Mitä ajattelet jos 30v nainen seurustelee 20-vuotiaan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahhah, sehän on vaan IKÄ! Mä tiedän niin monta 30 vuotiasta (niin naista kun miestäkin) kenestä ei KOSKAAN voisi uskoakkaan että on 30v (sen tasosta juttua on). Toiset 20 vuotiaat voi olla jo hyvinkin kypsiä ikäisekseen. Siis oikeasti, sehän riippuu TÄYSIN ihmisestä, ei siitä numerosta. Niitä on vanhemman olosia 20 vuotiaita ja 15v tasolla olevia 30 vuotiaita ja kaikkea siltä väliltä. Mun mielestä siinä alkaa menee raja tosin jos puhutaan 20v:stä ja vaikkapa 50v:stä. Sillon en ajattele näin, mutta 10 vuotta sinne tänne ei mitään väliä.

No ei mitään sen kummempia. Itsekseni voisin aluksi miettiä, että huomaakohan ikäeroa käytännössä missään ja missähän pariskunta on tavannut toisensa. Samaa miettisin jos mies olisi 10 vuotta naista vanhempi

Nojaa,ihmetyttää kyllä mitä 30-vuotias näkee 20-vuotiaassa.
Itse olen 20-vuotias nainen ja suurinosa ikäisistäni on kyllä aivan teinejä vielä,asuvat vanhempiensa luona ja elävät näiden rahoilla jne.
Toki itsenäisempiäkin tapauksia on,kuten esimerkiksi minä, mutta kamalan nuoria ja lapsellisiahan me vielä ollaan.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Kiva kuulla, ettei pidetä jotenkin säälittävänä tai lapsellisena. Jotenkin tuo 30v mies ja 40v nainen ei vaikuta yhtään pahalta, vaan aikas hyvältä vaan.

[QUOTE="vieras";24174159]Nojaa,ihmetyttää kyllä mitä 30-vuotias näkee 20-vuotiaassa.
Itse olen 20-vuotias nainen ja suurinosa ikäisistäni on kyllä aivan teinejä vielä,asuvat vanhempiensa luona ja elävät näiden rahoilla jne.
Toki itsenäisempiäkin tapauksia on,kuten esimerkiksi minä, mutta kamalan nuoria ja lapsellisiahan me vielä ollaan.[/QUOTE]

Itse oon 29v ja nuoremmat miehethän on ihan herkkuja ja parhautta :p Kun itse olin 20v niin kiinnosti vaan vanhemmat, nyt toisinpäin...

Minä (nainen) 34 v ja poikaystäväni 21 v. Kolme vuotta yhdessä. Alun apua-se-on-niin-nuori pähkäilyjen jälkeen tämä on ollut aivan toimiva suhde. Minä tule hyvin juttuun poikaystäväni kavereiden kanssa ja hän minun kavereideni.

Hiukan kyllä ihmettelisin. Olen itse 21-vuotias, enkä voisi kuvitella seurustelevani 20-vuotiaan miehen kanssa. Suurin osa sen ikäisistä miehistä on vielä ihan tolkuttoman lapsellisia, joten ihmettelisin kyllä, mitä aikuinen nainen 20-vuotiaassa pojassa näkee.

Toki joukkoon mahtuu poikkeuksiakin, joten jos tämän miehen tuntisin ja olisi ikäisekseen oikein kypsä tapaus, niin sitten en toki asiaa ihmettelisi.

30-vuotias mies ja 40-vuotias nainen on jo aivan eri juttu. Kolmekymppisenä oletettavasti mies on kuitenkin jo aika aikuismainen ja itsenäinen - toisin kuin kaksikymppinen, joista iso osa asuu vielä kotona.

Ei minusta kuulemma uskoisi (ulkonäöllisesti), että olisin kolmekymppinen. Olen luonteeltanikin aika rento, en mikään jäykkis. Miesystävä luulikin minua paljon nuoremmaksi, joten se varmaan osasyy miksi tavattiin, ihan tuli juttelemaan keskustassa, ulkona. En minä erityisesti pidä juuri nuorista miehistä. Jos olisi lapsellinen tai jollaintapaa ärsyttävä, enpä olisi antanut mitään mahdollisuutta.

Ajattelisin että "Melkein pedofiili". Yleensä henkisen tason ero tuollaisissa jutuissa on valtava. 20-vuotias "mies" ei välttämättä ole vielä millään tavalla kypsä ihminen henkisesti ja saattaa välillä käyttäytyä aika lapsellisesti.

Jos tuo ikäero olisi toisin päin niin silloinkin saattaisin hieman ihmetellä, mutta en kuitenkaan ihmettelisi kovinkaan paljon.

Onhan se vähän ihmetyttävää, mutta riippuu niin persoonista. Itse en voisi ajatellakaan niin nuorta miestä muuten kuin holhoavasti, enkä koskaan ole niin nuoren kanssa seurustellutkaan. Edes itse ollessani 20-v...

Totta puhuen kuitenkaan 10 vuoden ikäerot harvoin näkyvät naamasta päin. Jos pari sopii yhteen niin se sopii, eikä siinäkään sivulliset numeroita tuijota.

Yritin kovasti miettiä mitä ajattelisin, mutta noista lähtökohdista en osaa ajatella mitään.
Jos olisi toisinpäin eli mies vanhempi, silloin vähän ällöttäis ja ajattelisin, että mies käyttää hyväkseen nuorta naiivia tyttöä. Naiset on paljon "vaarattomampia" kuin miehet mielestäni.

No en mitään ihmeempää. Oma mieheni seurusteli pitkään ennen minua 10v vanhemman naisen kanssa,ikää miehelläni oli juurikin se 20v. Hänen kaverinsa sitä ihmettelivät ja asiasta mulle kauhistellen kertoivat vaikka suhde oli jo ohtse.Ei se ikä vaan ihan joku muu...

En hirveästi mitään. No, ehkä voisi tulla mieleen että kenties hieman lapsellinen nainen, mutta perään ajattelisin että tod.näköisesti ennemminkin kypsä 20-vuotias. Ei se ikä (tai sukupuolikaan :) ) vaan ihminen.

Yhteistyössä