seksin jälkeen verta, rv 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aamulla harrastettiin seksiä miehen kanssa tuntitolkulla, asentoja vaihdettiin kun alkoi tuntumaan huonolta tms.. mutta muuten kyllä nautin täysin siemauksin eikä tuntunut missään vaiheessa pahalta. Seksin jälkeen kuitenkin, kun miehen eritteet tuli ulos, niin se oli punaista, veristä? ei kirkasta verta vaan siis veren sekaista spermaa.. Onkohan tämä normaalia??

Minulla on ollut myös joskus tullut verta seksin jälkeen, en huolestunu ku kuitenki oli nii vähäistä. Jos siellä on joku nirhauma tullu ku kuitenki "tuntitolkulla" himmailitta :)

[QUOTE="yksi";24181815]Minulla on ollut myös joskus tullut verta seksin jälkeen, en huolestunu ku kuitenki oli nii vähäistä. Jos siellä on joku nirhauma tullu ku kuitenki "tuntitolkulla" himmailitta :)[/QUOTE]

Niin ja siis olen ollut raskaana tuolloin, ku verta tuli.

Tuntitolkulla?! Et oo tosissas? Kumma juttu, jos verta tulee sellasen session jälkeen ja vielä tossa tilassa! Suosittelen seksitaukoa vauvan syntymään asti.

seksitaukoa? Miksi suosittelet seksitaukoa?
Kyllä ihan loppuun asti saa seksiä harrastaa kunhan ei tunnu äidistä ikävältä tai ei satu mihinkään. Ja "tuntitolkulla" tarkoitti varmaan alusta loppuun, esileikkeineen päivineen. Tuskin siinä on heti alettu aktiivisesti panemaan, vaan suuseksiä tms...

ap: minulla oli ihan samanlaisia juttuja viimesilläni vakkei sessiot olleet edes aina niin pitkiäkään mutta silti. Jos limakalvot on kuivat, tai edes normaalia kuivemmat niin helposti odottava äiti vuotaa verta. Älä huolestu jos verenvuoto lakkasi eikä sinua satu mihinkään..

[QUOTE="lomailija";24181848]seksitaukoa? Miksi suosittelet seksitaukoa?
Kyllä ihan loppuun asti saa seksiä harrastaa kunhan ei tunnu äidistä ikävältä tai ei satu mihinkään. Ja "tuntitolkulla" tarkoitti varmaan alusta loppuun, esileikkeineen päivineen. Tuskin siinä on heti alettu aktiivisesti panemaan, vaan suuseksiä tms...

ap: minulla oli ihan samanlaisia juttuja viimesilläni vakkei sessiot olleet edes aina niin pitkiäkään mutta silti. Jos limakalvot on kuivat, tai edes normaalia kuivemmat niin helposti odottava äiti vuotaa verta. Älä huolestu jos verenvuoto lakkasi eikä sinua satu mihinkään..[/QUOTE]

No jos verta tulee, niin silloin on seksitauko paikallaan. Ettei vaan vauva lähe tulemaan ennen aikojaan.

mulla tuli verta viikolla 20 seksin jälkeen. moni muu kertoi joo viikolta 6-7 alkaen että verta tulee seksin jälkeen. no ite säästyin siltä alkuraskaudessa (olisin saattanu enemmän säikähtääkkin ennen riskiviikkojen ohitusta) mutta mitä pidemmälle mentiin niin tuli verta sit.. mulla alko tuntuu kans vähän huonolta mut kuitenkin oli sellanen tunne et en mitenkään kuivakaan ole. kai sitten paikat vaan veresti niin et tuli helposti haava tai muu hankauma. en tehny asialle mitään, en maininnu edes missään. no paitsi nyt tässä. kaikki on kuitenkin yhä ok :)

Yhteistyössä