Oot niin kaunis ja ihanan siroAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182266:
Oot niin kaunis ja ihanan siroAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182266:
Kaunis. Ihanan väriset hiukset.
Mistähän minä nyt tutun näköinen oon, kenties kävelly vastaan joskusoot jotenkin tutun näköinen???nätti
Kaunis olet ja mukavan näkönen
ootko asunu pohjois-pohjanmaalla missään?Mistähän minä nyt tutun näköinen oon, kenties kävelly vastaan joskus
En ole. Keski-Suomessa ja Etelä-Suomessa.ootko asunu pohjois-pohjanmaalla missään?
Oot kaunis, mutta tuo kuva ei ole kyllä kamalan hyvin muokattu. Onko sulla itseruskettavaa, vai miksi iho on niin kullanvärinen ja blurri? Näyttää muoviselta.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24182281:
ei spekuloida sitten ei, mutta mistä se sinäkään tiedät vaikka jollain täällä palstalla ois syömishäiriö. varmaan pitäs laittaa sit konkreettinen kuva jossa oksennetaan pönttöön tms. kai sitä ihmiset voi huomata jos joku on pielessä eikä tartte silti sääliä vaan voi koittaa myös kohteliaasti huomauttaa että hei me huomataan että sulla saattaa olla paha olla.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182724:äääh... Ettekö te huomanneet, että kuvasta on laitettu kontrastia kovemmalle, tai terävyyttä? Ihan turhaa alkaa tuolleen säälinsekaisesti spekuloimaan. Kaunis nainen.
En tiedä vääristääkö kuva, mutta minustakin voisit vähän lisätä massaa kehoosi.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24182281:
Öö... :O Tota, mitä voin sanoo? Ei mun mielestä Röppö näytä pahoinvoivalta. Voi olla aika ärsyttävää, et joku tulee sanoon noin, et hei sulla on varmaan paha olla, jos ei kerran oikeasti ole. En mä muuta.ei spekuloida sitten ei, mutta mistä se sinäkään tiedät vaikka jollain täällä palstalla ois syömishäiriö. varmaan pitäs laittaa sit konkreettinen kuva jossa oksennetaan pönttöön tms. kai sitä ihmiset voi huomata jos joku on pielessä eikä tartte silti sääliä vaan voi koittaa myös kohteliaasti huomauttaa että hei me huomataan että sulla saattaa olla paha olla.
ei mut sun hippielämässäshän kaikki on aina hyvin, sun shines everything is ok. let's go to sanfransisco with jesus
Ei kai taas?Kommentteja voi laittaa jatkossakin mieluummin tänne ketjuun kuin yyveellä. Kiitos.
Jep. Ilmankos täällä onkin ollut kivan positiivinen meininki.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182843:Ei kai taas?
Onpa sulla kauniit silmät!
ootko oikeesti 92'?näytät paljon vanhemmalta...siis vois luulla et oisit jo 24v... nätti kuva.
laittaako sulle joku jtn haukkuma viestejä yv:nä???Kommentteja voi laittaa jatkossakin mieluummin tänne ketjuun kuin yyveellä. Kiitos.
Juu. Ilmeisesti bannattu edellisen ketjun ikävistä kommenteista tai jotain.laittaako sulle joku jtn haukkuma viestejä yv:nä???
Olette kauniita murusen kanssa.
ootko oikeesti 92'?näytät paljon vanhemmalta...siis vois luulla et oisit jo 24v... nätti kuva.
Joo, mut eihän ne mitään kierossa ole? Mun mielestä.onko pölyesteri sirkka? kui sun silmät on noin kieroon menny, tahallaan? kaikki kauniita, täällä olis kiva jos olis xl-kuvaketjukin.