E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jätän tietysti. Mies ei, ja jättääpä usein myös käsijarrun laittamatta. Miksi? Varmaan mua ärsyttääkseen.
Niin että jos jostain syystä kässäri pettää ja lähtee liikkeelle niin saa ainakin vauhtia kun ykkösellä käynnistyy?:saint:
Vai mikä logiikka tossa on?
Mulle on aina sanottu niin kotona kun autokoulussakin että kakkonen tai kolmonen niin sammuu eikä ampaise liikkeelle vahingossa/jos vaijeri katkeaa.
no jos sillä on molemmat laittamatta niin käy pukkamassa se auto lähimpään ojaan![]()
laitan molemmat päälle, käsijarrun myös tasaisella, kun voihan se vaihde joskus tippua pois päältä tms.
Mulle on autokoulussa opetettu, että ykköselle jätetään. Ja on siitäkin ätevää, että on valmiiksi ykkösellä kun lähtee.
Eiku pakki pitää olla silmässä
vaihde vapaalle on ainkin mule opetettu ja sit kässäri.
Miks just ykkönen?
Miksi opettavat autokouluissa väärin?
Niin että jos jostain syystä kässäri pettää ja lähtee liikkeelle niin saa ainakin vauhtia kun ykkösellä käynnistyy?:saint:
Mulle on aina sanottu niin kotona kun autokoulussakin että kakkonen tai kolmonen niin sammuu eikä ampaise liikkeelle vahingossa/jos vaijeri katkeaa.