Työhönsä kyllästynyt puhelinmyyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Tulipa sitten puhelu lehtimyyjältä, joka mumisi masentuneesti niin etten edes saanut selville mitä lehteä myi. Hyvä puoli oli se että uskoi toista "ei kiitos" vastausta. Ne ylipirteet myyjät kun vaatii ainakin neljä kieltoa ennenkuin uskovat.

Lehden tilaajalahjana olisi saanut korun, ja tää myyjä vielä koitti etteikö edes korun takia halua. Ehdin puhelun aikana googlettaa millainen se koru olisi, ja mun mielestä se on ruma joten vastasin vain että ei etenkään korun takia.

Ihmeen vähän onkin tullut myyntipuheluja viimeaikoina.

Ai vähän? Musta tuntuu, että nyt ne on innostuneet ihan tosissaan kauppaamaan vaikka mitä!
Mulla pirisee puhelinmyyjien toimesta puhelin nykyään jatkuvasti.

Eräs soittaja oli niin innoissaan, että en saanut puheesta mitään selvää. Jouduinkin myyjälle sanomaan että soittaa uudestaan, kun on oppinut ensin puhumaan selvästi.

Ymmärrän että tekevät työtään ja kertovat saman myyntipuheen monesti päivässä, mutta ei niitä asiakkaita tule, jos ei edes saa selvää mitä kauppaavat.

[QUOTE="vieras";24131886]Ai vähän? Musta tuntuu, että nyt ne on innostuneet ihan tosissaan kauppaamaan vaikka mitä!
Mulla pirisee puhelinmyyjien toimesta puhelin nykyään jatkuvasti.

Eräs soittaja oli niin innoissaan, että en saanut puheesta mitään selvää. Jouduinkin myyjälle sanomaan että soittaa uudestaan, kun on oppinut ensin puhumaan selvästi.

Ymmärrän että tekevät työtään ja kertovat saman myyntipuheen monesti päivässä, mutta ei niitä asiakkaita tule, jos ei edes saa selvää mitä kauppaavat.[/QUOTE]

Me ollaan sitten eri listoilla... Mulla pirisi puhelin jatkuvasti puhelinmyyjien toimesta talvella, nyt on ollu todella hiljaista.

[QUOTE="äiti";24131892]Mä olin 4kk lehtimyyjänä sitten kyllästyin ja enemmin olen työttömänä.[/QUOTE]

Mä en jaksanut aikoinaan kuin 1½kk ennenkuin meni hermot. Sen takia mä yritän aina olla hyvin ystävällinen heille, ja joskus tilaankin jos on myynnissä jotain mitä haluan.

Jaa en olekaan ainoa. Puhelin on soinut lähes taukoamatta viimeisen kuukauden ajan. Liittymä- ja lehtikauppiaat soittelevat oikein urakalla.

Paras oli DNA:n kauppias, joka tyrkytti nettitikkua. Sanoin, ettemme tarvitse, että kännykässä oleva netti piisaa ihan hyvin kun sen voi jakaa tietokoneelle. Myyjä kysyi, että onko kenen kännynetti, ja vastasin että Saunalahden. Myyjä siihen, että hänellä on sama ja on toiminut ihan hyvin :D:D

Jaa en olekaan ainoa. Puhelin on soinut lähes taukoamatta viimeisen kuukauden ajan. Liittymä- ja lehtikauppiaat soittelevat oikein urakalla.

Paras oli DNA:n kauppias, joka tyrkytti nettitikkua. Sanoin, ettemme tarvitse, että kännykässä oleva netti piisaa ihan hyvin kun sen voi jakaa tietokoneelle. Myyjä kysyi, että onko kenen kännynetti, ja vastasin että Saunalahden. Myyjä siihen, että hänellä on sama ja on toiminut ihan hyvin :D:D

Tosta tulikin mieleeni, kun mulle koittivat myydä nettitikkua... Mä kieltäydyin vedoten siihen että olen jo nyt ihan liikaa netissä enkä halua lisää houkutuksia/mahdollisuuksia siihen. Myyjä nauroi että ensimmästä kertaa hän kuulee tollasen perustelun.

Hah, no olipas ainakin rehellinen myyjä!

Yhteistyössä