Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Turkilmas
Kehuin aiemmin, että tu on ainoa edustuskelpoinen kuva minusta. :LOL:

Pitäisi varmaan olla video, jossa heiluttelen varpaitani sulavasti ja vastustamattoman viettelevästi...
No sitte:D. Mä jo laskin niitä ja totesin että viisi on kumpaisiakin. Koitin myös katsoa josko siellä olis ylimääräisiä räpylänahkoja välissä tai vaikka joku helkkarin iso känsä :D. Mutta ne tosiaan oli ihan nätit varposet.

Turkilmas
[QUOTE="vieras";24186366]Ei suinkaan, sanoinpa vaan mielipiteeni. On oikeasti surullista kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä sillä että ovat syöttöporsaan näköisiä, yöks! Ja oikeasti olisitkin nätti kun laihduttaisit.

Turkilmas, voi luoja sä olet kaunis!![/QUOTE]

Kiitos vaan :). Mutta täytyy todeta, että taidetaan olla melkolailla samaa kokoa Idunnorin kanssa. Kasvojen malli on vaan eri. Idunnorilla on ihanan pyöreät ja nukkemaiset kasvot. Joillakin on sellaiset painosta riippumatta ja mä ainakin tykkään sellaisista kasvoista.

[QUOTE="vieras";24186366]Ei suinkaan, sanoinpa vaan mielipiteeni. On oikeasti surullista kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä sillä että ovat syöttöporsaan näköisiä, yöks! Ja oikeasti olisitkin nätti kun laihduttaisit.

Turkilmas, voi luoja sä olet kaunis!![/QUOTE]

:D Joo ja jos oisin rikas voisin tehdä sitä ja tätä... Miksi elää tulevaisuudessa? Mä olen mikä olen ja tyytyväinen itseeni näin =) Siitäkin huolimatta, etten sun kauneusihannettasi vastaa. Oletko ottanut huomioon, etteivät kaikki pidä välttämättä sinunkaan ulkonäöstäsi? Vaikka painaisit mitä.

Jos oikein mietit, löydät varmasti muutakin surkuteltavaa kuin sen, että olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24186430:
mitäs vikaa niissä räpylöissä on :O

No ei mitään :D. Kun vaan meinasin että noissa varpaissa olis jotain poikkeuksellista, jotain siis sen nättiyden lisäksi :D. Mä vaan meinasin että josko kuvassa on jotain mitä mä vaan en näe vaikka kuinka tihraan.

"vieras"
:D Joo ja jos oisin rikas voisin tehdä sitä ja tätä... Miksi elää tulevaisuudessa? Mä olen mikä olen ja tyytyväinen itseeni näin =) Siitäkin huolimatta, etten sun kauneusihannettasi vastaa. Oletko ottanut huomioon, etteivät kaikki pidä välttämättä sinunkaan ulkonäöstäsi? Vaikka painaisit mitä.

Jos oikein mietit, löydät varmasti muutakin surkuteltavaa kuin sen, että olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.
Olenko väittänyt että kaikki pitäisivät minusta? Mutta katso nyt itsekin tuota profiilikuvaasi. Itseäsi petät uskottelemalla että joo joo kaunis olet. Tuossa kuvassa on järkyttävän pulleat posket ja taikinanaama. Vaikka onhan niitä ihmisillä kaikenlaisia fetissejä sen suhteen mistä tykkäävät..

[QUOTE="vieras";24186445]Olenko väittänyt että kaikki pitäisivät minusta? Mutta katso nyt itsekin tuota profiilikuvaasi. Itseäsi petät uskottelemalla että joo joo kaunis olet. Tuossa kuvassa on järkyttävän pulleat posket ja taikinanaama. Vaikka onhan niitä ihmisillä kaikenlaisia fetissejä sen suhteen mistä tykkäävät..[/QUOTE]

Oot kyllä ihan puhtaasti ilkeä ihminen. Miltä se tuntuu? Sattuuko se sisältäpäin?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä