huoh...
Olemme lasteni isän kanssa olleet pitemmän aikaa on/off suhteessa ja alkaa jo kyllästyttämään, saadaanko me juttu toimimaan vai pitäiskö unohtaa koko mies?
Tähän vielä jatkoa, pystynkö koskaan enää luottamaan tähän mieheen?Olemme lasteni isän kanssa olleet pitemmän aikaa on/off suhteessa ja alkaa jo kyllästyttämään, saadaanko me juttu toimimaan vai pitäiskö unohtaa koko mies?
En näe tuon miehen ja vaalean naisen välille mitään molemminpuolista ihastumista tai romanttisia tunteitakaan. Toinen heistä on ihan platonisesti tässä mukana.. onko nainenkin tahollaan varattu? Näyttäisi siltä, kuin hänen tunteensa kohdistuisivat toisaalle. Nykytilanne menee ohitse kyllä, miehesi ja tämän naisen välille ei suhdetta muodostu tulevassakaan.Minä tumma ja mies tumma. Suhdetta kestänyt pari vuotta ja nyt on tapetilla liika ystävyys miehellä vaalean naisen kanssa. Mitä sanot tähän?
että kolmas osapuoli yrittää sotkea välimme, kuinka meidän käy?Hei. Pidämme rakkaan aviomieheni kanssa ns mietintäkuukauden. Asiat ovat huonosti tällä hetkellä ja tarvitsemme aikaa ja tilaa ajatuksillemme mitä liitollemme tapahtuu.
Näetkö mitään toivoa meille?
Lämmi kiitos vastauksesta jos vaan ehdit
meillä ollut onnellinen liitto. Olemme reilu 40 v, yhteisiä lapsia ei ole.että kolmas osapuoli yrittää sotkea välimme, kuinka meidän käy?
eli meillä avioliittoa takana 8 vuotta ja kolme lasta. nyt harkitaan eroa ja tää aika tuntuu kauhealta kun ei tiedä milloin teemme päätöksen.Alkuperäinen kirjoittaja pyydän että vastaisit!;24198596:milloin eroamme?
Älkää nyt muut rynnätkö väliin kun eka se vastaa noihin mitä jo kysytty.
En näe vakavaa parisuhdetta kummankaan kanssa, siis pysyvää. Nuoremman kanssa muutamia tapaamisia ja yhteydenpitoa, mutta elämänmittaiseksi suhteeksi tämä ei syvene. Vanhempi mies menee menojaan.Minulla on tunteita kahta tummahiuksista miestä kohtaan: toinen minua hieman nuorempi, toinen hieman vanhempi. Molemmilla on ainakin joskus ollut minua kohtaan tunteita. Onko minulla kummankaan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta?
Ihan uusi tuttavuus on tuo elämäsi miesEi me oo tän varatun kanssa nähty yli vuoteen, mutta jos nähtäis niin varmasti ois flirttiä. Se ei uskalla nähdä mua ;D
Kiitos, jään odottamaan vaaleaa. Ettei se nyt sit vaan olis se mun ensirakkaus? Se on ollut ainut vaalea mies mun elämässä. Toki tää vois olla joku aivan uuskin...