?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei!
Mie oon ainakin miettinyt niitä, ja koska ne hauthan on jo menny (enkä toisaalta koulunpenkille hirveesti hinkuis) niin meinasin että jos pääsisi työharjotteluun jonnekin. Oppisopimus ois se mikä ois mieluisin vaihtoehto, mut noita harjotteluja aattelin siksi ensin että sais vähän tuntumaa millaista työtä se on ja toisaalta, ottaako kukaan oppisopimuksella opiskelemaan jos ei ole alalta minkäänlaista kokemusta?
Oon mie kahdessa päiväkodissa ollut mut onko ne sitten lähihoitajan työtä vastaavia paikkoja?
Tai siis on kai lähäreitä päiväkodeissakin, mutta kai siinä pitää sitten osata ja tietää niitä ammatillisia juttuja...ompa tätä vaikee selittää.
joo siis lähihoitajaksi, mutta suuntautuu sit vaan lapsiin jos se kiinnostaalastenhoitajia vaan on niin hirmuisesti, että vanhustyössä enempi paikkoja on, ainakin omalta kokemukselta. itse oon lähäri kanssa mutta oon vanhainkodissa töissä, ei paljon työttömänä ole tarvinnut olla
suuntauduin ensihoitoon, mut ei toi lanssityö kuitenkaan ihan mua ole ja ensiapuihin melkein otetaan vaan sairaanhoitajia.
Muutama tuttu on vanhuspuolella ja sanovat että hirveen raskasta työtä. Ei miulla fysiikka riitä ku on nivelten kanssa ollu ongelmia ja ei tiiä miten terveys kestää tulevaisuudessa.
Kattoo nyt saako sitä paikkaa ees mistään, voisin mie mennä harjotteluun kokeilemaan muuallekin kun lastenpuolelle.