Ennusteluketju :)

• Viestiketjun aloittaja "Esme"
  • Ensimmäinen viesti
"Esme"
Alkuperäinen kirjoittaja pyydän että vastaisit;24198617:
eli meillä avioliittoa takana 8 vuotta ja kolme lasta. nyt harkitaan eroa ja tää aika tuntuu kauhealta kun ei tiedä milloin teemme päätöksen.
En näe teille vielä eroa, vaan uudelleen yrittämistä ja yhteenpaluuta tähän vain nousee?

"Esme"
[QUOTE="Nanna";24201284]Onnistuuko tämä suhde? Edellinen kaatui miehen alkoholismiin ja epäluotettavuuteen. Nyt vieressä ihana mies ja olen raskaana 35viikolla. Veikkaa syntymäaikaa ja sukupuolta. :) Ei tiedossa sukupuolikaan. Esikoinen, edellisestä liitosta on tyttö.[/QUOTE]

Pikkuinen tyttö on mielestäni tämä uusinkin tulokas. Saatte vielä poikalapsen alle parin vuoden ikäerolla. Ihan mukavalta ja tasapainoiselta suhteenne vaikuttaa tulevassakin. Miehesi tuntuu rauhalliselta ja vastuuntuntoiselta jolle lapset ovat elämän suuri ilo. Hyvän miehen olet rinnallesi saanut. :)

saanko vielä toista lasta joskus? Olen 30v ja yksi lapsi on. Nykyinen mies (ei lapsen isä) ei ole lämmennyt ajatukselle yhteisen lapsen saamisesta... Vai eroanko hänestä? Luottamuksessani on ongelmia nykyiseen mieheeni.

"Esme"
Alkuperäinen kirjoittaja Monet värit;24201466:
Hei,

Jos ehdit niin vastaisitko minullekin. Ero meneillään tumman miehen kanssa, meillä yksi lapsi. Elämässä nyt kaksi vaaleaa kiinnostavaa miestä, toinen nuorempi, toinen vanhempi. Nuorempi 26-vuotias, vanhempi 36-vuotias. Miten näet tilanteen? Jos tarvetta, voin kertoa tilanteesta lisää.
Nuoremman kanssa en näe lähentymistä enkä parisuhdetta. Vanhempi puolestaan tahtoisi lähentyä ja tutustua sinuun paremminkin. Kuitenkin jostain syystä sitoutuminen on tälle miehelle tässä hetkessä vaikeaa, joten sinun ei ehkä kannata odotella vakiintumista tämänkään kanssa. Jostain syystä tämä lapsesi isä nousee elämääsi tulevassakin romanttisin merkein, kunhan aikaa ensin hiukan kuluu. Toivoisiko hän yhteenpaluuta vaiko sitten sinä, sitä en näe. Mutta jommankumman puolelta niitä toiveita syttyy.

vakava tilanne
niin näetkö, onko mieheni luottamuksen arvoinen? Vai siitäkö potee omantunnontuskia ja ahdistusta?
Hänellä vaikea ensimmäinen liitto, uskon että ne ovat niitä haamuja ja ongelmia jotka nyt pitkän ajan jälkeen kaiken muun väsymyksen kera nousevat ahdistuksena pintaan.

"Esme"
[QUOTE="Miu";24201498]Anteeksi, että kärtän :D Tuleeko meille pikkukolmonen ja mahtaako olla tyttö vai poika?. Mies siis epäröi.[/QUOTE]

Tulee, pikkuinen poika. Ajasta en osaa sanoa.

"Esme"
saanko vielä toista lasta joskus? Olen 30v ja yksi lapsi on. Nykyinen mies (ei lapsen isä) ei ole lämmennyt ajatukselle yhteisen lapsen saamisesta... Vai eroanko hänestä? Luottamuksessani on ongelmia nykyiseen mieheeni.
Sinun kannattaa hyväksyä nykyisen miehesi ajatus siitä, ettei yhteisiä lapsia tule. Miehesi ei ole täysin sitoutunut sinuun, vaikka nauttiikin seurastasi kyllä. Myöhemmässä vaiheessa elämääsi tulee vaaleahkolta vaikuttava vakaa ja lämminsydäminen mies, joka vie sinut vihille saakka. Tämän kanssa yhteinen perhe ja lapsiakin. Tuleva miehesi on hyvin luotettava, sellainen joka saa pelkällä lasnäolollaan sinut rauhoittumaan ja tuntemaan suurta rakkautta.

kumpi ois?
valitsenko aviomieheni vai erään ihastuksen? miehen kaa ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja lapsia suunnitellaan mut nyt alan olemaan ihastunut tähän mieheen ja en todellakaan tiedä kumman valitsisin?

