Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

[QUOTE="vieras";24139232]Uusia onkin kiva katella toisin kuin teitä muutamaa piripäätä kymmenine kuvinenne. Uskokaa prkl, että teidät on jo niin nähty!![/QUOTE]

Niin, kyllä laitan kuviani edelleen....ihan siitä syystä kun se ärsyttää muutamia :)

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="vieras";24139232]Uusia onkin kiva katella toisin kuin teitä muutamaa piripäätä kymmenine kuvinenne. Uskokaa prkl, että teidät on jo niin nähty!![/QUOTE]

No se on sun mielipiteesi.

Musta on kiva nähdä KAIKKIEN kuvia, mutta näiden tympeiden kommenttien lukeminen ei kyllä nappaa. Uskokaa, että teidät on jo NIIIIIIIN kuultu.

Harva uusi laittaisi kuvia, jos joku ei näyttäisi esimerkkiä. Minusta on mukavaa nähdä kuvat, vaikka niistä ei ole todennäköisesti mitään hyötyä. Vanhat toimivat muistinvirkistyksenä :)

[QUOTE="vieras";24139423]Laita lisää 30 vuotta :LOL: Täällä ei vaan voi olla muuta kuin 'aivot narikkaan' -fiiliksellä. Piiloveetuilua ihan piristämään tätä tylsyyttä. (Ei tarvii vastata... meni jo)[/QUOTE]

Mitä saat muille vittuilusta? Etkö koe itseäsi vapaaksi ilmaisemaan tunteitasi IRL, joten purat negatiiviset tunteesi tänne?

[QUOTE="vieras";24139493]Mä uskoisin, että huvikseen vois sorhia vähän "muurahaispesää" ja huvittua ihmisten kilareista. :)[/QUOTE]

En kyllä täysin ymmärrä. Olenko oikeassa että taustalla on vallan tunteen saaminen? Se että jollain tavalla kokee voivansa vaikuttaa asioihin ja muihin ihmisiin?

[QUOTE="vieras";24139423]Laita lisää 30 vuotta :LOL: Täällä ei vaan voi olla muuta kuin 'aivot narikkaan' -fiiliksellä. Piiloveetuilua ihan piristämään tätä tylsyyttä. (Ei tarvii vastata... meni jo)[/QUOTE]

ja pyh, siis 30 vuotta lisää 14-vuoteen...hehe olet muka 44 vuotias, salli mun nauraa, ja jos tosiaan olet, niin olet harvinaisen lapsellinen ja huonokäytöksinen ikäiseksesi

[QUOTE="vieras";24139493]Mä uskoisin, että huvikseen vois sorhia vähän "muurahaispesää" ja huvittua ihmisten kilareista. :)[/QUOTE]

Onneksi monella on huvit muualla... ei ihan tervettä huvittua toisten mielipahasta....

[QUOTE="hely";24139153]http://aijaa.com/v.php?i=007078285387.jpg aamulärvi ilman meikkiä tai hiusharjaa ja ilman muitakaan käsittelyjä ja sen kyllä huomaa.[/QUOTE]

No olispa mullakin tollanen aamutukka! Tai edes laitettuna..

Aika surullista että sulle ihmisten loukkaaminen on "vähän muurahaispesän sorhimista". Olet todella sisäisesti ruma ihminen, mutta sen varmaan tiedät itsekin.

Yhteistyössä