Se LIFAD tökki aivan törkeesti viime vuonna... kahet keikat näin ja lippujen myynti oli kyllä alaluokkaista... Ehkä tänä vuonna kokeilen kerran onneani ja annan mennä ohi jos ei natsaa.
Sieltä tule varman huomenna vahvistus s-postiin kunhan toimisto aukeaa. Mulle tuli tänään vahvistus kun tein tilauksen viime yönä.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136643:Mä tein saman Tosin, sain kyllä tilattua liput, mutta ei tullut mitään vahvistusta sähköpostiin, eikä mitään. Tuli vaan ilmotus, että tilaus toimitettu eteenpäin. Täh?
No mut johan Lifadista saa lippuja..vai joko ne meni?Se LIFAD tökki aivan törkeesti viime vuonna... kahet keikat näin ja lippujen myynti oli kyllä alaluokkaista... Ehkä tänä vuonna kokeilen kerran onneani ja annan mennä ohi jos ei natsaa.
Ok! Otin ton Keine Lustin, oli ees vähän halvempi... :/ Mahtaa äiti lentää perseelleen, kun nuo kerran lupas joululahjaksi. "äiti, mä otinki 70e lippujen tilalle 220e liput. Saadaanhan me ne silti vielä joululahjaksi?" XDSieltä tule varman huomenna vahvistus s-postiin kunhan toimisto aukeaa. Mulle tuli tänään vahvistus kun tein tilauksen viime yönä.
Hienoa!! Otitko sä sen Keine Lust- paketin vai sen toisen?
Äskön katoin, ni ainakin vielä saiNo mut johan Lifadista saa lippuja..vai joko ne meni?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136691:Ok! Otin ton Keine Lustin, oli ees vähän halvempi... :/ Mahtaa äiti lentää perseelleen, kun nuo kerran lupas joululahjaksi. "äiti, mä otinki 70e lippujen tilalle 220e liput. Saadaanhan me ne silti vielä joululahjaksi?" XD
Mikä siin tökki?Viime vuoden perusteella en liittyny enää LIFADiin, pitäköön kapitalisti siat tunkkinsa. :snotty:
Noni, siellä nähdään, jos perjantaina ei tärppää:saint:
Meillä sama paketti
Kyl mulla pelitti ihan hyvin, ku aamulla niitä katoin. Menin tilauksessa siihen asti, että ois pitänyt maksaa. Mut ei haluttu noita kenttäpaikkoja, joten en tilannut...Viime vuoden perusteella en liittyny enää LIFADiin, pitäköön kapitalisti siat tunkkinsa. :snotty:
Jepulis =)Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136841:Noni, siellä nähdään, jos perjantaina ei tärppää
Onko ne sit Lifadin kautta aina vaan kenttäpaikkoja?Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136860:Kyl mulla pelitti ihan hyvin, ku aamulla niitä katoin. Menin tilauksessa siihen asti, että ois pitänyt maksaa. Mut ei haluttu noita kenttäpaikkoja, joten en tilannut...
Jos ne on petrannu... Ja me siis käytiin Berliinissä ja Helsingissä kattoon keikat ja niissä ei ollu mitään valittamistaAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136860:Kyl mulla pelitti ihan hyvin, ku aamulla niitä katoin. Menin tilauksessa siihen asti, että ois pitänyt maksaa. Mut ei haluttu noita kenttäpaikkoja, joten en tilannut...
oho :/No se koko lippu systeemi kaatu, sivut meni jumiin, lipuista otettiin väärä hinta ja myöhemmin jouduit maksamaan puuttuvan että saat liput (alv puuuttui lipuista) Se lafka ei vastannu eikä pahotellu asiaa mitenkään, Rammsteinhan ei siis ole syypää vaan se firma joka tota sivustoa/palvelua pyöritti. Lippujen tulo viipy, osa ei edes ikinä saanu vahvituksia lipuista vaikka oli ne tilannu ja jännäsivät tuleeko liput s-postiin. Siis hirveetä sohlaamsita. Vaatteet kyllä tullu ihan nätisti mutta ei nekään ollu vuosimaksun hinnan arvosia ne alet mitä nettikaupasta LIFADilainen saa
Oi, mä oon kade tosta Berliinistä!Jos ne on petrannu... Ja me siis käytiin Berliinissä ja Helsingissä kattoon keikat ja niissä ei ollu mitään valittamista
Joo, pelkkiä kenttäpaikkoja oli. Me ei haluta sinne (tosin kelpuutetaan kyllä, jos muuta ei saada), ku on nii hemmetisti tungosta, kaikki vaan tönii toisiaan, ja sit oot jossain hikikainaloitten välissä puristuksissa. Ja mä en mun koko 156cm huimalla pituudella näkis sieltä yyyyhtään mitään... :/Onko ne sit Lifadin kautta aina vaan kenttäpaikkoja?
Ei siinä mitään, paikka kun paikka. Jos ei olisi muuta, niin menisin vaikka lavan taakse.
Suosittelen. Oli Hartwall vaisu Berliiniin verrattuna, kotikaupunki etu pojillaAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136898:Oi, mä oon kade tosta Berliinistä!
Meillä on miehen kanssa sopimus, että kun rikastutaan (eli ei koskaan), lähdetään saksaan kiertämään muutama keikka... Sitä odotellessa!
Mulla sama juttu: olen 155cm, joten saisin katsella kentällä hikisä selkiä :O :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24136912:Joo, pelkkiä kenttäpaikkoja oli. Me ei haluta sinne (tosin kelpuutetaan kyllä, jos muuta ei saada), ku on nii hemmetisti tungosta, kaikki vaan tönii toisiaan, ja sit oot jossain hikikainaloitten välissä puristuksissa. Ja mä en mun koko 156cm huimalla pituudella näkis sieltä yyyyhtään mitään... :/
Viimeks oli, eikä oikeen meihin iskenyt... "fuck that shit...." ja samaa hoettiin koko biisin ajan... Oisko muka sama taas? Koitin kyllä jostain ettiä, että oisko ollut tietoa, mutta eipä löytynyt. Miks epäilet?Tiedättekös, onko lämppärinä Combichrist Norjasta?