Kai te autoilijat jätätte AINA vaihteen päälle kun laitatte auton parkkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eeee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24124402]Tietty, aina ykkönen päällä mut ei koskaan kässäriä (paitsi jos joudun jättämään mäkeen niin silloin ykkönen JA kässäri)[/QUOTE]

Niin että jos jostain syystä kässäri pettää ja lähtee liikkeelle niin saa ainakin vauhtia kun ykkösellä käynnistyy? :o :saint:

Vai mikä logiikka tossa on?

Mulle on aina sanottu niin kotona kun autokoulussakin että kakkonen tai kolmonen niin sammuu eikä ampaise liikkeelle vahingossa/jos vaijeri katkeaa.

[QUOTE="vieras";24124402]Tietty, aina ykkönen päällä mut ei koskaan kässäriä (paitsi jos joudun jättämään mäkeen niin silloin ykkönen JA kässäri)[/QUOTE]

Miks just ykkönen?

Miten nyt sattuu... joskus jää kakkonen mut yleisemmin ykkönen. Ja kässäri vähän miten huomaa. Nyt on toisessa ihan surkea kässäri joten se täytyis vetää järjettömän "ylös" jotta siitä jotain hyötyä olis joten sen takia jää laittamatta....

Niin että jos jostain syystä kässäri pettää ja lähtee liikkeelle niin saa ainakin vauhtia kun ykkösellä käynnistyy? :o :saint:

Mulle on aina sanottu niin kotona kun autokoulussakin että kakkonen tai kolmonen niin sammuu eikä ampaise liikkeelle vahingossa/jos vaijeri katkeaa.

Tästä mä en tajunnut nyt yhtään mitään :O ??

Eipä se auto ilman sähköä käynnisty (avain).

No ei muuten käynnisty. Kokeilepa työntää sammutettua autoa jossa on ykkönen, ja sitten taas vastaavasti autoa jossa on esim. kolmonen päällä.

oho on ulkona kuin tamponin naru. Miten auto itsestään ykkösellä ottaa mäkilähdön ilman virtaa? Ja unohda se kakkosen tai kolmosen käyttö, ykkönen on ainoa oikea. Tai pakki.

Yhteistyössä