Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

"vieras"
Hämäräperäistä. :D
Aloin vaan tässä miettiä että jos maksuaikaa olisi edes seuraavaan tilipäivään asti niin... Ois kiva ylläri miehelle. Rekisteröidyin tuonne ostopaikkaan mutta ei ole vahvistusviestiä vielä tullut sähköpostiin.

Mä kysyin jo (olen siis tuo vieras) suoraan tuolta mikä on meininki. Peruutusaikaa on kaksi viikkoa tilauksesta, elokuun aikana laskuttavat paketit ja maksuehto 10 pv netto.
Pistin varmuuden vuoksi varaukseen. Hullu minä.

Kruspetar harmaana
Lifadinkin kautta liput tulevat myyntiin vasta huomenna 10.00...
Kyllä ne tuli myyntiin heti kun päivä vaihtui eli ti-ke yönä 00:00. Ja hyvä niin sillä olin varautunut valvomaan koko yön, sillä ne ei ilmoita koskaan Lifad-lippujen myynnin alkamisaikaa.. :)
No, liput on ollut taskussa jo monta yötä ja nyt voi hyvillä mielin katsoa jengin taistelua viimeisistä lipuista. :D

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24145212:
En saanut :/ Muutamaan kertaan pääsin jo tilaamaan, mut sit heitti mut takas jonoon... :( Hyvästi 220e/hlö....
Sama juttu...
Mutta toisaalta- liput on ja keikalle mennään- tällä kertaa vaan vähän kalliimmalla..

"minttu"
Samojan turisen minäkin. Pääsin valitsemaan jo lippuja, määrää ja katsomoa, ja sitten taas meni plörinäksi... ja sitten viimeinen mahdollisuus oli alakatsomon 1 lippu, sinne sekin meni.

Mut miten sieltä on kukaan päässyt mitään tilaamaan, jos se on kaikille vittuillut?
Ja missään ei lue, että loppunmyyty, lukee vaan, et ei tällä hetkellä saatavilla.

Tuolla mistä vip-liput tilattiin, luki muuten, että lipunmyynti alkaa klo 9.00 lippupisteessä. Koitin jo sillon, mutta eipa alkanut. :p

Yhteistyössä