Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136643:
Mä tein saman :) Tosin, sain kyllä tilattua liput, mutta ei tullut mitään vahvistusta sähköpostiin, eikä mitään. Tuli vaan ilmotus, että tilaus toimitettu eteenpäin. Täh?
Sieltä tule varman huomenna vahvistus s-postiin kunhan toimisto aukeaa. Mulle tuli tänään vahvistus kun tein tilauksen viime yönä.
Hienoa!! Otitko sä sen Keine Lust- paketin vai sen toisen?

Sieltä tule varman huomenna vahvistus s-postiin kunhan toimisto aukeaa. Mulle tuli tänään vahvistus kun tein tilauksen viime yönä.
Hienoa!! Otitko sä sen Keine Lust- paketin vai sen toisen?
Ok! :) Otin ton Keine Lustin, oli ees vähän halvempi... :/ Mahtaa äiti lentää perseelleen, kun nuo kerran lupas joululahjaksi. "äiti, mä otinki 70e lippujen tilalle 220e liput. Saadaanhan me ne silti vielä joululahjaksi?" XD

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136691:
Ok! :) Otin ton Keine Lustin, oli ees vähän halvempi... :/ Mahtaa äiti lentää perseelleen, kun nuo kerran lupas joululahjaksi. "äiti, mä otinki 70e lippujen tilalle 220e liput. Saadaanhan me ne silti vielä joululahjaksi?" XD
:saint::LOL:

Meillä sama paketti :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
No se koko lippu systeemi kaatu, sivut meni jumiin, lipuista otettiin väärä hinta ja myöhemmin jouduit maksamaan puuttuvan että saat liput (alv puuuttui lipuista) Se lafka ei vastannu eikä pahotellu asiaa mitenkään, Rammsteinhan ei siis ole syypää vaan se firma joka tota sivustoa/palvelua pyöritti. Lippujen tulo viipy, osa ei edes ikinä saanu vahvituksia lipuista vaikka oli ne tilannu ja jännäsivät tuleeko liput s-postiin. Siis hirveetä sohlaamsita. Vaatteet kyllä tullu ihan nätisti mutta ei nekään ollu vuosimaksun hinnan arvosia ne alet mitä nettikaupasta LIFADilainen saa

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136860:
Kyl mulla pelitti ihan hyvin, ku aamulla niitä katoin. Menin tilauksessa siihen asti, että ois pitänyt maksaa. Mut ei haluttu noita kenttäpaikkoja, joten en tilannut...
Onko ne sit Lifadin kautta aina vaan kenttäpaikkoja?
Ei siinä mitään, paikka kun paikka. Jos ei olisi muuta, niin menisin vaikka lavan taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136860:
Kyl mulla pelitti ihan hyvin, ku aamulla niitä katoin. Menin tilauksessa siihen asti, että ois pitänyt maksaa. Mut ei haluttu noita kenttäpaikkoja, joten en tilannut...
Jos ne on petrannu... Ja me siis käytiin Berliinissä ja Helsingissä kattoon keikat ja niissä ei ollu mitään valittamista :)

No se koko lippu systeemi kaatu, sivut meni jumiin, lipuista otettiin väärä hinta ja myöhemmin jouduit maksamaan puuttuvan että saat liput (alv puuuttui lipuista) Se lafka ei vastannu eikä pahotellu asiaa mitenkään, Rammsteinhan ei siis ole syypää vaan se firma joka tota sivustoa/palvelua pyöritti. Lippujen tulo viipy, osa ei edes ikinä saanu vahvituksia lipuista vaikka oli ne tilannu ja jännäsivät tuleeko liput s-postiin. Siis hirveetä sohlaamsita. Vaatteet kyllä tullu ihan nätisti mutta ei nekään ollu vuosimaksun hinnan arvosia ne alet mitä nettikaupasta LIFADilainen saa
oho :/

Joo, tolla hinnalla sais tilailla aika paljon tavaraa, ja ostaa ylihintasia lippuja, että ois järkeä maksaa toi 25e. No, mä maksoin kuitenki :) Mut toi oli vähän pettymys, ettei saanut istumapaikkoja... :/

Onko ne sit Lifadin kautta aina vaan kenttäpaikkoja?
Ei siinä mitään, paikka kun paikka. Jos ei olisi muuta, niin menisin vaikka lavan taakse.
Joo, pelkkiä kenttäpaikkoja oli. Me ei haluta sinne (tosin kelpuutetaan kyllä, jos muuta ei saada), ku on nii hemmetisti tungosta, kaikki vaan tönii toisiaan, ja sit oot jossain hikikainaloitten välissä puristuksissa. Ja mä en mun koko 156cm huimalla pituudella näkis sieltä yyyyhtään mitään... :/

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136912:
Joo, pelkkiä kenttäpaikkoja oli. Me ei haluta sinne (tosin kelpuutetaan kyllä, jos muuta ei saada), ku on nii hemmetisti tungosta, kaikki vaan tönii toisiaan, ja sit oot jossain hikikainaloitten välissä puristuksissa. Ja mä en mun koko 156cm huimalla pituudella näkis sieltä yyyyhtään mitään... :/
Mulla sama juttu: olen 155cm, joten saisin katsella kentällä hikisä selkiä :O :saint:

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Tiedättekös, onko lämppärinä Combichrist Norjasta?
Viimeks oli, eikä oikeen meihin iskenyt... "fuck that shit...." ja samaa hoettiin koko biisin ajan... :) Oisko muka sama taas? Koitin kyllä jostain ettiä, että oisko ollut tietoa, mutta eipä löytynyt. Miks epäilet?

Mä niiiiiin toivon, että se ois System Of a Down, mutta jotenkin ihan piiikkasen epäilen ;)

[QUOTE="vieras";24138312]Tämä sokea ei löytänyt tarkempia tietoja noista Vip-lipuista. Eli paljonkohan niissä on maksuaikaa? Vai pitääkö maksaa jo varausta tehdessä?[/QUOTE]

En mä maksuajasta tiedä, mutta ei ainakaan pitänyt maksaa varausta tehdessä... Mut tietoa en mäkään löytänyt. Eikä ollut ees tossa sähköpostissa.

Yhteistyössä