasti ihunaiset!!!!!!!

Mahdotontako - dippaathan huomenna?!:heart::heart:

Ps. Mafinka..kuulostellaanpas tuota siun tilannetta;)
..ei voi tietää..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Heips vielä!
Mur-mur sinä kun olet naisten intiimiasioiden tietopankki, niin oletko kuullut/lukenut sellaisesta, että synnytyksen jälkeen tulisi kuukautiset, mutta sitten jäisivät pois uudestaan?

Muutkin saavat vastailla, jos tietoa on. Selailin täälläkin noita muita palstoja, mutta en törmännyt muuta kuin samanlaiseen kysymykseen, johon ei ollut tullut vastauksia.

Mulla tuo kierto on ollut aina jotain 29-31, nyt olis se 31 kp, mutta ei ole näkynyt tätiä. En kyllä kaipaile, jotkut onnelliset ovat saaneet olla imetyksen myötä ilman tätiä jopa vuoden verran. Mulla on aina kuukautiset alkaneet 3kk sisällä synnytyksestä. Nyt siis on yhdet olleet, mutta seuraavia ei vielä. Voivat tietysti alkaa huomennakin. Mutta mielenkiinnosta kyselen.

Mur-mur vautsi. Olen niin onnellinen puolestasi ja peukutan kovasti. Täältä taustalta olen sinua seuraillut ja toivon nyt niiiiiiiin kovasti, että kestää loppuun asti. Olen kertonut ennenkin siskostani, hänellä aika ohut ja vaalea viiva ja kuitenkin oli raskaana ja sai tytön, että aina se viivan vahvuus ei kerro tilannetta. Olin viikonlopun mökillä ja tultiin tänään niin en aiemmin ehtinyt kommentoida.:hug::heart:

Ottis sinulle lämpimät onnittelut synttärien johdosta. :flower: Olen lukenut kokemuksiasi viime aikoina ja ollut niin pahoillani puolestasi. Ihanaa, jos kaikki alkaa nyt selkeytyä ja tietysti ++++tuulia sínullekin. :heart:

Kaikille ihanaa kesää ja ++++sateita toivoo vanha taustailija. :wave:

• Tykkää
Reactions: annekristiina
Hei ihanaiset!

Olen ollut lomalla ja omatoimisessa nettilakossa muutaman viikon. En ole kaikkea tässä välissä kirjoitettua ehtinyt lukemaan, mutta mur-mur ja oliko muita plussanneita, teille kaikille onnittelut ja tarrasukkia :heart:

Minulle saapi päivitellä kp2, ja ikääkin tuli kuun alussa lisää mittariin. Niin että nyt sitten sovin ihan "oikeastikin" tämän ketjun otsikkoon :D

Ottis
Uudi Kaunis kiitos onnitteluista ja kaikesta muustakin :kiss:. Hyvää yritystä ainakin on ilmassa. Mies ei ole moneen päivään edes kiukutellut, niinkuin ennen vanhaan =).

Euphonia Pahoittelut tädin tulosta :'( :hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :kiss:.

Mafinka Sulla onkin aihetta juhlaan, kun pääset lomalle. Meikämannella tämä jo osin pakkopullaa ku joka kesä 11-12 viikon loma eikä sitä naputtelua riitä joka illalle. Tänä iltana tosin öljysin, kun mies teki uuden rappusen terassille. Anoppikokelas ku kerran kysyikin minulta, ett mitä olen tehnyt, niin mies vastas mun puolesta, että 'siivonnut ja pessyt pyykkiä. Olin just sattumoisin tullut asiasta sanoneeksi =).

Ps. Jos se väsymyksestä on kiinni, niin minäkin olen raskaana. Olen nimittäin ympäri vuorokauden väsynyt. Tänään ostin aimo annoksen B-vitamiinia, jossa myös foolihappoa 600 mikrogrammaa ja jotenkin tuntuu jo kuin se auttaisi :LOL:, vaikka ei varmana voi, sillä ovat pitkävaikutteisia. Mutt pissa on ollut tosikeltaista kyllä koko päivän.

