G:Bikinikuvat facessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Facessa bikinikuvat

• Laittaisin omia

Ääniä: 5 17,9%
  • En laita omia, mutta muitten ok

Ääniä: 16 57,1%
  • En laita enkä hyväksy muidenkaan

Ääniä: 2 7,1%
  • En ole siellä facessa edelleenkään :D

Ääniä: 8 28,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    28
Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli;24163033:
Eikös tää naikkonen just kesäkuun alussa kyselly pukeutumisvinkkejä, jotta sen eksä kiinnostuis siitä joissain yo-juhlissa? Sit selvis, että se eksä onkin joku parin yön hoito.

Sit joku pervo etti täältä seuraa, ja aapee tarjoutui heti petikaveriksi.

Kuule sulle vastaan sen, että A. mä en ole mikään naikkonen ja B. kyllä se oli mun exä mulle.

[QUOTE="vieras";24163452]Mäkin heitän vähän off topicia ja vastaan alkuperäiseen kysymykseen. :D Siis, mun mielestä kivat kesäiset rantakuvat on ihan jees, oli sitten bikineissä tai muussa asussa. Mullakin on reissukuvakansiossa yksi bikinikuva, vaikkei tässä kropassa kummemmin esiteltävää ole: laiha luikku eikä tissienkään koossa kehumista. Se täytyy kyllä sanoa, että profiilikuvaksi en ehkä kehtaisi biksukuvaa laittaa, jotenkin se menisi oman mukavuusalueen ulkopuolelle.[/QUOTE]

Joo mäkään en profiili kuvaksi ole vielä laittanut :D Laitoin textaria mun miehelle, että käy kommaamassa mun biksu kuvia... Mut jos ei 24 h sisällä ole yhtään kommenttia tai tykkäystä biksu-albumissa, niin sit laitan profiilikuvaksi, jotta se mies varmasti sen huomaa.

Emmä jaksa enää muihin kyssiin vastata...sleeping time... :) On tullut pari leffaa katottua tässä yöllä...siis 1 ja 1/2. Toista en jaksanut kattoo loppuun, mut sekin vain muistutti mua parisuhteesta ja tuli ikävä omaa rakasta kultaa :heart: Toivottavasti nään rakas sun kuvia unissani ja sä mun kuvat facesta ja rakastut muhun entistä palavammin :D Jeeps...kiva tietaä btw, että bikinikuvat on teidän mielestä yleisesti ottaen ok. Ihan rannalla otettuja ne mulla on..kivasti iho kiiltää auringossa ja kurvit myös. =)

Mikä on sellainen suhde joka on vaan siellä facessa :O
Miten parisuhdetta hoidetaan siellä, virtuaalisesti :O
Mä oon pudonnu kehityksen kelkasta :(

Mikäs sinisulan entinen nikki on?

Joo mäkään en profiili kuvaksi ole vielä laittanut :D Laitoin textaria mun miehelle, että käy kommaamassa mun biksu kuvia... Mut jos ei 24 h sisällä ole yhtään kommenttia tai tykkäystä biksu-albumissa, niin sit laitan profiilikuvaksi, jotta se mies varmasti sen huomaa.
Haiskahtaa vahan epatoivoiselta... sorry vaan.....

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Ou jee mikä keskustelu heti aamusta.. Heräsinpä mäki tähän päivään.
a055.gif

sinisulka: Miten sä jaksat? EN mä jaksais provoilla. Ja jos olisin luonnostaan tuollanen, ni hakisin jonkun lääkityksen.. :O
No, tästä näkee että kaikki ne ei aikuistu koskaan :laugh:

Voisin kyllä laittaa muuten, kun on hyvä kroppa ja tiedän, et miespuoliset kaverit tykkäis (bikinikuvia jopa pyydettiin, kun olin talvella lähös etelään :D). Mutta sit taas kaveripiirin "fiksut ja aikuiset" (ja ei-niin-timmikuntoiset) naiset varmaan tykkäis kyttyrää, niin en oo viittiny laittaa. Etelän lomalta on pari kuvaa, joissa oon bikineissä, mutta niissä on lapsi mukana, niin uima-allaskuvakin lienee silloin sallittu. :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Emmä jaksa enää muihin kyssiin vastata...sleeping time... :) On tullut pari leffaa katottua tässä yöllä...siis 1 ja 1/2. Toista en jaksanut kattoo loppuun, mut sekin vain muistutti mua parisuhteesta ja tuli ikävä omaa rakasta kultaa :heart: Toivottavasti nään rakas sun kuvia unissani ja sä mun kuvat facesta ja rakastut muhun entistä palavammin :D Jeeps...kiva tietaä btw, että bikinikuvat on teidän mielestä yleisesti ottaen ok. Ihan rannalla otettuja ne mulla on..kivasti iho kiiltää auringossa ja kurvit myös. =)

O_o

Siis oikeastiko sä laitat ensin faceen kaikkien nähtäville omasta mielestäsi upeat kurvisi ja sen jälkeen vielä laitat miehellesi vinkki viitosen tekstiviestillä, että voisko käydä niitä kommentoimassa? Kuinka hemmetin epätoivoinen ihminen voi olla??? Et sä vaan voi olla tosissasi :laugh:

Ja ihan vaan tiedoksi, että luonnollinen ruskettuminen ei nyt mikään meriitti ole... ainakaan jos elämässä on sisältöä muutoinkin kuin Facebook ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mikä on sellainen suhde joka on vaan siellä facessa :O
Miten parisuhdetta hoidetaan siellä, virtuaalisesti :O
Mä oon pudonnu kehityksen kelkasta :(

Mikäs sinisulan entinen nikki on?

Emmä vaan tiedä..mun suhde ei todellakaan ole mikään nettisuhde vaan kaukosuhde....ja siksi sitä hoidetaan netissä siis facessa. Tuliko tämä ny kaikille selväksi?

[QUOTE="niina";24163748]mutta se mieshän on jo varattu??? jos siitä sun ex panosta kyse.... eli sehän on parisuhteessa kyllä, jonka facessaki ilmaisee, mutta jonkun toisen kanssa?[/QUOTE]

Mita pas**** oikein selität :D Mun elämässä mikään ei ainakaan mene noin...

Ou jee mikä keskustelu heti aamusta.. Heräsinpä mäki tähän päivään.
a055.gif

sinisulka: Miten sä jaksat? EN mä jaksais provoilla. Ja jos olisin luonnostaan tuollanen, ni hakisin jonkun lääkityksen.. :O
No, tästä näkee että kaikki ne ei aikuistu koskaan :laugh:

No joopa jaapa...taidan aistia hivenen kateellista äänensävyä tän nikin kirjoituksista...

Ihan samalla lailla mä palstailen kuin säkin...jos tässa palstailussa on sun mielestä jtn sairasta ni ans kattoo peiliin...

Yhteistyössä