Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

[QUOTE="vieras";24139692]Ei kannata ruveta analysoimaan pohjamutia myöten. Tää palsta on ihan vaan viihdettä.[/QUOTE]

Mä ihmettelen, miten jollekulle voi olla halpaa ja helppoa viihdettä muiden ihmisten haukkuminen, loukkaaminen, ärsyttäminen ja 'muurahaispesän sohiminen'. Mitä ihmettä sellaisella "ihmisellä" pitää liikkua päässä?

[QUOTE="vieras";24139692]Ei kannata ruveta analysoimaan pohjamutia myöten. Tää palsta on ihan vaan viihdettä.[/QUOTE]

Viihdettä ehkä, mutta silti täällä on nimimerkkien takana eläviä ihmisiä tunteineen. Lasten leikitkin on viihdettä mutta puuttuisin haukkumiseen heti. Viihteen nimissä tehdään paljon pahempaa kuin nämä palstahaukkumiset, mutta 'se on viihdettä' ei ole mikään selitys.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Mielenkiinnosta kysyn. Miten viihdytit itseäsi tylsinä koulupäivinä yläasteella?

[QUOTE="vieras";24139733]Miksi kuvia laitetaan, jos ei arvosteltaviksi?[/QUOTE]

Miksi tunkea kuva ketjuun johon itsellä ei ole kanttia kuvaansa laittaa arvosteltavaksi...

Mulle on aivan sama mitä joku mulle nobody musta täällä heittelee,mut kaikille ei ole.

[QUOTE="vieras";24139765]Yksikään koulupäivä ei ollut tylsä ja siksi opiskelin vielä vuosia yläasteen jälkeenkin. Aina kannattaa opiskella lisääkin.[/QUOTE]

Veikkaan että moni koulukiusaaja ajattelee samalla tavalla toiminnastaan kuin sinä täällä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="vieras";24139733]Miksi kuvia laitetaan, jos ei arvosteltaviksi?[/QUOTE]

Siis luuletko sä tosissasi, että ihmiset laittaa tänne kuvansa saadakseen ilkeämielistä kuraa niskaansa?

Mun kuvan laittamiselle oli vain yksi motiivi ja se oli yhteisöllisyys. Se, että nimimerkkien takaa tietää ihmisen ulkonäön, tekee keskustelusta huomattavasti henkilökohtaisempaa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24139751:
Miksi tunkea kuva ketjuun johon itsellä ei ole kanttia kuvaansa laittaa arvosteltavaksi...

Mulle on aivan sama mitä joku mulle nobody musta täällä heittelee,mut kaikille ei ole.
Kaksi ihan eri asiaa:
Miksi tunkea kuva ketjuun?
tai
Miksi tunkea kuvaketjuun?

Ne yhdyssanat...

Yhteistyössä