Ottis
Meistä taitaa aika moni olla kesän lapsia, ku näitä synttäreitä on nyt niin ollut =). Se on kivaa!

Euphonia Myöhästyneet synttärionnittelut sinulle :flower:.

ON Tuli illankähmässä järjestettyä miehen vaatekaappi ku hän etti jotain löytänyt ja meinas äkämysstyä, ett hukkaan kaikki hänen tavaransa. Se mitä oli hukassa ei löytynyt, mutt se on varmaa, ett hän itse sotkee kaappinsa. Nyt luulis vähän aikaa ainakin pikkuhousujen ja sukkien löytyvän =).

bugsy - tuossa "kuukautis" asiassa en valitettavasti sinua osaa nyt kyllä auttaa:confused:
..hmmmm..tietenhin saattaisi olla jokin ihunahin syy niiden pois jääntiin..

Mafinka..voihan sitä haaveksia..ainahin..

Uudi - kiitos sie ihunainen, kiitos kaunis:kiss:
..huomenna olen viisahampi tämän asian suhteen(ainahin hetkeksi)

Euphonia
- kiitos kaunis siullehin Onnitteluistasi:kiss:
Pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:

Ottis-kattis - viitsisitkös sie päivitellä Euphonian tiedot tuonne listaan?..Kiitos:)

Miullahin se parin viikon päästä ikä numero vaihtuu..

Taidan lähteä suihkuun ja kattoa sitten hieman töllötintä..

Nukkukaatte makoisat unet joka ikinen ihunainen:heart:
..huomenna päivä uus:wave:
..tuostapa vielä dippailijoille..

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Enkös minä Euphonian tiedot päivittänyt jo :confused:? Voi pimpula, oon tietty unohtanut tallentaa :LOL:.

(muoks.) Olihan ne siellä sittenkin =) ja iänkin olin muistanut muuttaa, hyvä minä :saint:.

Viimeksi muokattu:
Moiksan... Mulla on ollu kiirus viiminen yö ja pikasesti oonkin kahlannu lukien tän päivän läpi...

Mur-murille onnea huomiseen HCG-määritykseen..olkoon lukemat hyvät!!!:heart:

Kaikille muillekin terkkuja!!! ja plussaa testeihin!!!=)

Ottis
Huomenta tupaan! Niin tulin minäkin kurkkimaan joko mur-mur olisi dipannut. Hcg:n tuloksia saadaan varmaan odotella iltapäivään. Toivottavasti ne on just mitä pitääkin olla :heart:.

Ketkäs muut tänään dippaavatkaan? Pikkutirri, oletko jo ihan toivosta luopunut :hug:? mahdotontako, dippailetkos? Sulla on jo melko isot dpot :heart:.

Oliivitar Vaikket näitä juttuja heti näekään, niin arvaapas vaan, etteikö mua kutkuttas olla mukana sun veskireissuilla ku dippailet =)? Olkapään takaa kurkkimassa viivan kehitystä.

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
tattinen Mitkäs on fiilikset? Dippaatko eka kerran vasta TOTT-päivänä, jolloin sulla on dpo 10, vai? Se olis mun mielestä hyvä päivä jos et ole jo rapistellut :).

Tringa Huhuuuuuu, miten hoitojen kävi? Sulla oli alussa kovasti oireita, mutt sitten ne loppui kuin seinään tai tulkitsis ne lugejen aiheuttamaksi.

Tetu68 Huhuuuu sinullekin!! Mitä kuuluu :confused:?

ON Pikkasen yllätyin, kun kävin tänä aamuna puntarissa ja se näytti mun painavan 55.5 kg. Lähtenyt kilo ihan huomaamatta tässä kotona pyöriskellessä. Sidukkojen lipittäminen 3-4 iltana viikossa on tosin jäänyt, mutt voisko se vaikuttaa noin nopeasti?

Yhteistyössä