Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No saa mutta kun oli puhetta tosta Riepun ylimenneestä huomionhausta. Itse olen sanonut ettei täällä tulla kuviani näkemään IKINÄ koska työnantajani velvoittaa minut käyttäytymään netissä niin ettei mua tunnisteta. Samoin lapsieni nimiä en ikinä tule kertomaan koska heidät tunnistettaisiin välittömästi. Pysyn ikuisesti teille palstalaiset espoolaisena urheilevana vaaleaverikkönä :D

;)

[QUOTE="...";24121312]Toi on HYVIN rasittava asenne.[/QUOTE]

Niimpä.

Ei pienintäkään ajatusta suoda muille, minä minä minä.. Sitten tulee mammalta iso poru kun ei hänen hellantelttujensa kauppa riehumista kaikki katso hyvällä.

Onneks ei oltu samaan aikaan kaupassa. Jopa mun 5v 4v ja 2v olis kattellu tommosta käytöstä kummissaan. Heillä kun on ne käytöstavat.

[QUOTE="vieras";24126540]Niimpä.

Ei pienintäkään ajatusta suoda muille, minä minä minä.. Sitten tulee mammalta iso poru kun ei hänen hellantelttujensa kauppa riehumista kaikki katso hyvällä.

Onneks ei oltu samaan aikaan kaupassa. Jopa mun 5v 4v ja 2v olis kattellu tommosta käytöstä kummissaan. Heillä kun on ne käytöstavat.[/QUOTE]

Niin kellähän ne "hellanteltut" sitten ovatkaan mulla vai sulla... :D Kyllä lapsi saa ääntä pitää eikä tartte tunkea sitä rautakankea anusaukkoon jo pikkulapselle siis ihan niinkuin tollei kuvainnollisesti ettei tästäkin joku nutturaniska ala vouhkaamaan :D

Niin kellähän ne "hellanteltut" sitten ovatkaan mulla vai sulla... :D Kyllä lapsi saa ääntä pitää eikä tartte tunkea sitä rautakankea anusaukkoon jo pikkulapselle siis ihan niinkuin tollei kuvainnollisesti ettei tästäkin joku nutturaniska ala vouhkaamaan :D

Hyvin käyttäytyvät semmoset sitten :)

Saa toki ääntä pitää, riehua ja rellestää muttei joka hemmetin paikassa missä mieli tekee..

Hassua, että sun ajatus maailmasi on noinkin kapea, että jos lapsi osaa käyttätyä niin se ei sitten saa remuta ollenkaan..
Voi sua. ;)

[QUOTE="vieras";24126605]Hyvin käyttäytyvät semmoset sitten :)

Saa toki ääntä pitää, riehua ja rellestää muttei joka hemmetin paikassa missä mieli tekee..

Hassua, että sun ajatus maailmasi on noinkin kapea, että jos lapsi osaa käyttätyä niin se ei sitten saa remuta ollenkaan..
Voi sua. ;)[/QUOTE]

Niin kukas se tässä kapoinen on? Mä heitin yhden esimerkin yhdestä kauppareissusta ja mun lapset on heti kakaroita ja kamalimpia olioita maan päällä vailla minkäänlaista kasvatusta ja käytöstapoja. Heitin vain läppää että onko pakko olla niin vakavissaan ja naama näkkärillä pikku asioista kun vois ottaa vähän chillimminkin?

Niin kukas se tässä kapoinen on? Mä heitin yhden esimerkin yhdestä kauppareissusta ja mun lapset on heti kakaroita ja kamalimpia olioita maan päällä vailla minkäänlaista kasvatusta ja käytöstapoja. Heitin vain läppää että onko pakko olla niin vakavissaan ja naama näkkärillä pikku asioista kun vois ottaa vähän chillimminkin?

No voi voi kun kaikkia ei jaksa hymyylyttää riekkuvat kakarat. Kyllä mä saan iloni, hauskuuteni ja rentoutumiseni jostakin muualta.

Haha.. Turha se kaatunutta maito lasia enää porata on... :D

[QUOTE="Lila";24126655]Mummeliisa on kymmeniä kertoja linkittänyt lastensa ja miehensä kuvat tänne. Kritisoitko myös häntä samalla tavalla kuin Riepua?[/QUOTE]

Mummeliisa ei ymmärtääkseni ole syyttänyt puolisoaan mistään laittomasta ja samalla linkittänyt naamaa tänne. Siinä se "pieni" ero...

Mä henkilökohtaisesti en juurikaan tykkää muiden lapsista, varsinkaan metelöivistä ja riekkuvista sellaisista sisätiloissa, kuten nyt siellä kaupassa.
Mulla ei myöskään ole silloin mitään tarvetta alkaa naureskelemaan, hymyilemään tai osoittamaan hyväntahtoista hymistelyä sellaisten kersojen touhuille. Koska mua ärsyttää ne kersat. Ja tasan mun naama voi silloin olla sillä NÄKKÄRILLÄ.

Kuuluu hyviin tapoihin opettaa lapsensa käyttäytymään tietyissä paikoissa. Sillehän ei voi mitään jos lapsi siellä kaupassa saa raivarin. sitä en kuitenkaan hyväksy, että lapset saa rauhassa metelöidä vaikkapa nyt siellä kaupassa ja mamma seisoo vieressä hihittelemässä tekemättä asialle mitään.

ne on ihan muut paikat missä sitten saa vapaasta remuta ja riehua.
Mutta kukin tyylillään.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Mummeliisa ei ymmärtääkseni ole syyttänyt puolisoaan mistään laittomasta ja samalla linkittänyt naamaa tänne. Siinä se "pieni" ero...

Se Rieputarallaan juttu oli vahinko. Hän luuli, että näkyviin tulee vain se yksi kuva. Mutta älä tajua tuota vaan jatka vain sen sädekehäsi kiillottamista.

[QUOTE="hah";24126726]:D Mutta silti pipo kiristää omaa päätä, jos joku nyt sattuu laittelemaan kuviaan muiden katseltaviksi, kertoilee omasta elämästään jne..[/QUOTE]

Ei, ei kiristä. Silloin kiristää jos niillä kuvilla sotketaan viattoman ihmisen mainetta ja elämää.

[QUOTE="hah";24126726]:D Mutta silti pipo kiristää omaa päätä, jos joku nyt sattuu laittelemaan kuviaan muiden katseltaviksi, kertoilee omasta elämästään jne..[/QUOTE]

Tai silloon kun porukka ei lähde mukaan tähän iloiseen juttuun kuin huonosti käyttäytyvät lapset ja pidä niitä lapsia niin ihquina. :whistle: