L
"läski"
Vieras
Minä olen ylipainoinen, painan 70 kg ja pituutta vähän alle 160 cm. Löllömahaa, jenkkakahvaa ja kaikkea löytyy. Häpeän itseäni. Koen olevani tosi ruma, enkä ole pitkään aikaan halunnut ostaa uusia vaatteita, koska sovittaminen pienessä sovituskopissa on niin nöyrryyttävää ja lisää itseinhoa. Olen aikaisemmin ollut 20 kg laihempi, mutta lasten jälkeen kiloja alkoi kertyä pikku hiljaa. Kun lapset oli pieniä, olin tosi uupunut, eikä jäänyt aikaa liikunnalle. Vaikka lapset ovat nyt jo vauvaiän ohittaneita, mulle "jäi päälle" ne huonot elintavat eli herkkuja paljon, liikuntaa ei yhtään. Kun oli oikeen väsynyt, sitä jotenkin antoi itselleen luvan maata sohvalla suklaalevy kädessä, koska oli niin rankkaa pienten lasten kanssa. Jälkikäteen ajatellen tyhmäähän se oli.
Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja yritän vältellä herkkuja ja olen aloittanut liikkumisen uudestaan. Toivon, että uuden elintavat jossain vaiheessa vaikuttavat myös painoon. Yritän syödä normaalia kotiruokaa kohtuudella ja paljon kasviksia. En tiedä auttaako tämäkään, mutta sen tiedän, että omalla kohdallani ei mikään pikadieetti toimi, koska lihon heti takaisin palattuani normaaliin ruokavalioon.
Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja yritän vältellä herkkuja ja olen aloittanut liikkumisen uudestaan. Toivon, että uuden elintavat jossain vaiheessa vaikuttavat myös painoon. Yritän syödä normaalia kotiruokaa kohtuudella ja paljon kasviksia. En tiedä auttaako tämäkään, mutta sen tiedän, että omalla kohdallani ei mikään pikadieetti toimi, koska lihon heti takaisin palattuani normaaliin ruokavalioon.