näytät tutulta
Olet nuoremman näköinen kuvassa.Ai mua oli kyselty...no eipä se ole salaisuus, 34.
Ootko helsinkiläisiä?
Olet nuoremman näköinen kuvassa.Ai mua oli kyselty...no eipä se ole salaisuus, 34.
En ole, lähelläkäänAlkuperäinen kirjoittaja näytät tutulta;24139914:Olet nuoremman näköinen kuvassa.
Ootko helsinkiläisiä?
Mut oot sieltä kotoisin?En ole, lähelläkään
En sitäkään!Alkuperäinen kirjoittaja oot tutun näköinen;24139948:Mut oot sieltä kotoisin?
Mainio! Ihan pikkujoulu meininki siis
No täällä plussallahan kysellään jatkuvasti että miksei mulla ole muotojaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24140149:Kiva kroppa !!!
Mulle riittää että itte oon tyytyväinen ja plussaahan on että mieheni mielestä kroppani on hyväNo täällä plussallahan kysellään jatkuvasti että miksei mulla ole muotoja
No ei kaikilla ole, itse olen suht tyytyväinen, ei tästä nyt tämän kummoisempaa saa ilman kirurgin veitseä.
Olisit ny laittanu vähän pienemmän paidanAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24140182:
Ens kerralla sittenOlisit ny laittanu vähän pienemmän paidan
Sä oot kyllä kaunis! Tosi raikkaan näköinen aina.
sulla on ihan samanlainen nenä, kuin mun ystävällä. Teidän on pakko olla sukua Sellainen pieni nykerönenäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135618:ja harmaiden kiusaksi voin laitta itestäni täysin meikittömän kuvan(hyvin järkyttävää, toivottavasti ette näe painajisia)
Aijaa.com - 8283161.bmp
ja onneksenne menen nenäleikkaukseen- tosin en kosmeettiseen sellaiseen
Voi kiitos Viime kuussa bussissa eräs tyttö huusi "Kyllä on rumannäköistä kun vaalealla on ruskeat silmät" olisi tehnyt mieli nousta seisomaan ja sanoa että minut nyt vaan on luotu tälläiseksi. Olen siis luonnostaan vaalea. Todella hyvä mieli tuli tästä sun kommentista. Kiitos :heart:Ohhoh, miestä ja lapsia odotellessani tulin tänne kattelee enkä kyllä meinannut kommentoida mihinkään mutta nyt oli pakko melkeinpä nousta seisomaan ja taputtamaan! Todella kaunis olet!
No enkö mä ole jo mielestänne täällä argumentoinut ihan tarpeeksi, joten nusasin nyt pilkkua, kun se ei loukkaa ketään hienohipiäistä.Tässä näemme erinomaisen esimerkin siitä, miten käy, kun todelliset (tai "todelliset") argumentit loppuvat. Täytyy turvautua joko henkilökohtaisuuksiin tai pilkunnussintaan.