Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

No täällä plussallahan kysellään jatkuvasti että miksei mulla ole muotoja :D
No ei kaikilla ole, itse olen suht tyytyväinen, ei tästä nyt tämän kummoisempaa saa ilman kirurgin veitseä.
Mulle riittää että itte oon tyytyväinen ja plussaahan on että mieheni mielestä kroppani on hyvä :)
Kaikille niitä muotoja ei oo suotu samallalailla..
Ittekkin voisin ottaa lättä perseen tilalle vähän pyöreämmän mallin,mut ei nykyinenkään ihan huono kai ole :D

• Tykkää
Reactions: PinkLily
Minua kiinnostaa tietää, että kun niin moni avaa sanaisen arkkunsa toisten kuvista negatiiviseen sävyyn ja perustelee sen sillä, että mitäs laitto kuvan, niin meneekö nämä samat tyypit ihan livenäkin kommentoimaan ihmisille heidän ulkomuotoaan? Vai onko niin, että kaikkien ihmisten kuuluisi pysyä kellareissa, jottei aihetta sanomiseen tule?

Jokainen on omalla tavallaan kaunis, jos ei juuri minun mieleeni niin jonkun toisen mieleen aivan taatusti. Mikä siis kukaan on sanomaan toiselle, kuinka ruma hän on?

Kyllä se kauneus on pitkälti myös sitä miten ihminen käyttäytyy toisia kohtaan, kukaan ei voi olla kaunis, jos sisällä on vain pahaa : /

"niina"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135618:
ja harmaiden kiusaksi voin laitta itestäni täysin meikittömän kuvan(hyvin järkyttävää, toivottavasti ette näe painajisia)
Aijaa.com - 8283161.bmp

ja onneksenne menen nenäleikkaukseen- tosin en kosmeettiseen sellaiseen :D
sulla on ihan samanlainen nenä, kuin mun ystävällä. Teidän on pakko olla sukua :D Sellainen pieni nykerönenä :)

[QUOTE="hmm";24138016] Missä vähemmän kauniit palstailijat ovat? Harmaina haukkumassa kuvia? :xmas:[/QUOTE]

No mä oon täällä työpöydän ääressä läppärin kanssa ja katselen parhaillaan näiden kauniimpien kuvia tässä ketjussa :D

Ohhoh, miestä ja lapsia odotellessani tulin tänne kattelee enkä kyllä meinannut kommentoida mihinkään mutta nyt oli pakko melkeinpä nousta seisomaan ja taputtamaan! :D Todella kaunis olet!
Voi kiitos :eek: Viime kuussa bussissa eräs tyttö huusi "Kyllä on rumannäköistä kun vaalealla on ruskeat silmät" olisi tehnyt mieli nousta seisomaan ja sanoa että minut nyt vaan on luotu tälläiseksi. Olen siis luonnostaan vaalea. Todella hyvä mieli tuli tästä sun kommentista. Kiitos :heart:

Ja Chala, sun kommentti oli myös sydäntä lämmittävä :heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä