Kotikokit neuvoja; kolmioleipiin täytteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cheese
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cheese

Vieras
Eli miten täyttäisitte kolmioleivät?
Ajattelin kinkku- ja katkaraputäytteisiä, eli jonkinlainen "massa" kai pitäisi tehdä. Sopisiko katkarapuihin joku tuorejuusto/ranskankerma/majoneesi tyyppinen täyte? Käykö samantapainen kinkun kanssa?

Googleta voileipäkakun täytteitä, ne käy hyvin.

Itse olen laittanut mm. kinkkua, paprikaa, persiljaa, pippuri-tms.tuorejuustoa, tilkan sinappia ja notkistanut majoneesilla.

Olen laittanut ekaan kerrokseen kurkkupikkelsiä,
keskimmäiseen majoneesia johon on sekoitettu tonnikalaa, maustettu sitruunapippurilla ja limemehulla,
kolmanteen katkaraputuorejuustoa.
Jokaiseen väliin myös salaatinlehti.
Kelmuttanut ja antanut olla jääkaapissa muutaman tunnin ennen syömistä, mieluiten yön yli.

Kiitos vinkeistä!
Meinasi jo paniikki iskeä noiden leipien kanssa, kiitos teidän pääsee tänään testaamaan noita täytteitä ja saa lisätarjottavaa vieraille:)
Mies on ruinannut noita leipiä jo jonkin aikaa ja tänään saakin sitten toimia koemaistajana koko rahan edestä.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Minä yleensä laitan paistettuja munia, meetwurstia/kinkkua, juustoa, ruohosipulia, paprikaa ja salaattia. "Voitelen" sitten dipillä, joita käytetään yleensä sipsien dippaamiseen. Ja on kyllä senverta kaloreita, että en ihan päivittäiseksi evääksi suosittele ;)

Yhteistyössä