Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
En kyllä ymmärrä tätä intoa laittaa kerta toisensa jälkeen kuviaan arvosteltaviksi (niitä ei sitten saakaan arvostella muuta kuin positiiviseen sävyyn)?

Mietin tätä, kun tuo lapsenlapsi on nyt pieni; hänelle pitää antaa huomiota nyt, kun pieni sitä tarvitsee, ettei isompana pyöri etsimässä sitä jostain keskustelupalstoilta.

"vieras"
Esrerin "kauneudesta":
Jos muija on kuvissa naama peruslukemilla ja kuvaa käsitellään vielä niin siitäpä saa mieleisensä. Onko kukaan nähnyt tästä emännästä luonnollista, nauravaa kuvaa?

Minä olen kyseisen muijan nähnyt tosiaan livenä useinkin ja ei vastaa ollenkaan tuota 'eteeristä' käsitystä.

[QUOTE="vieras";24192727]En kyllä ymmärrä tätä intoa laittaa kerta toisensa jälkeen kuviaan arvosteltaviksi (niitä ei sitten saakaan arvostella muuta kuin positiiviseen sävyyn)?

[/QUOTE]

Ja taas mennään!

Eikö sun mielestä ole eri asia sanoa vaikka että "mun mielestä sulle sopisi paremmin tummemmat hiukset" tms. kuin että "oot vitun ruma lehmä"?

Palstalla tuntuu olevan vain joko kehuvaihde tai sitten tuo vitun lehmä -vaihde. Mä ainakaan en ole koskaan olettanut olevani kaunis, mutta tästäkin huolimatta "ansaitsisin" saada sen negatiivisen palautteen rakentavaan sävyyn ilmaistuna. Ihan niin kuin kaikki muutkin.

"..."
O_O Tän ketjun paras kuva :whistle: :D
ei herranjestas että varatut akat täällä kihertelee tällasen eräjorman perään ja kiertää kun kissa kuumaa puuroa.
en yhtään enää ihmettele kun tääl oli joku aika sitten keskustelu että palstalla liehakoiva mies huijaa kaikkia kotiäitejä. suorastaan rikkoo parisuhteita kun nää hölmöt menee nettikirjoitteluista (ja kuvista) niin lankaan.
et pitää yrittää palstan ainokaiset ukot kietoo pikkurillin ympärille (vaikkei olis ees komeita) että tuntis itsensä viehättäväks :D :D :D :D

ja dataa en väitä tuoks peluriks ja muuten ihan komee mies olet, pisti vaan silmään nää naisten kommentit ja tykkäykset.

en ehtinyt nähdä kuvaasi mutta vaalea kuulemma olet ? No menipä taas metsään, mun mielikuvissa olit tumma, hiukset pitkät ja usein kiinni, ja silmälasipäinen...mielikuvissani näin sut aina käpertyneenä johonkin isoon nojatuoliin lukemaan, vino pino kirjoja viereisellä pöydällä

ja tää oli persvakonsanalle (tai miten se nyt kirjoitetaankaan)
Juu, blondi olen, ei rillejä. Luen mielelläni ja paljon, mutta sellaisia kuvia meillä ei taida olla. Tuo tosin mikä täällä vilahti, oli otettu kirjahyllyn edessä. :D

jotenkin tykkään sun piirteistä. ootko kokeillu muuten hiuksiin hopeashampoota ja alottaa vaalentamisen aina latvoista? ei mee ennää kauaa ku ovat oikeen vaaleet.
Kiitos vain :) Oon juu miettinyt ostavani jotain.. hopeashampoota, ja sitten kuulemma suoravärien olikohan just hopea, toimii hyvin :D Nyt just ei vaan voi vaan testailla mitään kun ei ole varaa laittaa useampaan yritykseen..

.........
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24189450:
En mä ole laihduttamalla laihduttanutkaan koskaan...
Itsellä vaan olo on paras,kun paino on lähellä 50 kiloa...
Jaksaa paremmin...
Ja kun jossain kohti joku puhui jostain syömishäiriöstä...Voin vannoa ja vakuuttaa että tällä herkkuperseellä ei sellaisten kanssa ole tekemistä.
Rakastan kokkaamista ja hyvän ruoan syömistä..nautin herkuttelusta...
Kun tulee ikää enemmän, niin se kunkin ihmisen ominaispaino ei enää yleensä ole sama, kuin se on esim. ollut joskus teininä, vaikka pituutta olisi ollut yhtä paljon. Varmasti moni nainen voi allekirjoittaa, että on tosi vaikea pidettyä painoa enää vanhempana sellaisella tasolla, kuin mitä se on ollut nuorempana.

[QUOTE="vieras";24192727]En kyllä ymmärrä tätä intoa laittaa kerta toisensa jälkeen kuviaan arvosteltaviksi (niitä ei sitten saakaan arvostella muuta kuin positiiviseen sävyyn)?

Mietin tätä, kun tuo lapsenlapsi on nyt pieni; hänelle pitää antaa huomiota nyt, kun pieni sitä tarvitsee, ettei isompana pyöri etsimässä sitä jostain keskustelupalstoilta.[/QUOTE]

Tässä ketjussa on kyse siitä, että on mukava nähdä keitä nikkien takana on ja heistä erilaisia kuvia. Mukava tietää keiden kanssa juttelee.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä