Mun tämän päivän syömiset: kommentoikaa...

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
eli aamulla: puolikas purkki maustettua tonnikalaa,ja raejuustoa n.4 rkl..

sit iltapäivällä: kaksi grillimakkaraa,ja runsaasti salaattia,mis tomaattia sipulia,fetaa,ja kurkkua

ja nyt illalla otin eilen tehtyä kukkakaali-parsakaali-kesäkurpitsa gratiinia+ 3 juustosiivua söin tos

vettä juonut+ light limsaa

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24212560:
mikä se ketoosi olikaan?? muistan lukeneeni siitä joskus.sehän liitty tohon karppaukseen..

ja siis mä karppaan,tää mu toinen kerta,saada nyt painoa tippumaan reippaasti

Kannattaa oikeesti ottaa asioista kunnolla selvää, jos muuttaa ruokavaliotaan radikaalisti. Sun pitäis tietää, mikä on ketoosi.

Ehkä proteiinin laatuun hieman parannusta. Grillimakkara ja tonnari silloin tällöin ovat ok, mutta useimmiten kannattaa valita kokolihaa ja tuoretta kalaa. Kasviksia näyttäis olevan ihan hyvin, toki niitä voi varmaan aina hieman lisätäkin. Limsoja en joisi ainakaan päivittäin. Lisäksi suosittelen kaikille aina D-vitamiinilisää ja kananmunien syöntiä pari-kolme kertaa viikossa :)

[QUOTE="vieras";24212650]Ei taida mennä ketoosiin vielä tuolla ruokavaliolla, kun siinä on grillimakkaraakin.[/QUOTE]

Jos makkarassa on hiilareita n. 1 gramma per kyrsä, niin miksei voisi olla ketoosissa? Ei kai kukaan niitä pakettikaupalla vedä.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24212689:
miks ei light limsaa??? mun on saatava jtn.juoda.....en juo mehuja enkä vettä niinkään rakasta...

ja koska mitn.herkkuja en syö niin korvaan limsalla sen

Jos sun on pakko juoda niin juo, tarviitko luvan palstalta :D. Täällähän koitetaan auttaa sinua, kun kysyit syömisistäsi. :confused: Tiedätkö mitä kaikkea limsa/limu/limppari/limonaadi sisältää? Suosittelen vettä, mausta vesi vaikka marjoilla jne...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24212689:
miks ei light limsaa??? mun on saatava jtn.juoda.....en juo mehuja enkä vettä niinkään rakasta...

ja koska mitn.herkkuja en syö niin korvaan limsalla sen

Light tuotteet soveltuvat erinomaisesti vaikkapa muurahaiskarkoitteeksi, vastasinko kysymykseesi? :)

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="vieras";24212707]Jos makkarassa on hiilareita n. 1 gramma per kyrsä, niin miksei voisi olla ketoosissa? Ei kai kukaan niitä pakettikaupalla vedä.[/QUOTE]
Jos ja jos, useimmissa grillimakkaroissa hiilareita on melkein kymmenkertainen määrä kertomaasi yhteen grammaan verrattuna.

jos sun on pakko juoda limsaa niin juo sokerillista.. tavallinen sokeri on parempaa kun keinoaineet (hammaslääkärini mukaan myös hampaille!). Miks et juo mehuja? Miten olis kivennäisvesi?

[QUOTE="vieras";24212790]Jos ja jos, useimmissa grillimakkaroissa hiilareita on melkein kymmenkertainen määrä kertomaasi yhteen grammaan verrattuna.[/QUOTE]

Mä ainakin syön wilhelmiä,mä mitään jauhomakkaroita edes söis.

mä juon aina light-limuja ja mehuja. mun mielestä pepsimaxikin on paaaaaaaaljon parempaa ku tavan kokis :$

edelleen hengissä vaikka oon juonu niitä niin kauan ku muistan.

[QUOTE="vieras";24212821]Mä ainakin syön wilhelmiä,mä mitään jauhomakkaroita edes söis.[/QUOTE]
Ai, olet siis ketjun aloittaja vai mainitaanko aloituksessa erikseen Wilhelm? Jos käsite ketoosi on vieras, on todennäköistä, ettei myöskään grillimakkaran hiilareita ole sen tarkemmin katsottu.

[QUOTE="vieras";24212790]Jos ja jos, useimmissa grillimakkaroissa hiilareita on melkein kymmenkertainen määrä kertomaasi yhteen grammaan verrattuna.[/QUOTE]

Hei kaikki ei osta mitään kabanossia tai x-tra jauhopötkylää! Kyllä siellä makkaratiskissä on vähähiilarisempiakin vaihtoehtoja, jos vähän vaivautuu syynäämään! Wilhelmi, Ukko-Pekka, Huiluntuhti, Vataja...

[QUOTE="vieras";24212851]Ai, olet siis ketjun aloittaja vai mainitaanko aloituksessa erikseen Wilhelm? Jos käsite ketoosi on vieras, on todennäköistä, ettei myöskään grillimakkaran hiilareita ole sen tarkemmin katsottu.[/QUOTE]

No haloo, eihän jokainen karppaaja ketoosiin edes halua! Ja silti voi olla niin järkevä että katsoo hiilarit paketista.

Yhteistyössä