Kuvia plussatesteistä

Heippa! :wave:

Sylintäydeltä onnea Minnarun! :hug: :heart:

Näättekö tässä jotain? Onko väriä vai vain viivanpaikka? Kuva on otettu testiajan lopuksi eli 5 min tekemisestä. Testi on Apteekin oma ja dpo vasta 10, mutta minkäs himotestaaja itselleen voi :ashamed: Aamupissasta dippasin. Nyt on yk 8 menossa ja taustalla 2 keskenmenoa (yk 2 ja yk 4). Usko ainakaan pysyvään plussaan on siis aika kortilla... Mutta voisko tämä nyt olla totta ja vielä pysyvä sellainen? :rolleyes: Itse olen näkevinäni tässä haamujen haamun :xmas:

 
  • Tykkää
Reactions: Gabrielle ja Maira
SISAAAAAA!!!!! :D :LOL: Tuo on selvääkin selvempi haamu!!!! :D :flower: :heart:

Ja mulla oli noilla dpo:illa ihan samanmoisia, joten todellakin vaikuttaa hyvältä, toivottavasti tää viiva vahvistuu ja on ja pysyy... :)
 
Viimeksi muokattu:
SiSa Tässä se nyt taas nähtiin! Kun lähes toivoo ettei vielä tule raskaaksi, esim. just joku matka varattu! Ni siinähän se sitten on! Taidanpa itekki varata matkan jos siinä näin käy! :D Mut jos viimeistään syyskuun loppuun ei ole plussaa näkynyt niin täytyy pitää taukoa ainaki joulukuun alkuun, häät heinäkuussa 2012...Laskeskelin et jos hedelmöittyy n. lokakuun puolivälissä niin LA olis just hääpäivän tienoilla! Ei hyvä! :D No, senhän sitten varmaan arvaa mitä käy! Täytynee varmistaa ihan kunnolla sit ettei niin käy! :D
 
^Niin sulla oli hcg viime viikolla jotain 40+?
Jos se olis nousujohteinen niin ajattelis et se olis vahvempi jo..Mut en ole lääkäri tai tiedä noista sen kummemmin joten voin olla väärässäkin..
Viime perjantaina pp14 oli hCG 43 ja tulevana perjantaina ois taas verikontrolli.
En pysty vertaamaan tuota tämän aamuisen raskaustestin tulosta pp12 tekemäänikään, koska silloin sain CB-testillä "Raskaana 1-2".
 
Viimeksi muokattu:
Toinen digitesti vois antaa nyt jo sitten osviittaa miten tilanne on kehittynyt, vaikka erehtymätön ei ole sekään..Tuossa kohtaa pitäis kai olla jo digissä 2-3/3+.

Tosin mulla ei tosiaan ole mitään tietoa tai kokemusta hoidoilla alkusaaneista raskauksista ja siitä kuinka ne etenee, joten mä heittelen vain arvauksia.

Tsemppiä!Toivotaan parasta! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Toinen digitesti vois antaa nyt jo sitten osviittaa miten tilanne on kehittynyt, vaikka erehtymätön ei ole sekään..Tuossa kohtaa pitäis kai olla jo digissä 2-3/3+.
Mulle on siis siirretty 2 alkiota koeputkihedelmöityksellä.
Mulla on ollu nyt 3pv kestävää kuukautismaista vuotoa. Eli joko sieltä on tullut se toinen alkio vuotona pois tai molemmat tai sitten se toinen niistä alkioista on kiinnittynyt myöhään ja siksi mun hCG on noussu niin hitaasti...
no ens perjantain verikontrollin jälkeen olen viisaampi.
Ihmetyttää vaan ku alaselässä on sellaista kummallista "paineen" tunnetta eli josko siellä kuitenki se toinen alkio taistelis olemassaolostaan...
 
Voi miten ihanaa, onnea Lilli88! :heart: Tuolla esikoishaaveissa mainitsit, että testi on herkkä David, joten varmasti saat vielä vahvemman viivan apteekin omaan :) Jostain syystä nuo herkät tuppaa näyttämään haaleampaa viivaa kuin "normiherkkyydellä" varustetut testit.

Jomi & Samu-Sirkka 11+2
 
Mie en nyt lähetä testistä kuvaa, kun ei oo kameraa käsillä, mutta haluan kiittää teitä kaikkia kovasti tästä pinosta!! :heart: Ja mur-murille ihan erikoiskiitos! Toista yhtä positiivista, kannustavaa ja ystävällistä ihmistä saa hakea. :hug: Pari testiä olen siis itse tehnyt ja kyllä siellä ihan selkeästi jotain näkyy. Olen ajatellut, että kyseessä haamu, mutta moniin tämän ketjun haamuihin verrattuna voisin sanoa, että aika selkeä plussa. Olette siis antaneet toivoa ja uskoa siihen, että kyllä se haaleakin viiva sieltä vahvistuu ja sen voi plussaksi laskea. :heart: Onnea kaikille plussanneille, maaliskuisissa tavataan!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_

Yhteistyössä