Unissas oot. Oikeasti olet aina vain max. 21 v. tai sitten 17 v.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182938:Mä oon 30. Kiitos.
Mä olen ajatellut, että kaikenkokoiset, -ikäiset ja -näköiset mahtuvat vallan hyvin samaan ketjuun.onko pölyesteri sirkka? kui sun silmät on noin kieroon menny, tahallaan? kaikki kauniita, täällä olis kiva jos olis xl-kuvaketjukin.
Nätti olet, ja voi witsi miten ihana tuo vauva :heart::heart::heart:.Olen..tässä elämäntilanteessa ei todellakaan haittaa, että näyttää vähän vanhemmalta. Ei saa niin helposti teiniäidin leimaa otsaan Mutta kiitos.
onks esteri oikeesti 30v:O ei uskois...vois luulla et jtn 24-26 ehkäUnissas oot. Oikeasti olet aina vain max. 21 v. tai sitten 17 v.
Se sopis mulle kyllä niin mainiosti. Ei odotettas aikuisen käytöstä.Unissas oot. Oikeasti olet aina vain max. 21 v. tai sitten 17 v.
Ihana kuva! Kaunis olet ja ihana pikkuinen :heart:
Minä odotan että tulen harmaahapsiseksi kakaramummoksi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182962:Se sopis mulle kyllä niin mainiosti. Ei odotettas aikuisen käytöstä.
Niin, sitten ihmiset ihmettelee, että miksi tuo tyttö on niin ryppyinen. Mäkin rypistyn kovaa vauhtia. Olen vähän liian ylpeä menemään korjauksiin.Minä odotan että tulen harmaahapsiseksi kakaramummoksi.
Mun mielestä ne on turkoosit ja sopii kyllä kun mekossa samaa väriä. Se mikä ei sovi on pokat...Nuo siniset korut ei sovi kyl ollenkaan asuusi.. Kiva kuva muuten.
Pyh sie mitään korjauksia edes tarvisi =)Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182995:Niin, sitten ihmiset ihmettelee, että miksi tuo tyttö on niin ryppyinen. Mäkin rypistyn kovaa vauhtia. Olen vähän liian ylpeä menemään korjauksiin.
Oho, näytät kyllä joltain 24 vuotiaalta Kohteliaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182938:Mä oon 30. Kiitos.
No lopulta jokainen tulee ryppyiseksi. Alan tottua ajatukseen vähitellen. Ihan oikeasti, iho ei ole enää niin kuin ennen.Pyh sie mitään korjauksia edes tarvisi =)
Minä kuvittelen saavani rypyillä uskottavuutta... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182995:Niin, sitten ihmiset ihmettelee, että miksi tuo tyttö on niin ryppyinen. Mäkin rypistyn kovaa vauhtia. Olen vähän liian ylpeä menemään korjauksiin.
No kuvista päätellen sulle ei ryppyjä ole tulossa vielä vuosiin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24183041:No lopulta jokainen tulee ryppyiseksi. Alan tottua ajatukseen vähitellen. Ihan oikeasti, iho ei ole enää niin kuin ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24183041:No lopulta jokainen tulee ryppyiseksi. Alan tottua ajatukseen vähitellen. Ihan oikeasti, iho ei ole enää niin kuin ennen.
Vihreät oli kuitenkin mun mielestä pienempi paha kuin puna-mustat.Mun mielestä ne on turkoosit ja sopii kyllä kun mekossa samaa väriä. Se mikä ei sovi on pokat...
vähän tuima ilme sulla... ja todella kauniit jännän väriset jotenkin utuisen vihreät silmät
todella nätti ja herttaisen oloinen olet, suloinen vauveli
mun on pakko olla ilon pilaaja, ikävä kyllä rypyillä ei saa uskottavuuttaMinä kuvittelen saavani rypyillä uskottavuutta... :saint:
oikein nätti,mut ruman vriset huulet.