Eilinen Pregchecl puikko&tämän iltainen Apteekin oma..
..huonolta näyttää..viivanen haalistunut jo:'(
..tässä 2.5h testaamisen jälkeen..pikkasen oli vahventunut, mutta niin selkeästi heikompi, kuin eilinen dippaus..(pisu ollut molemmissa saman aikaa rakossa ja en ollut juonut nesteitä juurikaan)
Mie olen niin varma, että tämä(kään)tärppi ei kestä..:ashamed:
mur-mur, älä nyt saakeli maalaa niitä piruja seinillä, ÄLÄ! mie sanon sen taas, se hcg tuplaantuu 48-72h väelin sulla on jo niin komeety viivat kummiski, ei tarvinnu edes kuvia avata nähdäkseen niitä! oikeesti, SE VIIVA ON VAHVENNUT! mutta jännä juttu, että siulla ei aamupissasta tuu tummempaa viivaa mitä iltapäiväpissasta, siis mie oon käsittäny et aamupissa on paras pissa ja sie saat iltapäiväpissasta parempia viivoja ?
Tässä tämän aamuinen..surkea on viivanen
Kuva otettu n 1h testaamisen jälkeen.
Testiviiva alkaa ilmestymään niin hitaasti..ainahin 3min meni, ennen kuin alkoi haamuttamaan..
Nyt siis dpo14 tai 16..kyllä NYT JO olisi jo pitänyt vahvempaa tulla..
pakko vielä tulla tänne Epan viivaa ihastelemaan, on se komee! :heart: ONNEA! :flower:
ja mitä mur-murin testiin tulee, viiva on haalea, mutta näkyy kyllä! testasitko aamupissasta siis? mitä jos menisit hcg mittaukseen lääkäriin? loppuis arvuuttelut! ja mitä jos testaat aamun tokasta pissasta vasta? ei anneta nyt viivan haaleta!
tiuhti_ olen menossahin huomenna HCG:n määritykseen(sain kahdelle kertaa)
..ja vaikka viiva nyt näkyyhin - TIEDÄN, että sen kuuluisi vahveta hiljaksiin kun dpo päivät suurenee - ei haaleta..niin se vaan menis oikiaoppisesti jos kaikki masukassa hyvin.
mur-mur, mut mie edelleenki haluan uskoa, että tää vielä teillä onneks muuttuu! ei saa luovuttaa! oikeesti ja onneksi sait ne mittaukset, siinä sen sitte näkee vasta kunnolla kuinka käy, ja mä tsemppaan edelleenki siihen että se nousee vaan hitaasti tai ei näy pissassa niin suurena määrinä..
tiuhti_ tein vielä digin(dpo14 tai 16)..
..ja se eilinen Apteekin oma, oli muuttunut vahvemmaksi tänään, kuin tuossa eilen laittamassani kuvasessa..tämän aamuinen, ei ole vahvistunut.: /
tiuhti_miusta tuo eilinen Apteekin oma on vahvempi, kuin tämän päiväinen..
(klo. 22.31 laittamani viesti, alin kuvanen)
Miten herkkä tuo digi yleensä on - siis tiedän, että sen 25mIu/ml tunnistaa..mutta kuinka vahva viivanen yleensä täytyy olla R-testissä, jotta digi näyttää tuon "1-2vko"
(vastaushan onhin jo itseasiassa: semmoinen kuin miun aamuinen)
Tunnen vain nyt jo alamasulla sellaisia menkka tuntemuksia..aivan erillaisia, kuin muutama päivä sitten.
mur-mur, mie tiiän, ettei mun auta täältä sanoo, mutta yritähän olla ressaamatta :heart: huomenna näet sitten sen hcg määritelmän, vai koska sie saat tuloksen? josko yrittäisit nyt olla pissaamatta jonki aikaa ja tekisit liuskan tai puikon nyt iltasella? minusta tässä tapauksessa ei voi verrata illalla ja aamulla tehtyä testiä tai erimerkkisiä testejä, koska siulla näyttää iltatestit vahvempaa ku aamuset! ja aikahan tietysti näyttää kuinka käy! : / on se toki huolestuttavaa kun ei kunnolla viivat vahvene testissä ja sinun aikaisemmat kokemukset, mutta eikö aina saa kuitenkin toivoa?
tiuhti_..mie olen aiemmin niin kovin toivonut..ja persuuksilleni pudonnut ja kipiästi!!!
..nyt mie haluan(osaan) olla vaan pessimistinen..
Vielä noista testeistä..
Vertasihin aiemmassa viestissäni nimen omaan saman merkkistä testiä(Apteekin oma)ja molemmaiset dipattu iltapäivä/iltapisuun.
(olleet rakossahin sen n. saman ajan, eikä nesteitä nautittu sillä välin)
Enää en dippaile millään testillä..käyn labrassa huomenna ja tarvittaessa sitten vielä toistamiseen.
mur-murille piti ihan kaivaa mun toukokuisia kuvia, eli aamupissasta tuli tällänen: Aijaa.com - 8019190.jpg
Ja kun mäkin tuskailin noitten hailakoitten viivojen kanssa, tein samana iltapäivällä digin joka anto 1-2vkoa, sit en testannut viikkoon, sen jälkeen tein toisen digin joka antoi 2-3, eli kehitystä tapahtui..Ite en enää ala noita haaluja viivoja miettimään vaan teen digin ja uskon sitä niin kauan kunnes toisin todistetaan.
Mur-mur niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa! :heart: Toivotaan parasta ja tosiaan, raskaana kunnes toisin todistetaan! :hug:
Tässä tämän aamuinen..surkea on viivanen
Kuva otettu n 1h testaamisen jälkeen.
Testiviiva alkaa ilmestymään niin hitaasti..ainahin 3min meni, ennen kuin alkoi haamuttamaan..
Nyt siis dpo14 tai 16..kyllä NYT JO olisi jo pitänyt vahvempaa tulla..
Ei mullakaan alkanu viivat vahvistumaan vasta ku dpo 18.
Olen kuullut että monestikkin vanhemmalla iällä raskaaksi tulevilla tuo hormoniarvo nousee hitaammin ku nuoremmilla (alle 30v)... näin ainaki mulla oli.
Tämä hCG-arvon hidas nouseminen koskee myös veritestiä... mullaki nousi hitaasti, mutta en vaan antanut periksi... eläkä anna siekään!
Sintu74 - Ok..mie koetan ajatella sillä tapaa kuin kirjoittelit: mie ole jo sen verta kypsä tapaus, että HCG nousee vaan hitaammin....Kiitos kultainen:kiss:
..ja oikiasti - Kiitos kaunis teille muillehin kun jaksoitte!!!!:kiss:
..mur-mur menee nyt päivä kerrallansa - huolineen, päivineen
mur-mur Mullakin vasta nyt, dpo25 testiin ilmestyy heti testiviiva. Jos katsot noita mun, niin esim toi mun dpo14 on aika hailu, vaikkakin näkyy. Se oli testattu aamulla ja juominen oli ollut vähäistä. Helle vaivasi. Dpo 16 tein tosiaan 2 testiä, pissa oli laimeaa, sen näki väristäkin ja viivat oli hädin tuskin näkyvillä. Paras pissan väri on sellainen kotitekoisen siman väri Silloin pissa on tarpeeksi vahvaa. mur-mur db
Sinisilmä91 noni nyt viimeistään voit olla varma, onnea vielä suuresti =)
Itse testasin tänään vahvan negan ja alkuillasta ne menkatkin sitten alkoi :'( Toiveet taas siis seuraavalle kierrolle...
Bla-bla..kiitos siulle kovasti, että kertoilit oman testaus "tarinasi":kiss:
Kiitos myös peukutuksista!:flower:
..antaahan tuo miullehin hieman toivoa..jos kuiteshin..
Siulla nopsaan digi näytänythin sen 3+/4vrk sisällä siitä ekasta(dpo16)
..mie jään toivossa myöskin elämään..tosin, verikoe paljastaa tilanteeni vielä tarkemmin..käyn huomenna ja luultavimmin sitten perjantain(jos ei vuotoa kuulu)
Tuosta pissasta..miun aamupisu on aina hyyyyyvin laihaa..siitä seuraava sitten jo tujumpaa - sitä simaa!
Ihunaa masumatkaa siulle:heart: