Päivän asu?? Isokokoiset naiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja bloggaaja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En ole bloggaaja, jos olisin, tuskin laittaisin asujani blogiin. Tosin huvittaa toi sun asenne, vanhemmat naiset ja ikähaarukka 30-40v. Oon 35, enkä todellakaan vanhempi nainen :D

bloggaaja
[QUOTE="vieras";24191300]En ole bloggaaja, jos olisin, tuskin laittaisin asujani blogiin. Tosin huvittaa toi sun asenne, vanhemmat naiset ja ikähaarukka 30-40v. Oon 35, enkä todellakaan vanhempi nainen :D[/QUOTE]

Ok.

Mä olen ikäloppu nainen 40v, enkä ymmärrä bloggauksen päälle mitään :) Asu tänään musta toppi ja vihreä a-linjainen, pohjepituinen hame. Aamusella myös värikäs hartiahuivi, kun kuuden jälkeen lähdin kotoa töihin.

"epätietoinen"
Ketä kiinnostaa ylipainoisten naisten vaatteet ja ylipäätäänb plokit? Miten vajaa on ihminen joka kirjoittaa nettiin mitä vaatteita on milloinkin päällä? Hanki elämä.

Saahan noista blogeista kivasti vinkkiä itsellekin.... En kyllä sellaisissa blogeissa kauheasti käy kun itse oon pyöreä ja "vanha" (42) :D ja muotibloggaajat yleensä kakaroita ja laihoja. Itselläni on 5 blogia mutta yhdessäkään en omia releitäni esittele.

Ei ketään kiinnosta mun mustat asut, joilla palstan mukaan sulautuu tapettiin, niin on tanttamaista meininkiä. Enkä muutenkaan osaisi ajatella kuvaavani vaatteitani nettiin. Korkeintaan lukupäiväkirja-tyyppistä blogia voisin pitää.

Just nyt mulla on Marimekon Lantti-takkimekko (vihreää ja valkoista), punainen toppi, punaiset pillifarkut ja punaisia koruja.

"poikia3"
Bloggaamiseen mun aikani ei millään riittäisi. Pukeudun omaa silmääni miellyttäviin vaatteisiin omalla tyylilläni. Tiedän mitkä värit mulle sopii, käytän niitä, ja ainakaan en pukeudu viimeisen muodin mukaan. Nyt olen jopa suht muodikas - kun pastelleja on paljon kaupoissa, ja ne värit sopivat mulle parhaiten.

Mulla oli tänään päällä vaaleansiniset farkkucaprit ja turkoosi lyhythihainen neulospaita, illalla rannalla punainen neuloskankainen rantamekko.

Yhteistyössä