Rakastunut "rokkitähteen", onko muut olleet ihastuneita/palavasti rakastuneita johonkin saavuttamattomaan julkkikseen?

  • Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti
"höh"
Mulla on parikin tyyppiä, joita olen ihan pakkomielteisesti joskus ajatellut. Teininä se oli pahinta, kaikki ajatukset olivat vain siinä yhdessä tyypissä, esim. Jared Leto.
Sitä kuvitteli, millainen se olisi sängyssä. Kuvitteli, että jos näkisi sen, niin hurmaisi taatusti.

Miten kävi, jos näki palvonnan kohteensa livenä?

Itse näin muutama viikko sitten ulkomaisen rakkauden kohteeni vuosien takaa ja kaikki tunteet sykähtivät takaisin pintaan, vaikka olen välissä ollut ihan evvk. :D
Mä oon sairas?!
 
......
On käynyt noin ja se on ihan kauheaa. Jälkeenpäin on hävettänyt välillä lujaa tuollaiset ihastumiset.

Yhden kerran "ihastuin" erään bändin erääseen jäseneen keikalla. Olin melko lähellä lavaa ja tuntui, kuin hän olisi yhtäkkiä katsonut juuri minua silmiin sieltä lavalta. Siinä meni sitten aika vilkuillessa sitä soittajaa ja silmiin katsellessa. Keikan lopetettua hän nakkasi yleisön joukkoon plektran sinne päin missä minä olin, mutta en heti hoksannut sitä ja takanani olija nappasi sen. Tottakai ajattelin tuonkin niin, että hän halusi heittää plektransa minulle. :D Todennäköisesti lavalta ei edes kiinnitä huomiota yhteen yksittäiseen ihmiseen, mutta tuon keikan jälkeen olin monta kuukautta niiiin ihastunut. :D
 
a.p.
On käynyt noin ja se on ihan kauheaa. Jälkeenpäin on hävettänyt välillä lujaa tuollaiset ihastumiset.

Yhden kerran "ihastuin" erään bändin erääseen jäseneen keikalla. Olin melko lähellä lavaa ja tuntui, kuin hän olisi yhtäkkiä katsonut juuri minua silmiin sieltä lavalta. Siinä meni sitten aika vilkuillessa sitä soittajaa ja silmiin katsellessa. Keikan lopetettua hän nakkasi yleisön joukkoon plektran sinne päin missä minä olin, mutta en heti hoksannut sitä ja takanani olija nappasi sen. Tottakai ajattelin tuonkin niin, että hän halusi heittää plektransa minulle. :D Todennäköisesti lavalta ei edes kiinnitä huomiota yhteen yksittäiseen ihmiseen, mutta tuon keikan jälkeen olin monta kuukautta niiiin ihastunut. :D
Ihana! :heart:
Mulle kävi suomalaisen bändin keikalla niin, että bändin kitaristi tai basisti huomasi minut sieltä massan seasta. Se monta kertaa iski silmää minulle, vain minulle. Valitettavasti tunne ei ollut molemminpuolinen (taisi olla kyseessä Klamydian keikka vuonna keppi ja nappi). :D
 
.....
Ihana! :heart:
Mulle kävi suomalaisen bändin keikalla niin, että bändin kitaristi tai basisti huomasi minut sieltä massan seasta. Se monta kertaa iski silmää minulle, vain minulle. Valitettavasti tunne ei ollut molemminpuolinen (taisi olla kyseessä Klamydian keikka vuonna keppi ja nappi). :D
:D
Joillekin muusikoille saattaa kyllä olla ihan joka keikalla tapahtuvaa hupia siitä, että "flirttaillaan" yleisön ja kauniiden naisten kanssa. Mutta mikäs siinä, jos sillä saa naisen sekoamaan ja teinityttömäisen ihastuksen valtaan moneksi kuukaudeksi. :D
 
"vieras"
[QUOTE="höh";24204398]Teininä se oli pahinta, kaikki ajatukset olivat vain siinä yhdessä tyypissä, esim. Jared Leto.
Miten kävi, jos näki palvonnan kohteensa livenä?
[/QUOTE]

on ymmärrettävää ajatella jared letoa teini-iän jälkeenkin. hänen musiikkinsa on teineille sopivaa, kaikki muu vanhemmille naisille. musiikkialan työni takia olen kaksi kertaa nähnyt hänet lähietäisyydeltä livenä. ei käynyt mitään, olin vain hiljaa taka-alalla. ja pikkuhousut meni kyllä vaihtoon.
 
-------
[QUOTE="höh";24204398]Mulla on parikin tyyppiä, joita olen ihan pakkomielteisesti joskus ajatellut. Teininä se oli pahinta, kaikki ajatukset olivat vain siinä yhdessä tyypissä, esim. Jared Leto.
Sitä kuvitteli, millainen se olisi sängyssä. Kuvitteli, että jos näkisi sen, niin hurmaisi taatusti.

Miten kävi, jos näki palvonnan kohteensa livenä?

Itse näin muutama viikko sitten ulkomaisen rakkauden kohteeni vuosien takaa ja kaikki tunteet sykähtivät takaisin pintaan, vaikka olen välissä ollut ihan evvk. :D
Mä oon sairas?![/QUOTE]

Et ole sairas, varsinkaan, jos olet vielä kovin nuori. Tuo on melko tavallista varsinkin teineille, mutta oon mäkin ihastunut ihan parikymppisenäkin muusikoihin ja näyttelijöihin. :D
 
Todennäköisesti lavalta ei edes kiinnitä huomiota yhteen yksittäiseen ihmiseen, mutta tuon keikan jälkeen olin monta kuukautta niiiin ihastunut. :D
Riippu ihmisestä, kyllä toiset esiintyjät ihan oikeasti kiinnittävät huomionsa yksittäisiin ihmisiin. Esim. Alice Cooperilla on tapana ottaa eturivistä ihmisiä silmätikuiksi, joita sitten kiusaa koko keikan ajan.
 
.....
Mun yhden talven pelasti ihastus Red Hot Chili Peppersin laulajaan Anthony Kiedisiin. Olin 17-vuotta ja kaikki vapaa-aikani kului bändin musiikkia kuunnellessa, haastatteluja youtubesta katsellessa ja ennen kaikkea haaveillessa. :D
Ihastus laantui pian, mutta tuosta ajasta jäi ihanat muistot. Musiikki ja "ihastuminen" piristivät todella hyvin synkeän pimeänä vuodenaikana.
 
En. Tosin olen aikoinani tapaillut yhtä julkkista, johon monet ovat olleet hyvin ihastuneita. Niin miehet kuin naisetkin :rolleyes:
Mulla sama juttu. Iltiksellä tms. oli joku äänestylista seksikkäimmästä julkkiksesta ja naisten listalla se oli sijalla 3 ja miehet oli äänestäny sen kaikkein seksikkäimmäksi. Hähä, vähänkö vinoilin sille tuosta. Se ei jostain syystä tykänny olla miesten suosikki :D
 

Yhteistyössä