Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203471:
nyt vasta huomaa, että tosiaan on jonkinlainen sisäpiiri..! :O
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...
Oletpas! olen ennenkin kyllä sanonut sen. Sulle sopii punainen huulipuna, kun sulla on niin vaalea iho.

Keittiönoita
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...
Hitaat syövät nopeat vai miten se nyt olikaan? Katsoin kuvasi jo aiemmin, mutta en just silloin kommentoinut. En ole mikään naiskauneuden asiantuntija, mä kun kuolaan enemmän lattarimiehien perään :D Mutta jos nyt yritän, niin mun mielestä olet klassisen puhdaspiirteinen. Uskomattoman virheetön iho, melkein kuin pikkulapsella. Kaunis nainen, jota ei ihan mikään lähiöpubin tartsani puske hellan ja nyrkin väliin.

---
Montaa viikkoa en ole täällä pyörinyt ja olen jo huomannut saman asian. "Kerma" kehuu kilpaa toisiaan.

"Vieras"
Et ole yhtään huonomman näköinen, kuin kukaan muukaan tässä ketjussa, mutta sen varmasti tiesit itsekin. Ihmisiltä meni varmaan vaan ohi sun kuva jotenkin, tai jotain... Kaikki on minustakin ketjussa ihan kivan näköisiä omalla tavallaan, mutta kyllähän näitä lukiessa huomaa, että osa kehuista menee välillä pikkaisen yli, ja osa haukuista on selvästikin rimanalituksia, mutta nehän on tehty ihan vaan kiusallaan. Tuntuu vaan välillä, että jotkut kehuu siksi, että "minä olen niin kiva, siksi että kehun sinua & nyt musta tykätään, kun oon niin kiva, että kehun". Ei kaikki tietenkään ole tällaisia, mutta ihan tavallisessa elämässäkin on näitä tullut vastaan. Ei pidä antaa näille liikaa painoarvoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24203562:
Hitaat syövät nopeat vai miten se nyt olikaan? Katsoin kuvasi jo aiemmin, mutta en just silloin kommentoinut. En ole mikään naiskauneuden asiantuntija, mä kun kuolaan enemmän lattarimiehien perään :D Mutta jos nyt yritän, niin mun mielestä olet klassisen puhdaspiirteinen. Uskomattoman virheetön iho, melkein kuin pikkulapsella. Kaunis nainen, jota ei ihan mikään lähiöpubin tartsani puske hellan ja nyrkin väliin.
ei miun iho tuolta oikeasti näytä.. onnistunut illuusio. tajusin muuten vasta nyt, ettei miula ole laseja tuossa.. :confused: silmät kuin alienilla..

Ken guru
Mun mielestä hauska katsella minkä näköisiä tänne kirjoittelijat ovat, ja kommentoin todella harvojen kuvia ihan siitä syystä, että kuvien laittajia on paljon (mikä on kiva), enkä koe että ketään niin hirveästi kiinnostaa kuulla mun mielipidettä kaikista kuvista. Aina en myöskään ole kirjautuneena, syystä että käyn palstalla vaan "aina välillä", eli en päivystä tässä kaikkea sitä aikaa mitä saattaisi ehkä ajatella ketjujen kommentointien perusteella. Siksi en siis pysty tuota "tykkää"täkään aina painamaan.

Mun mielestä on tosi hienoa että niinkin monet laittavat kuvansa tänne, siitäkin huolimatta että jotkut todella vmäiset ihmiset huutelevat törkeyksiä välillä.

Syysyö, oli tosi kiva nähdä sunkin kuva, meinasinpa sitäkin kommentoida, että kiva, ja että kuvittelin sun tyylin olevan hevimpi.

Jussstiinsajoo
Haluisin kyllä ehdottomasti nähdä näitten anonyymeina haukkujien kuvat, turha tosin toivoa, jotain itsetunnon pönkittämistä vai?

Kuvottaa, ärsyttää, ottaa päähän miten ihmiset osaa olla noin törkeitä. -.-

En oo nähny tässä ketjussa YHTÄÄN rumaa tai haukkumisen "arvoista" ihmistä... Kauneus on katsojan silmissä ja kauneus on myös itsevarmuutta. Se, että jo uskaltaa laittaa kuvansa tänne haukuttavaksi (mihin ei tosin ole syytä) on jo aika paljon ja kertoo hyvästä itsetunnosta. Mä en uskaltaisi, mutta pahotankin mieleni ihan liian helposti.

Kauniita naisia kaikki kuvissa olleet ?

Joillakin oli muuten vaaleita silmiä, vitsi että mä niin paljo haluisin vaaleensiniset silmät...

okm
SyysYö, ois kiva nähdä kuvasi myös edestäpäin. Tuli tosiaan sellainen 80-luvun fiilis tosta kuvasta, tyyliin Dingo-fanit. :D Ja ei siis ole pahalla sanottu. Tosta sivukuvasta vaan jää eniten mieleen tyyli, jos kasvot näkyis kunnolla, niin vois niitäkin kommentoida.

