Ennusteluketju :)

• Viestiketjun aloittaja "Esme"
  • Ensimmäinen viesti
"Esme"
[QUOTE="anni";24196684]Olen tavannut miehen jonka kanssa ollaan sovittu vaan kaverisuhteesta, ja olen korostanut tätä asiaa usesti. Silti tuntuu että mies vaan nyökyttää mutta ei kunnioita haluani olla vaan pelkkä kaveri, vaan hällä on taka-ajatuksia. Muutenkin huonot vibat miehestä ton täydellisyyden takana?[/QUOTE]

Aika ristiriitaiset tunteet tuosta miehestä nousee. Antaa kyllä ulospäin hyvinkin itsevarman kuvan, mutta sisimmässään on kuitenkin epävarma ja jotenkin sen takia kokee myös kiukkua ja vihaakin sisimmässään. Miehellä tuntuu olevan melkoinen itsevarmuus ja luottamus omaan viehätysvoimaansa. On tottunut saamaan sen, minkä haluaa. Jostain syystä sinun antamat "pakit" tuntuu jollakin tavalla jopa suututtavan tätä kaveria, haluaa sinun pyörtävän päätöksesi mutta ei rakkaudesta vaan omien tarkoitusperiensä takia. Mies ei ole täydellinen, itseasiassa tuo itsevarmuus tuntuisi olevan pelkkää kuorta jolla peittää epävarmuutensa.
Joten kyllä, hänellä on taka-ajatuksia suhteesi. Varoitus kuitenkin, mihinkään vakavaan ja tasapainoiseen parisuhteeseen tästä miehestä ei vielä ole. Kun saa valloituksensa tehtyä, pakenee paikalta.

vakava tilanne
Hei. Pidämme rakkaan aviomieheni kanssa ns mietintäkuukauden. Asiat ovat huonosti tällä hetkellä ja tarvitsemme aikaa ja tilaa ajatuksillemme mitä liitollemme tapahtuu.

Näetkö mitään toivoa meille?

Lämmi kiitos vastauksesta jos vaan ehdit

"Esme"
[QUOTE="aaria";24196711]Minä ja eksäni haluamme edelleen toisemme. Suhteessa oli aiemmin ongelmia ja kumpaakin pelottaa, toisiko yhteenpaluu takaisin vain saman vanhan ongelmavyyhden. Löytyykö meistä taito ja tahto saada yhdessä onnellinen parisuhde?[/QUOTE]

Teidän kahden välillä on ihan oikeaa rakkautta ja lämpöä. Näkyy myös oikeaa tahtoa olla toisen lähellä, rehellisyyttä myös. Nämä ovat kyllä hyvät rakennusaineet parisuhteelle, onnelliselle sellaiselle. Yhteenpaluu vaatii kommunikaatiota, ja näyttäisi siltä kuin keskusteluja olisittekin jo käyneet ihan hyvässä hengessä. Kumpikin näkyy oikeasti miettineen asioita myös omista lähtökohdistaan käsin, ja kasvaneenkin tässä eron aikana. Ihan hyvät mahdollisuudet teillä on yhteenpaluuseen, rohkeutta vain :)

"Esme"
Minä tumma ja mies tumma. Suhdetta kestänyt pari vuotta ja nyt on tapetilla liika ystävyys miehellä vaalean naisen kanssa. Mitä sanot tähän?
En näe tuon miehen ja vaalean naisen välille mitään molemminpuolista ihastumista tai romanttisia tunteitakaan. Toinen heistä on ihan platonisesti tässä mukana.. onko nainenkin tahollaan varattu? Näyttäisi siltä, kuin hänen tunteensa kohdistuisivat toisaalle. Nykytilanne menee ohitse kyllä, miehesi ja tämän naisen välille ei suhdetta muodostu tulevassakaan.

"Esme"
Stoppia tähän, ei enempää kysyjiä.
Ja pieni tauko, lapset vaatii huomiota. Vastailen tämän illan aikana vielä jo kysyneille.

Ja jos joku jää välistä, syy on se, että en saa vastausta (= kysyjä ei ole kertonut itsestään tms)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"aaria"
[QUOTE="Esme";24196802]Teidän kahden välillä on ihan oikeaa rakkautta ja lämpöä. Näkyy myös oikeaa tahtoa olla toisen lähellä, rehellisyyttä myös. Nämä ovat kyllä hyvät rakennusaineet parisuhteelle, onnelliselle sellaiselle. Yhteenpaluu vaatii kommunikaatiota, ja näyttäisi siltä kuin keskusteluja olisittekin jo käyneet ihan hyvässä hengessä. Kumpikin näkyy oikeasti miettineen asioita myös omista lähtökohdistaan käsin, ja kasvaneenkin tässä eron aikana. Ihan hyvät mahdollisuudet teillä on yhteenpaluuseen, rohkeutta vain :)[/QUOTE]

Kiitos. :heart:

"anni"
[QUOTE="Esme";24196773]Aika ristiriitaiset tunteet tuosta miehestä nousee. Antaa kyllä ulospäin hyvinkin itsevarman kuvan, mutta sisimmässään on kuitenkin epävarma ja jotenkin sen takia kokee myös kiukkua ja vihaakin sisimmässään. Miehellä tuntuu olevan melkoinen itsevarmuus ja luottamus omaan viehätysvoimaansa. On tottunut saamaan sen, minkä haluaa. Jostain syystä sinun antamat "pakit" tuntuu jollakin tavalla jopa suututtavan tätä kaveria, haluaa sinun pyörtävän päätöksesi mutta ei rakkaudesta vaan omien tarkoitusperiensä takia. Mies ei ole täydellinen, itseasiassa tuo itsevarmuus tuntuisi olevan pelkkää kuorta jolla peittää epävarmuutensa.
Joten kyllä, hänellä on taka-ajatuksia suhteesi. Varoitus kuitenkin, mihinkään vakavaan ja tasapainoiseen parisuhteeseen tästä miehestä ei vielä ole. Kun saa valloituksensa tehtyä, pakenee paikalta.[/QUOTE]

Joo tällasta olen havainnutkin, ja itse en pidä tyyppiin yhteyttä, hän on se joka aina ilmottelee itsestään. Täytyy laittaa ystävyys jäihin, sillä en kaipaa mitään draamaa

jessyca
Heipä hei! Työasiat tuntuvat sekavilta, eräs ihminen on aika takertunut minuun ja ajatuksissani hän on enemmän hankala tyyppi ja saattaa olla jatkossa haitaksi, mutta pyrin tulemaan hänen kanssaan toimeen. Miten meillä menee jatkossa? Jaksanko hyvin kodin ja työn yhteen sovittamista...? Raha-asiat? Anteeksi monta kysymystä, tuo eka on se pääkysymys jos jaksat... :)

"Esme"
Minulla on tunteita kahta tummahiuksista miestä kohtaan: toinen minua hieman nuorempi, toinen hieman vanhempi. Molemmilla on ainakin joskus ollut minua kohtaan tunteita. Onko minulla kummankaan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta?
En näe vakavaa parisuhdetta kummankaan kanssa, siis pysyvää. Nuoremman kanssa muutamia tapaamisia ja yhteydenpitoa, mutta elämänmittaiseksi suhteeksi tämä ei syvene. Vanhempi mies menee menojaan.

Yhteistyössä