Tigin hiustuotteet!

Hämmästyin suuresti kun eilen selasin ulkomaisia nettikauppoja ja löysinkin sieltä sellaisen jossa sekä tuotteet että postikulut ovat edulliset! Kauppa siis Iso-Britanniassa jossakin.

Kaiken lisäksi maksu onnistui Visa Electron kortilla mutta varmennus oli nettipankkitunnuksilla.

Tavarani (yht. 9 tuotetta, yksi niistä Tweens-paketti) maksoivat 85e mutta katsoin samojen tuotteiden hinnat hairstoresta ja sielä postikuluineen olisivat olleet 160e.

Saa nyt nähdä sitten kauanko toimituksessa kestää mutta ajattelin laittaa sivuston osoitteen jakoon jos joku muukin haluaa selailla!

Hair Supermarket

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"Ellamaaria"
Hyviä tuotteita, mutta suomessa kalliita. Enne kannatti Tallinnasta ostaa, nyt ei enää sieltäkään.

Vähän kuin noi Bare Mineralsin meikit, puolet halvemmalla ulkomailta. Kyllä mie ainakin tilaan sillo, tuntuu niin ryöstöltä nuo esim. Kicksin hinnat.

Kiitos :)

Olkaa hyvä vain! :)
Pakko jakaa kun kerrankin löysi jotain mukavaa netistä. Jos viikossa tulee niin se on oikein positiivinen yllätys! Innolla täälä odottelen niitä.

Mulla on aiemmin ollut tigin tuotteista vain control freak shampoo ja hoitoaine mutta ne alkaa olemaan niin loppu että täytyi tilata. Nyt tilasin ainakin ne dumb blonde-shampoon ja hoitoaineen ja sitten ne keltaiset missä on lämpösuojat ja uv-suojat..Ja muotoilutuotteita myös mutta niistä en osaa kertoa ovatko hyviä kun en ole aiemmin kokeillut. :)

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello
"mä"
Olkaa hyvä vain! :)
Pakko jakaa kun kerrankin löysi jotain mukavaa netistä. Jos viikossa tulee niin se on oikein positiivinen yllätys! Innolla täälä odottelen niitä.

Mulla on aiemmin ollut tigin tuotteista vain control freak shampoo ja hoitoaine mutta ne alkaa olemaan niin loppu että täytyi tilata. Nyt tilasin ainakin ne dumb blonde-shampoon ja hoitoaineen ja sitten ne keltaiset missä on lämpösuojat ja uv-suojat..Ja muotoilutuotteita myös mutta niistä en osaa kertoa ovatko hyviä kun en ole aiemmin kokeillut. :)
Mitä muotoilutuotteita tilasit? Kun tuo herjaa, ettei saa tilata noita suihkeita, edes kaasuttomia..

Yhteistyössä