Monet värit
[QUOTE="Esme";24201504]Nuoremman kanssa en näe lähentymistä enkä parisuhdetta. Vanhempi puolestaan tahtoisi lähentyä ja tutustua sinuun paremminkin. Kuitenkin jostain syystä sitoutuminen on tälle miehelle tässä hetkessä vaikeaa, joten sinun ei ehkä kannata odotella vakiintumista tämänkään kanssa. Jostain syystä tämä lapsesi isä nousee elämääsi tulevassakin romanttisin merkein, kunhan aikaa ensin hiukan kuluu. Toivoisiko hän yhteenpaluuta vaiko sitten sinä, sitä en näe. Mutta jommankumman puolelta niitä toiveita syttyy.[/QUOTE]

Kiitos, vaikka vastauksesi saikin surulliseksi. Tälle nuoremmalle saattaa olla alkoholi liian tärkeä. Tämä vanhempi mies on naimisissa ja hänellä on lapsia. Ex-mieheni ei ole halunnut missään vaiheessa eroa, vaan toivoo yhteenpaluuta, jota itse en valitettavasti ainakaan tällä hetkellä halua.

Näetkö minut yksinäisenä vielä vuosia ennen kuin tulee taas rakkautta? Ja saankohan koskaan lisää lapsia?

"Esme"
valitsenko aviomieheni vai erään ihastuksen? miehen kaa ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja lapsia suunnitellaan mut nyt alan olemaan ihastunut tähän mieheen ja en todellakaan tiedä kumman valitsisin?
Näen miehesi vakaampana ja rauhallisempana kuin tämän johon olet ihastunut. Ihastuksesi tarjoaisi sinulle enemmän epävarmuutta kuin nykyinen miehesi. Ihastuksesi nousee enemmän "pahana poikana" kuin nykyinen kumppanisi. Myöhemmässä vaiheessa elämääsi kaipaat mieheltä niitä ominaisuuksia, joita nykyinen puolisosi sinulle nyt tarjoaa.
Nykytilanteessa viehätyt ihastuksestasi, mutta tulevassa huomaat että nykyinen miehesi on/oli näistä kahdesta sinulle sopivampi.

"Esme"
Alkuperäinen kirjoittaja Monet värit;24201554:
Kiitos, vaikka vastauksesi saikin surulliseksi. Tälle nuoremmalle saattaa olla alkoholi liian tärkeä. Tämä vanhempi mies on naimisissa ja hänellä on lapsia. Ex-mieheni ei ole halunnut missään vaiheessa eroa, vaan toivoo yhteenpaluuta, jota itse en valitettavasti ainakaan tällä hetkellä halua.

Näetkö minut yksinäisenä vielä vuosia ennen kuin tulee taas rakkautta? Ja saankohan koskaan lisää lapsia?
En pysty sanomaan aikaa, mutta kyllä sinä saat vielä elämääsi rakkautta ja pysyvän onnellisen parisuhteen. Lapsiasiaan en nyt näe.

"Lapset"
Minulla 4 lasta, isä ei heistä välitä. Miten pärjäävät elämässä? Yhdellä pojalla vaikeuksia, tuleeko hänestä kunnollinen koskaan, siis vastuullinen, saako puolison ja perheen. Entä muut lapset, kolme poikaa ja yksi tyttö siis mulla.

Monet värit
[QUOTE="Esme";24201599]En pysty sanomaan aikaa, mutta kyllä sinä saat vielä elämääsi rakkautta ja pysyvän onnellisen parisuhteen. Lapsiasiaan en nyt näe.[/QUOTE]

Kiitos :)

"Melinda"
Olen jäänyt huonoon suhteeseen rahan takia, uskallanko jo vihdoin irrottautua suhteesta? Ja olen ihastunut toiseen mieheen vaikkei hän siitä tiedäkkään.Onko meillä tulevaisuutta?

Yhteistyössä