Röppö: paljonko sun paino tippuikaan? Kuvien perusteella näyttäis, että jopa 30kg ois voinut lähteä veke. Minusta olet hyvä tuollaisena kuin nyt olet, älä ainakaan laihduta enää yhtään enempää.

SyysYö, ois kiva nähdä kuvasi myös edestäpäin. Tuli tosiaan sellainen 80-luvun fiilis tosta kuvasta, tyyliin Dingo-fanit. :D Ja ei siis ole pahalla sanottu. Tosta sivukuvasta vaan jää eniten mieleen tyyli, jos kasvot näkyis kunnolla, niin vois niitäkin kommentoida.

Röppö: paljonko sun paino tippuikaan? Kuvien perusteella näyttäis, että jopa 30kg ois voinut lähteä veke. Minusta olet hyvä tuollaisena kuin nyt olet, älä ainakaan laihduta enää yhtään enempää.
Reilu 30 lähtenyt :)
Enkä mä ole laihduttanut oikeastaan missään vaiheessa.
Muutin elämäntapoja ja ruokailutottumuksia ja lisäsin liikuntaa...ja hups paino alkoi tippua.
Eipähän tartte enää läski lehmä huuteluja kuunnella :)

se kasarifiilis, jonka jo jo Lodekin mainitsi johtuu varmaan nyppimättömistä kulmistani ja tuosta tukkahärpäkkeestä :D mie taidan muuten siksi poseerata noin sivuttain, kun yritin saada selkätatskanikin mukaan kuvaan..

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203885:
se kasarifiilis, jonka jo jo Lodekin mainitsi johtuu varmaan nyppimättömistä kulmistani ja tuosta tukkahärpäkkeestä :D mie taidan muuten siksi poseerata noin sivuttain, kun yritin saada selkätatskanikin mukaan kuvaan..
Minkälainen tatuointi sulla on selässä? Yritin tihrustaa tosta sun kuvasta, mutta ei näkynyt kuin vähän reunaa. Olisi kiva nähdä se. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24203619:
Eikös se ole myös ihan irl tavallistakin että ensin tutut ja sitten vasta tuntemattomat?
Siksi tämä kommentoimattomuus tuntuukin aika oudolta. Mutta toisaalta, mä en ole koskaan oikein kuulunut siihen sisäpiiriin. Oon liian ärsyttävä vissiin.

vaikka näyttääkin siltä että olen kokoajan paikalla, siis kirjautuneena, vähän väliä loikin milloin mihinkin, ja välillä käy niin että jotkut kuvat jäävät näkemättä.
Mutta kävin nyt katsomassa sun kuvaasi ihan asiakseni...
no juu jostain syystä luulin että olet tumma ja pyöreähkö, ja kasvoista päätellen et kyllä ole vähääkään pyöreä. Jos tuosta sivukuvasta voi jotain päätellä niin nätti nuori nainen olet, mutta olisi kiva kyllä nähdä kasvokuva suoraan edestäpäinkin.

Mä oon aika huono kommentoimaan, mieluummin painelen tykkää-nappia jos huomaan jonkun miellyttävän kuvan :) Tuntuis typerältä aina vaan hokea "kaunis" joka kuvaan, täs ketjus en nimittäin oo viel törmänny kuviin jotka ei ois mua miellyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202944:
Sun pitäisi lähteä shoppailureissulle Floridaan. Sieltä löytyy istuvia vaatteita jopa läskeille kääpiöille. En tiedä, miksi siellä valikoimat on niin paljon isompia kuin Suomessa...ehkä siksi, että siellä asuu niin paljon lyhyenläntiä meksikolaisia. Sekä leveys- että pituussunnassa löytyy vaatetta kaikille vartaloille. Ja valikoimaa on paljon laidasta laitaan. Mä lähden ens maaliskuussa pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa pariksi viikoksi Floridaan. Ostan sieltä sen, mikä miellyttää ja mikä istuu päälle.
Missä päin Floridaa on parhaimmat ostosmahdollisuudet?

Mä oon aika huono kommentoimaan, mieluummin painelen tykkää-nappia jos huomaan jonkun miellyttävän kuvan :) Tuntuis typerältä aina vaan hokea "kaunis" joka kuvaan, täs ketjus en nimittäin oo viel törmänny kuviin jotka ei ois mua miellyttänyt.
samaa vikaa täällä, mieluummin painelen tykkää nappulaa, koska mun silmään niin monen erityyppiset naiset ovat kauniita, mulle ei ole mitään tiettyä ominaisuutta joka tekee naisesta kauniin ja jos jokaisen mielestäni kauniin kohdalle laittaa "kaunis" alkaahan se varmaan vaikuttaa siltä että sitä lämpimikseen hokee...

• Tykkää
Reactions: röppö ja idunnor
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä