Ennusteluketju :)

• Viestiketjun aloittaja "Esme"
  • Ensimmäinen viesti
"Esme"
HUOM!! Ei monelle, muutamalle vain.

Kerro lyhyesti kysymykselle taustaa niin saan paremmin sinusta kiinni. Ja sitten selkeä kysymys johon haluat vastausta.

Älkää kysykö mitään "mitä lähitulevaan?"- tyyppisiä hirvittävän laajoja kysymyksiä, koska niihin on oikeasti vaikea vastailla näin. Esimerkiksi "olen eronnut muutama kk sitten ja kaipaisin jo rakkautta, mitä näet romantiikan saralle tulevassa?" --> tuo on selkeä ja yksilöity ja siis hyvä kysymys. Muitakin aihealueita saa toki kysymys koskea, terveysasiat on ainoastaan sellaisia johin en vastaa.

Ja irvileuat voi ihan kiltisti siirtyä toiseen ketjuun, jooko. Tää ei ole mitenkään teiltä pois, joten kiitos ja heippa.

Olen elellyt muutaman vuoden sinkkuna. Takana muutama vakavampi suhde. Ikää 30 v. Saankohan mä joskus sen mun elämäni miehen (joka on jo siis olemassa, mutta suhteessa toisaalle)? Vai onko mulle joku toinen? JA millon se olis tulossa? Rakkaus siis.

"anni"
Olen tavannut miehen jonka kanssa ollaan sovittu vaan kaverisuhteesta, ja olen korostanut tätä asiaa usesti. Silti tuntuu että mies vaan nyökyttää mutta ei kunnioita haluani olla vaan pelkkä kaveri, vaan hällä on taka-ajatuksia. Muutenkin huonot vibat miehestä ton täydellisyyden takana?

"Esme"
Olen elellyt muutaman vuoden sinkkuna. Takana muutama vakavampi suhde. Ikää 30 v. Saankohan mä joskus sen mun elämäni miehen (joka on jo siis olemassa, mutta suhteessa toisaalle)? Vai onko mulle joku toinen? JA millon se olis tulossa? Rakkaus siis.
Tämän varatun kanssa flirttiä, tilanne jatkuu.. mutta lähenemistä ei tule, sillä en näe miehen eroavan nykyisestään. Näen rinnallesi hyvin vaalean miehen, kesäaikaa ja intohimoista mutta vakaata rakkautta. Tämän kanssa sitoutumista ja jopa avioliittoa tulossa. Ajasta en osaa tarkkaan sanoa, mutta parin vuoden sisällä suhde kanssaan on totta.

"aaria"
Minä ja eksäni haluamme edelleen toisemme. Suhteessa oli aiemmin ongelmia ja kumpaakin pelottaa, toisiko yhteenpaluu takaisin vain saman vanhan ongelmavyyhden. Löytyykö meistä taito ja tahto saada yhdessä onnellinen parisuhde?

[QUOTE="Esme";24196706]Kahvittelua -siis tutustumista ja ilmeisesti treffejäkin luvassa. Mies on kyllä viehättynyt sinusta, mutta ei tästä taida ihan loppuelämän suhdetta syntyä. Mukavia hetkiä kyllä luvassa. Ja ihan lähiaikoinakin jopa.[/QUOTE]

Kiitos ja niiaus :) :)

pohtija
Minulla on tunteita kahta tummahiuksista miestä kohtaan: toinen minua hieman nuorempi, toinen hieman vanhempi. Molemmilla on ainakin joskus ollut minua kohtaan tunteita. Onko minulla kummankaan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta?

[QUOTE="Esme";24196694]Tämän varatun kanssa flirttiä, tilanne jatkuu.. mutta lähenemistä ei tule, sillä en näe miehen eroavan nykyisestään. Näen rinnallesi hyvin vaalean miehen, kesäaikaa ja intohimoista mutta vakaata rakkautta. Tämän kanssa sitoutumista ja jopa avioliittoa tulossa. Ajasta en osaa tarkkaan sanoa, mutta parin vuoden sisällä suhde kanssaan on totta.[/QUOTE]

Ei me oo tän varatun kanssa nähty yli vuoteen, mutta jos nähtäis niin varmasti ois flirttiä. Se ei uskalla nähdä mua ;D

Kiitos, jään odottamaan vaaleaa. Ettei se nyt sit vaan olis se mun ensirakkaus? Se on ollut ainut vaalea mies mun elämässä. Toki tää vois olla joku aivan uuskin...

skeptikko
Mä en usko näihin,mutta kokeillaan jos haluat vastata :) Valmistun vuoden päästä ja työskentelen sijaisena silloin tällöin eräässä firmassa. Mun lähin esimies on vilautellut mahdollisuutta hakea vakituista työpaikkaa valmistumisen jälkeen,mutta vapautuvat paikat tulevat julkiseen hakuun ja niitä hakevat myös paljon mua kokeneemmat ja pitkäaikaisemmat työntekijät. Näätkö mut tuon firman palkkalistoilla tulevaisuudessa? =)

rv
[QUOTE="Esme";24196718]Ennen kuin lapsi syntyy, mies on hyväksynyt asian. Tästä nuorimmaisesta tulee miehelle erityisen rakas ja läheinen kunhan lapsi hiukan kasvaa.[/QUOTE]

En oikein tiedä uskonko näihin juttuihin edes, mutta kyllä kyyneleet valuvat pitkin poskia kun niin toivon tämän olevan totta! KIITOS:

"äippä"
Olen tehnyt pätkätöitä monta vuotta,suunnittelen alanvaihtoa,saanko joskus vakituisen työpaikan?entä muu elämä,olen naimisissa ja minulla 5 lasta,olen huolissani 18v tyttöni tulevaisuudesta hänellä ei ole koulupaikkaa eikä työtä.

"anni"
[QUOTE="anni";24196684]Olen tavannut miehen jonka kanssa ollaan sovittu vaan kaverisuhteesta, ja olen korostanut tätä asiaa usesti. Silti tuntuu että mies vaan nyökyttää mutta ei kunnioita haluani olla vaan pelkkä kaveri, vaan hällä on taka-ajatuksia. Muutenkin huonot vibat miehestä ton täydellisyyden takana?[/QUOTE]

Tämä??

Yhteistyössä