tuliskohan nyhttp://www.aijaa.com/v.php?i=004278314244.jpg <3 minä <3
Toimii. Ainakin jos sen ensin maalaa hiiren kakkoskorvalla ja valitsee "avaa uudessa välilehdessä". Siis Chromella.tuliskohan ny
Ei suinkaan, sanoinpa vaan mielipiteeni. On oikeasti surullista kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä sillä että ovat syöttöporsaan näköisiä, yöks! Ja oikeasti olisitkin nätti kun laihduttaisit.Voi että. Onko sulla oikeesti noin huono päivä? Saatat yllättyä, mutta monetkin tykkäävät possuista!
Laitetaan nyt näin, että kaikki varmasti näkevät!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24186345:ei haittaa. ei sitä taikinamöykkyä kukaan halua oikeesti nähdä.
ei oo mitä laittaa.Haukukko nää mua!!! Laitappa oma pärstäs essiin!
Kehuin aiemmin, että tu on ainoa edustuskelpoinen kuva minusta.Mulla on prillitkin päässä enkä silti näe muuta kuin varpaat . Pitiks noissa olla jotain ihmeellistä? Siis ihan nätit varpaat on kyllä
No sitte. Mä jo laskin niitä ja totesin että viisi on kumpaisiakin. Koitin myös katsoa josko siellä olis ylimääräisiä räpylänahkoja välissä tai vaikka joku helkkarin iso känsä . Mutta ne tosiaan oli ihan nätit varposet.Kehuin aiemmin, että tu on ainoa edustuskelpoinen kuva minusta.
Pitäisi varmaan olla video, jossa heiluttelen varpaitani sulavasti ja vastustamattoman viettelevästi...
mitäs vikaa niissä räpylöissä on :ONo sitte. Mä jo laskin niitä ja totesin että viisi on kumpaisiakin. Koitin myös katsoa josko siellä olis ylimääräisiä räpylänahkoja välissä tai vaikka joku helkkarin iso känsä . Mutta ne tosiaan oli ihan nätit varposet.
Ni. Sasse? :OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24186430:mitäs vikaa niissä räpylöissä on :O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24186430:mitäs vikaa niissä räpylöissä on :O
Olenko väittänyt että kaikki pitäisivät minusta? Mutta katso nyt itsekin tuota profiilikuvaasi. Itseäsi petät uskottelemalla että joo joo kaunis olet. Tuossa kuvassa on järkyttävän pulleat posket ja taikinanaama. Vaikka onhan niitä ihmisillä kaikenlaisia fetissejä sen suhteen mistä tykkäävät..Joo ja jos oisin rikas voisin tehdä sitä ja tätä... Miksi elää tulevaisuudessa? Mä olen mikä olen ja tyytyväinen itseeni näin =) Siitäkin huolimatta, etten sun kauneusihannettasi vastaa. Oletko ottanut huomioon, etteivät kaikki pidä välttämättä sinunkaan ulkonäöstäsi? Vaikka painaisit mitä.
Jos oikein mietit, löydät varmasti muutakin surkuteltavaa kuin sen, että olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.
olis se hienoo kun olis jalkaterät ja varpaat semmosia kirkuvan oransseja ja räpylänahkat varpaitten väleissä. :xmas:Ni. Sasse? :O
Tai sinijalkasuulamaiset!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24186453:olis se hienoo kun olis jalkaterät ja varpaat semmosia kirkuvan oransseja ja räpylänahkat varpaitten väleissä. :xmas: