HuOmenta !!!

Huomenia :)

Mä päätin nousta tänään ajoissa ja keittää ukolle kahveet valmiiks ja herättää sen töihin,kun sil on ollu herääminen niin hankalaa.. Jäi kyl viimoseen kertaan,ku turhaan nousin..Herra ilmotti,että on väsynyt ja menee vasta yheksään:kieh: (väsytti muakin,eikä mulla olis ollut mitään syytä vielä herätä... )

Huomenna illalla sitten paluu kunnon töihin...johan puolitoista vuotta menikin hurahtaen..
Vaikka keikkahommia silloin tällöin tehnyt,mutta nyt pääsee takaisin töihin kunnolla :)
On se kivaa...

Huomenta, huomenta. Kuudelta noustu ylös, ku mies ei osaa lähtee hiljaa töihin :D

Kerranki sain syödä aamupalani rauhassa, ettei kukaan ollu vinkumassa multa leivän palasia, meidän 1v poika harrastaa sitä nimittäin :D Muksut siis vielä unessa. Kohta pyykkikone päälle :)

Huomenta! Söin jsut aamupalaksi viimeset tuoreet mansikat, pitänee hakea lisää :p tänään kuitenkin poikien kanssa katujunakierrokselle että saadaan aika kulumaan. Mitä ihmettä mä vielä keksi 4 lomaviikolle noiden lapsien kanssa??? Ehdotuksia?

IhanaValo
Huomenta!

Tunti sitten jo heräsin, taas oli kuopus tönimässä ja kuiskuttelemassa korvaan että äiti tule ruokkimaan miut =)
Pakkohan se oli nousta ja ruokkia, tuolla pikkuneiti mussuttaa edelleen muroja. Isompikin heräs sit, kävi hetken vielä köllimässä meijän sängyssä ja nous sit vaatimaan myös ruokaa.

Tänään mennäänkin sit päiväreissulle mummolaan, mies menee autoa laittamaan sinne.

"vieras"
Huomenta! Söin jsut aamupalaksi viimeset tuoreet mansikat, pitänee hakea lisää :p tänään kuitenkin poikien kanssa katujunakierrokselle että saadaan aika kulumaan. Mitä ihmettä mä vielä keksi 4 lomaviikolle noiden lapsien kanssa??? Ehdotuksia?
?? :O ai kauheeta.. meil on toisinpäin.. kyl tekemistä olis vaikka kuin monelle viikolle :) eka koko perheen lomaviikko käynnissä, heräillään mökillä ja aurinko lämmittää :) uimista, kyläilyjä, kesäteatteria, ystäviä, uimista, mansikoiden syömistä, grillailua, ja pieni matka, niistä on kesäloma tehty :heart:

[QUOTE="vieras";24137663]?? :O ai kauheeta.. meil on toisinpäin.. kyl tekemistä olis vaikka kuin monelle viikolle :) eka koko perheen lomaviikko käynnissä, heräillään mökillä ja aurinko lämmittää :) uimista, kyläilyjä, kesäteatteria, ystäviä, uimista, mansikoiden syömistä, grillailua, ja pieni matka, niistä on kesäloma tehty :heart:[/QUOTE]

Siis mä olen jo kolmatta viikkoa lomalla ja tuntuu ettei mielikuvitus enää keksi uutta tekemistä vähällä rahalla...

Yhteistyössä