Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yritin kovasti miettiä mitä ajattelisin, mutta noista lähtökohdista en osaa ajatella mitään.
Jos olisi toisinpäin eli mies vanhempi, silloin vähän ällöttäis ja ajattelisin, että mies käyttää hyväkseen nuorta naiivia tyttöä. Naiset on paljon "vaarattomampia" kuin miehet mielestäni.
Minua ainakin inhottaisi olla reilusti nuoremman miehen kanssa. Tulisi mummomainen olo, vaikka minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen niin silti inhottaisi tuo ikäero.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24175651:Ei mulla vaan tuu mummomainen olo kakskymppisten seurassa. päinvastoin, tuntuu, että itsekin olisin vielä nuori.
Minua luullaan usein noin 15-vuotiaaksi, mutta silti tulee mummomainen olo, kun ajattelee miten monta vuotta nuorempia ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24175797:Aha. Mulle ei tule.
Se on se pelkkä tietoisuus. Jos ajattelen, vaikka 15-vuotiaita ihmisiä niin he ovat noin 10 vuotta minua nuorempia. Minusta se on valtava ikäero, vaikka minua usein luullaan noin 15-vuotiaaksi. Mutta kyllä sen ikäeron omassa mielessä aina silti muistaa.
olen itse 19v tykkään enemmän 30+ ikäisistä naisista kuin teini-20v+