Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"Vieras"
Älkää ottako yhtään itseenne noita negatiivisia kommentteja. Nehän on ihan "vitsillä" vaan heitettyjä. Minulla on tarkka silmä, ja voin sanoa, että yhdessäkään kuvassa tässä ketjussa ei ole rumaa henkilöä. Joistain nyt on vaan kivaa heittää jotain negatiivista kommenttia.

"vieras"
Minua kiinnostaa tietää, että kun niin moni avaa sanaisen arkkunsa toisten kuvista negatiiviseen sävyyn ja perustelee sen sillä, että mitäs laitto kuvan, niin meneekö nämä samat tyypit ihan livenäkin kommentoimaan ihmisille heidän ulkomuotoaan? Vai onko niin, että kaikkien ihmisten kuuluisi pysyä kellareissa, jottei aihetta sanomiseen tule?

Jokainen on omalla tavallaan kaunis, jos ei juuri minun mieleeni niin jonkun toisen mieleen aivan taatusti. Mikä siis kukaan on sanomaan toiselle, kuinka ruma hän on?

Kyllä se kauneus on pitkälti myös sitä miten ihminen käyttäytyy toisia kohtaan, kukaan ei voi olla kaunis, jos sisällä on vain pahaa : /
Oletko oikeasti sitä mieltä, että palstalla ollaan samanlaisia kuin irl?

[QUOTE="Vieras";24140429]Älkää ottako yhtään itseenne noita negatiivisia kommentteja. Nehän on ihan "vitsillä" vaan heitettyjä. Minulla on tarkka silmä, ja voin sanoa, että yhdessäkään kuvassa tässä ketjussa ei ole rumaa henkilöä. Joistain nyt on vaan kivaa heittää jotain negatiivista kommenttia.[/QUOTE]

Mä ihmettelen näitä ihmisten kommentteja. Osa täällä on tosi ihania ja herttasia. Osaa kehua toista. Jokaisen pitäis osata antaa kehuja. Ei kehuminen itseltä pois ole. tai ei ainakaan pitäisi olla. Minä en myöskään ole yhtään rumaa henkilöä tässä ketjussa nähnyt. Kivan näköisiä immeisiä =) luulen että näillä negatiivisilla on jotain pahasti pielessä. Itselläni ei ole mitään tarvetta antaa kenellekkään ASIATONTA palautetta.

"vieras"
Voi kiitos :eek: Viime kuussa bussissa eräs tyttö huusi "Kyllä on rumannäköistä kun vaalealla on ruskeat silmät" olisi tehnyt mieli nousta seisomaan ja sanoa että minut nyt vaan on luotu tälläiseksi. Olen siis luonnostaan vaalea. Todella hyvä mieli tuli tästä sun kommentista. Kiitos :heart:

Ja Chala, sun kommentti oli myös sydäntä lämmittävä :heart:
Päin näköä valehtelu on sydäntä lämmittävää ja siitä tulee hyvä mieli? Joopa...

"vieras"
[QUOTE="Vieras";24140429]Älkää ottako yhtään itseenne noita negatiivisia kommentteja. Nehän on ihan "vitsillä" vaan heitettyjä. Minulla on tarkka silmä, ja voin sanoa, että yhdessäkään kuvassa tässä ketjussa ei ole rumaa henkilöä. Joistain nyt on vaan kivaa heittää jotain negatiivista kommenttia.[/QUOTE]

Eka joka tajus! Tosiaankin vitsillä ja tosikot kilahtelee.

[QUOTE="vieras";24140456]Oletko oikeasti sitä mieltä, että palstalla ollaan samanlaisia kuin irl?[/QUOTE]

No kyllä se ihmisen perusluonteesta kertoo jotain, jos on pakko repiä päätään. Joko sitä ei uskalla irl edes tehdä päin naamaa, vaan akkana kuiskuttelee sit selän takana (kutsutaan kaksnaamaseksi)Tai sitten repii sitä päätään myös irl ja on itseriittoinen. Luulee olevansa jotain, mitä ei sitten kenenkään muun mielestä olekaan.

Mut toki voin olla väärässäkin... Harvemmin näillä haukkujilla on pokkaa laittaa omaakuvaa tänne "koska ei halua esitellä". Takuulla haluaa, mutta kun ei ole mitään näytettävää. tai ei itsekkään ole se kedon kaunein kukka.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="vieras";24140484]Päin näköä valehtelu on sydäntä lämmittävää ja siitä tulee hyvä mieli? Joopa...[/QUOTE]

Sano sinä, tiedät asian paremmin.

Claara on upean näköinen, tummat silmät ja kulmakarvat sopivat hyvin noiden vaaleiden hiusten kanssa hänellä.

[QUOTE="vieras";24140484]Päin näköä valehtelu on sydäntä lämmittävää ja siitä tulee hyvä mieli? Joopa...[/QUOTE]

Valehdella ei tarvitse. Jos ei ole hyvää sanottavaa, sen voi jättää sanomatta. Mä olen seinästärevästysaatana, eikä kukaan ole tullut lirkuttelemaan mitään ihmeempiä imelyyksiä, muttei myöskään ilkeyksiä.

Se, että oletat muiden kehuessaan valehtelevan, kertoo aika paljon sun suhtautumisesta muihin ihmisiin. Se, että näet rumaa siinä missä muut kauniita ja kehuttavia asioita, kertoo sekin enemmän susta kuin kenestäkään muusta. Se, että sä pidät oikeana ja toivottavana käytöksenä niiden sun ikävien näkemysten paiskomista sinne tänne muista piittaamatta, kertoo mulle ainakin kaiken tarvittavan sinusta. Sinusta siellä, joka kirjoitat noita tekstejäsi tänne palstalle. Se ei ole mikään nimimerkki, palstapersoona tai virtuaali-ilmestys, vaan se olet sinä, joka ne asiat ajattelet ja kirjoitat.

"vieras"
No kyllä se ihmisen perusluonteesta kertoo jotain, jos on pakko repiä päätään. Joko sitä ei uskalla irl edes tehdä päin naamaa, vaan akkana kuiskuttelee sit selän takana (kutsutaan kaksnaamaseksi)Tai sitten repii sitä päätään myös irl ja on itseriittoinen. Luulee olevansa jotain, mitä ei sitten kenenkään muun mielestä olekaan.

Mut toki voin olla väärässäkin... Harvemmin näillä haukkujilla on pokkaa laittaa omaakuvaa tänne "koska ei halua esitellä". Takuulla haluaa, mutta kun ei ole mitään näytettävää. tai ei itsekkään ole se kedon kaunein kukka.
Elähän sinä elämää kokematon jaksa. Monen kiroilua on täällä äimistelty ja ei hekään sitten irl lapsilleen kiroile, päästelevät vaan täällä höyryjä.
Ja minä kyllä arvostan ihmistä, joka ei lataa kuviaan nettiin pyörimään maailman tappiin saakka.

Mielestäsi siis ne, jotka eivät laita kuviaan ovat rumia? Oho jos täällä kuvaketjuissa on tämän maan kauneimmat niin mimmosia on ne rumimmat?

[QUOTE="vieras";24140543]Elähän sinä elämää kokematon jaksa. Monen kiroilua on täällä äimistelty ja ei hekään sitten irl lapsilleen kiroile, päästelevät vaan täällä höyryjä.
Ja minä kyllä arvostan ihmistä, joka ei lataa kuviaan nettiin pyörimään maailman tappiin saakka.

Mielestäsi siis ne, jotka eivät laita kuviaan ovat rumia? Oho jos täällä kuvaketjuissa on tämän maan kauneimmat niin mimmosia on ne rumimmat?[/QUOTE]

Elämää kokematon:LOL: :kiss:
Ilmeisesti kolahti, ku nuin kovasti pikkanen suuttu :heart:

Mistä sä tiiät ettei kiroile?
Mähän sanoinkin että voin olla väärässäkin. Sä taas tunnut tietävän kaiken kaikesta?

Lisätään vielä, että en jaksa alkaa tappelemaan kun ei siitä mitään kuitenkaan tule.. Enkä mä taho.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24140581]Miten se muuttaa asiaa, jos kirjoittaa lähettäjän kohdalle vaikka hellloooouuuu?[/QUOTE]

Miksi ei voi rekisteröityä ja puhua omalla persoonalla? Itseäni ainakaan ei haittaa jos joku tunnistaa tai tietää mut. Ei ole mitään hävettävää. Tosin sitten olisi jos puhuisin toisista ihmisistä tuolla tavalla kuten sinä :$

"vieras"
Elämää kokematon:LOL: :kiss:
Ilmeisesti kolahti, ku nuin kovasti pikkanen suuttu :heart:

Mistä sä tiiät ettei kiroile?
Mähän sanoinkin että voin olla väärässäkin. Sä taas tunnut tietävän kaiken kaikesta?

Lisätään vielä, että en jaksa alkaa tappelemaan kun ei siitä mitään kuitenkaan tule.. Enkä mä taho.
No kun he itse ovat vastanneet, etteivät kiroile (toivon mukaan).

Sinä et voi sanoa minulle pikkanen (vaikka sitä kooltani olenkin), koska olen puolet vanhempi sinua.

Yhteistyössä