Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
asiaa pohtinut
Olen palstalta tullut oppineeksi, mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus sekä sen, kuinka syvästi paheksuttua moinen toimenpide on. Itse olen lapsesta saakka pessyt takalistoni reippaasti kyykkäämällä ja harrastanut samaa myös julkisilla paikoilla (en nyt tarkoita ravintoloita saatika kauppakeskuksia), siis uimahalleissa ja kuntosalien suihkuissa.

Nyttemmin olen oppinut häpeämään moista toimintaa, kun olen täältä lukenut, että se ei ole suotavaa. Treenin jälkeen suihkussa virautan alapääni nopeasti seisten, mutta uskokaa tai älkää: sen jälkeen menen aina vessaan, jossa viimeistelen kesken jääneen työni käsisuihkulla, huolellisesti.

Mutta olenpa sitten pannut merkille erään seikan: Kun naiset pesevät alakertojaan, he eivät suinkaan kyykkää (mikä olisi kaikin puolin järkevää), vaan he KAIVELEVAT kädellään takalistoaan! Siis ihan oikeasti, suihku käännetään kohti pakaroita, ja toinen käsi levittää niitä, jonka jälkeen alkaa kaivaminen.

Kysynkin nyt teiltä, hyvät vatkauksen vastustajat: tämäkö on nyt sitten se säädyllisempi ratkaisu?! Perseen kaivaminen julkisella paikalla!!!? Se näyttää nimittäin sata kertaa ällömmältä, kuin kyykkypesu.

Miksei vain voida reilusti kyykätä, avata ne jalat, jolloin kaikki alakerran sopukat aukeaisivat siististi veden puhdistettavaksi. Ja jos vatkaus ällöttää, antaa sitten vain veden valella.

Jääkää ajatuksiinne.
 
aapeee
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24142303:
Kuka h*lvetissä kaivaa persettä (suihkussakaan)?
Kuten kerroin, todella monet. Kun ei haluta (kehdata) kyykätä, ja se takaosasto halutaan kuitenkin puhdistaa, niin sitä sitten käsin levitetään ja kaivellaan veden juostessa. Seuratkaapas huviksenne, niin tiedätte mistä puhun.
 
Mä en ehkä oikeen tajunnu tuota kaiveluvaihtoehtoa... Toinen käsi avaa persettä, toinen kaivelee, suihku on sit vissiin ylhäällä seinällä?

No, onneks ei vaihtoehdot siihen lopu. :)

Synnytyksen jälkeen muuten "kyykkyvatkasin" jonkin aikaa. Oli helpompi niin kun oli paikat vähän arkana. :)
 
Viimeksi muokattu:
aapeee
[QUOTE="vieras";24142326]Mitä sä oikein selität? :O

Oisko nukkumaanmenoaika, kun on niin oudot jutut.[/QUOTE]

No ei tästä kauaa ole, kun täällä yks mies tilitti vaimonsa pahanhajuisesta toosasta. Jättämistä pohti, kun ei kestä hajua.
 
"vieras"
Kuten kerroin, todella monet. Kun ei haluta (kehdata) kyykätä, ja se takaosasto halutaan kuitenkin puhdistaa, niin sitä sitten käsin levitetään ja kaivellaan veden juostessa. Seuratkaapas huviksenne, niin tiedätte mistä puhun.
Öö, tuskinpa kukaan sormeaan peräreikään suihkussa tunkee, joten tuo sinun "perseen kaivaminen" on vähän outo termi. Miksi sen sijaan vaginan vatkaaminen niin, että se on levällään kaikkien nähtävänä olisi parempi vaihtoehto?
 
En ole koskaan nähnyt legendaarista kyykkyvatkaajaa. Luulin, että se on vain urbaanilegendaa.

Itse levitän jalkani ja tavarani ja suihkutan kohti. Ei mun tarvitse mennä kyykkyyn eikä kaivella mitään. Puhdasta tulee, eikä haise.
 
aapeee
Mä en ehkä oikeen tajunnu tuota kaiveluvaihtoehtoa... Toinen käsi avaa persettä, toinen kaivelee, suihku on sit vissiin ylhäällä seinällä?

No, onneks ei vaihtoehdot siihen lopu. :)
No, huonosti selitin. Suihku siis on tottakai toisessa kädessä, toisella pakarat levälleen, vettä sinne, jonka jälkeen muutamat hinkkaukset vakoa pitkin. Pitäisi piirtää kuva, niin olis helpompi kertoa.
 
Non compos mentis
Miksi vauvan pepun peseminen niin että siihen peppuun myös koskee on ok, mutta aikuisen suurempi ja likaisempi peba puhdistuu paperilla tai sillä että sille näytetään vesiruiskua?
 
aapeee
Ei ole urbaanilegendaa, vaan mielestäni ainoa oikea konsti saada aikaan puhdasta jälkeä. Olen opettanut tyttärenikin pesemään niin. Enkä näe siinä mitään pahaa! Ja kuten aloitusviestissäni mainitsin, mikäli ei halua vatkata, riittää ihan suihkuttelukin, kyykyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi

Yhteistyössä