Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
täysin ilman meikkiä.. ihi ongelmia on.. :/ ja kuvaki on ihan vinkkurallansa :D
vähänkös toi mun poika katsoi pitkään kun pää kenossa katsoin kuvaasi :D
vaan onpas sulla tummat ripset luonnostaan, mitään ripsaria edes tarvitse ja kauniit silmät, hyvin passaa ilman meikkiäkin
mitä tulee iho-ongelmiin...nyt on just se aika kuukaudesta mulla että naama kukkii pahimmillaan :(

vähänkös toi mun poika katsoi pitkään kun pää kenossa katsoin kuvaasi :D
vaan onpas sulla tummat ripset luonnostaan, mitään ripsaria edes tarvitse ja kauniit silmät, hyvin passaa ilman meikkiäkin
mitä tulee iho-ongelmiin...nyt on just se aika kuukaudesta mulla että naama kukkii pahimmillaan :(
erittäin paha stressi oli päällänsä tuolloin, syöpäkontrollin tuloksi oottelin ( puhtaat paperit tuli) ja iho reagoi ihan heti kaikkeen :D reipset on ihan tummat, mutta aika lyhkäset. silmät on välillä vihreät,välillä ruskeat :D mies sannoo että ku net on oikhein vihreät ku suutun tai nauran kovasti :D

erittäin paha stressi oli päällänsä tuolloin, syöpäkontrollin tuloksi oottelin ( puhtaat paperit tuli) ja iho reagoi ihan heti kaikkeen :D reipset on ihan tummat, mutta aika lyhkäset. silmät on välillä vihreät,välillä ruskeat :D mies sannoo että ku net on oikhein vihreät ku suutun tai nauran kovasti :D
mullakin silmien väri muuttuu tai näyttää muuttuvan mielialojen mukaan, kun olen hyvällä tuulella ne näyttää lähinnä ruskealta :)

• Tykkää
Reactions: narikka83
en ehtinyt nähdä kuvaasi mutta vaalea kuulemma olet ? No menipä taas metsään, mun mielikuvissa olit tumma, hiukset pitkät ja usein kiinni, ja silmälasipäinen...mielikuvissani näin sut aina käpertyneenä johonkin isoon nojatuoliin lukemaan, vino pino kirjoja viereisellä pöydällä

ja tää oli persvakonsanalle (tai miten se nyt kirjoitetaankaan)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä