palstahan on aina oikeassa pojan silmät on aivan ihanat :heart: isällään on samanvärisetNiin että nelikymppisen näkönen?! Ihana nappisilmä muuten :heart:
palstahan on aina oikeassa pojan silmät on aivan ihanat :heart: isällään on samanvärisetNiin että nelikymppisen näkönen?! Ihana nappisilmä muuten :heart:
näinpäs, en vaan päässyt sanomaan mitään...mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, kaunis kokonaisuus, erityismaininta vielä upean värisistä hiuksista ja silmistäno tos on vielä *pim-nyt tämäkin on pois*
(mitä?! heräsikö pieni huomiohuora juuri sisälläni??)
Otin sen pois ku luulin että palsta meni taas jumiin ja unohdan sitten lopulta poistaa koko kuvan ennen ku meen nukkuu..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24192176:sun piti olla vanhempi rouvashenkilö jo. :O
arvelin väärin. taas.
hätäseen yli kakskymppisen näköinen !Niin että nelikymppisen näkönen?! Ihana nappisilmä muuten :heart:
mää mittään nähnyAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24192165:Vilautin.
Ehkä näät ens kerralla jos uskallan vielä.mää mittään nähny
no toivottavasti, yleensä kyllä osaan just silloin olla poissa kun olis hyvä olla paikallaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24192241:Ehkä näät ens kerralla jos uskallan vielä.
Mulla ei taida olla paljoo meikkiä, ehkä ripsiväriä vaan.Kauniita ihmisiä. Ois toisaalta hauska nähdä ketjullinen porukkaa ilman meikkiä, mutta liekö tässä koettelen kepillä jäätä
kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24192331:eikä yhtään meikkiä
[/URL][/IMG]
tuo on niin lähellä peilikuvaa että helposti kehtaan.Sä näytät täällä jonkun muun kuvia omanasi :O. Ettäs kehtaat.
Mä voisin muuten, näytän suurinpiirtein samalta ilman meikkiäkin, mutta hukkuisin siihen palstalaisten ystävälliseen neuvojen tulvaan mitä mun kannattais tehdä mun näpyille.Kauniita ihmisiä. Ois toisaalta hauska nähdä ketjullinen porukkaa ilman meikkiä, mutta liekö tässä koettelen kepillä jäätä
...no kauneushan on katsojan silmässä, mutta kiitosKaunis :heart:
tykkään tästä kuvasta tosi paljon, mutta pakko sanoa että olen vähän kade, olispa mullakin yhtä nätti hymy ja suu kuin sulla, mutta mun suuvärkki on ohut kuin viivottimella vedetty, etenkin hymyillessä huulet katoaa kokonaan
Juu, pieniä puuhelmiä, turkoosia ja harmaata. Mun ystävä tekee koruja, hänen mallistoaan.Rieputarallaa, ihanat korvikset, mimmoset noi on, onko ne puuhelmiä..?
no jos ei noilla kasvoilla uskaltaisi niin milläs sitten ?