Hämmentynyt olen ja hirvittää jo aluksi..(ultra terkkuja)

....
Helpompi lukasta täältä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1980123-muisteluja-taasen-pieni-juho-paaskyni-6-6-2006-6-6-2006-a/

Aika häränpyllyä ajatukset on kyl heittänyt kun muutama päivä tuon kirjoittamisesta plussasin testin ja tänään sain kuulla vieläpä kaksosista..aikasta pönttö sekaisin nyt, mut jospa se tästä. :)
siis 2 lasta kohtukuollut? 06 ja 08? pyydä ihmeessä käynnistys ajoissa. millä viikolla tuo -08 tapahtui? en käsitä tälläisten tapahtumien jälkeen NORMISEURANTAA?

"mä"
Voi rakas lapsi! On sulla ollu kestämistä elämässäsi...

Onnea uudesta raskaudesta, aivan varmasti pääset tarkakan seurantaan nyt. Varsinkin tuollaisella menneisyydellä. Voimia ja kaikkea hyvää elämääsi!

siis 2 lasta kohtukuollut? 06 ja 08? pyydä ihmeessä käynnistys ajoissa. millä viikolla tuo -08 tapahtui? en käsitä tälläisten tapahtumien jälkeen NORMISEURANTAA?
No sehän se kuin nuissa tapauksissa kummassakaan ei ollut kyse siitä, että minussa olisi jotain vikaa ollut taikka teknisesti ottaen synnytyksessä.
Juhon kohdalla syy oli napanuorasolmun (sitähän nyt ei kukaan voinut tietää ja se on täysin sattumaa) ja siitä aiheutunut hapenpuute...joka olisi voitu välttää synnytyksen kunnollisella seurannalla.
"Marjan" kohdalla taas kyse täysin siitä, että "luonto hoiti tehtävänsä", niin ikävältä kun se tuntuikin silloin.
Kummassakin näissä oli täysin normaali raskaus muuten ja sitä ennen minulla ollut 3raskautta jotka menneet hyvin ja on syntyneet terveet lapset normaalisti alateitse.

Joten syytä ei siltä osin ole mihinkään erikoisvalvontaan paitsi tietty siltä osin, että kyseessä nyt kaksoset.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
toivon totisesti että kaikki menee nyt hyvin! ja koita nyt vaatia kuitenkin tehokasta valvontaa, ihan jo itsesikin kannalta.

aika jännää jos sieltä nyt sitten tuleekin just tyttö ja poika....

[QUOTE="mä";24139014]Nythän sulla vasta soppa on...

*ihan pihalla*

Sulla ja sun ex:ällä on kaksi lasta, jotka on otettu teiltä pois?

Ja nyt sulle tulee kaksi lasta jollekkin, jonka kanssa sulla ei ole suhdetta.

Olet eronnut ex:ästä, mutta hän on surullinen kun yksin odotat kaksosia?[/QUOTE]

Naulan kantaan!
Asia meni just noin, et mulla ja ex:llä kaksi aikaisempaa lasta jotka on huostaanotettu ku vedettiin yhdessä häppää niin paljon ja ammuttiin romuu suoneen.
Meil oli kyl niin romanttista tuolloin kun samaa lusikkaa kuumennettiin.

Nyt mä sit odotan kaksosia yhdelle jalkapallojoukkueelle...se oli kyl aika härö ilta kieltämättä...

Ex on nyt surullinen sit ku ei näistä kakaroista saada lapsilisiä yhdessä ja senkin takia, et mä asun nykyään monen sadan km päässä siitä.

Siis näin se niin ku meni! :D:kieh::p:headwall: Tää oli niin ku vitsi sitten, et ei vaan kukaan tosissaan ota.

..
Itku tuli, ihan hirveitä olette joutuneet exäsi kanssa kokemaan, kamalaa! :( Surullista todella exäsi puolesta tämä sinun nykyinen tilanne..... Jotenkin vain tulee kuitenkin mieleen, että näin on tarkoitettu asioiden menevän. Saat kaksi vauvaa kerralla syliin, kuin menetettyjen lapsiesi sielut tulisivat luoksesi :) Jotain semmoista.

"iita"
Naulan kantaan!
Asia meni just noin, et mulla ja ex:llä kaksi aikaisempaa lasta jotka on huostaanotettu ku vedettiin yhdessä häppää niin paljon ja ammuttiin romuu suoneen.
Meil oli kyl niin romanttista tuolloin kun samaa lusikkaa kuumennettiin.

Nyt mä sit odotan kaksosia yhdelle jalkapallojoukkueelle...se oli kyl aika härö ilta kieltämättä...

Ex on nyt surullinen sit ku ei näistä kakaroista saada lapsilisiä yhdessä ja senkin takia, et mä asun nykyään monen sadan km päässä siitä.

Siis näin se niin ku meni! :D:kieh::p:headwall: Tää oli niin ku vitsi sitten, et ei vaan kukaan tosissaan ota.
Turhaan sä heittäydyt ilkeeksi jos ihmiset ei ymmärrä sun selityksistäsi sun kuviota ! Kenelle nämä kaksoset sitten ovat jos ex- ei ole isä ?

[QUOTE="iita";24139175]Turhaan sä heittäydyt ilkeeksi jos ihmiset ei ymmärrä sun selityksistäsi sun kuviota ! Kenelle nämä kaksoset sitten ovat jos ex- ei ole isä ?[/QUOTE]

Enmä ollut ilkee vaan se oli vitsi.
Lukaseppa alkuperäinen aloitus loppuun niin sieltä selvenee....

?
Minkä ikäinen olet?

kun olet ehtinyt saamaan kolme lasta jollekin miehelle, menemään naimisiin taas eri miehen kanssa ja menettämään hänen kanssaan kaksi lasta ja nyt odotan kaksosia jo jollekin uudelle.

"niin"
[QUOTE="iita";24139175]Turhaan sä heittäydyt ilkeeksi jos ihmiset ei ymmärrä sun selityksistäsi sun kuviota ! Kenelle nämä kaksoset sitten ovat jos ex- ei ole isä ?[/QUOTE]

Mitäs kettua se meille kuuluu kuka nämä pikkuiset on siittänyt.
Se voi olla uusi mies, salarakas, sun ukkos, pomo, yhdenillan juttu, naapurin homopari, joka haluaa isäksi, koeputkihedelmöitys jne.
Jos minä nyt olen raskaana, en todellakaan selittele ihmisille kuka on isä. Sen kerron vaan, jos isä haluaa olla isä.

"vieras"
[QUOTE="niin";24139218]Mitäs kettua se meille kuuluu kuka nämä pikkuiset on siittänyt.
Se voi olla uusi mies, salarakas, sun ukkos, pomo, yhdenillan juttu, naapurin homopari, joka haluaa isäksi, koeputkihedelmöitys jne.
Jos minä nyt olen raskaana, en todellakaan selittele ihmisille kuka on isä. Sen kerron vaan, jos isä haluaa olla isä.[/QUOTE]

Näin juuri! Ap:lle paljon onnea! :)

[QUOTE="niin";24139218]Mitäs kettua se meille kuuluu kuka nämä pikkuiset on siittänyt.
Jos minä nyt olen raskaana, en todellakaan selittele ihmisille kuka on isä. Sen kerron vaan, jos isä haluaa olla isä.[/QUOTE]

Naulan kantaan. Kiitos!

Ei olisi pitänyt näin töissä lukea tuota tarinaasi... Kyllähän tuosta vedet nousi silmiin. Äidinvaisto on ihmeellinen asia, itsellänikin on kokemusta siitä kuinka se varoittaa synnytyksen aikana että on asiat huonosti. Mun kohdalla oli onneksi osaavat kätilöt. :hug: sulle, kovia olet joutunut kokemaan.

Valtavasti onnea raskaudesta ja raskauteen!

Yhteistyössä