kysymys
Ihmetyttää, kun seksistä kitistään jatkuvasti. Entä jos miehesi sairastuu tai tulee pysyvästi impotentiksi, niin jätättekö sitten miehenne?
Onneksi ainut keino harrastaa seksiä ei ole yhdyntä! Oletan että jos miehellä ei enää seisois niin se osaisi kuitenkin käyttää käsiään ja suutaan/kieltään. Asia sitten erikseen jos esim. halvantuu. Sit voisin kuvitella että tekisin miehen kanssa sopimuksen että jotain muuta kautta tarpeet hoidettaisiin...I Entä jos miehesi sairastuu tai tulee pysyvästi impotentiksi, niin jätättekö sitten miehenne?
Samaa mieltä. Meillä seksi on tällä hetkellä yhä iso osa parisuhdetta, mutta läheisyys merkkaa enemmän. Osaan kyllä itsekin tyydyttää itseni.Jos mieheni sairastuisi, niin voisin elää ilman yhdyntää. Jos mieheni ei haluaisi, niin en voisi elää.
Kärttäisit siis masennuslääkkeiden tai rankkojen syöpähoitojen takia halunsa menettäneeltä seksiä?En varmaan voisi. Mun mielestä sairaat ja impotentitkin voi harrastaa seksiä.
Jos mun mies halvaantuisi niin pahasti ettei minkäänlainen seksuaalinen kanssakäyminen ole enää mahdollista, niin musta tuntuu että siinä vaiheessa se seksinpuute olis suhteen ongelmista ja mahdollisen eron syistä pienimpiä...en tiedä jaksaisinko elää enää suhteessa, jossa sekä talous, kaikki kotityöt ja siihen päälle vielä miehestäkin huolehtiminen olisi täysin mun kontollani, vaikka miten rakastaisin. Ja vaikka saisin seksiäkin, jos mies ei käytännössä mitenkään kykenisi kantamaan vastuuta yhtään mistään käytännön asioista arjessa. Varmasti vammautuminen olisi niin kova isku, että henkisessä tuessakin hän olisi pitkään saamapuolella ja minun pitäisi jaksaa vielä tukeakin häntä.Onneksi ainut keino harrastaa seksiä ei ole yhdyntä! Oletan että jos miehellä ei enää seisois niin se osaisi kuitenkin käyttää käsiään ja suutaan/kieltään. Asia sitten erikseen jos esim. halvantuu. Sit voisin kuvitella että tekisin miehen kanssa sopimuksen että jotain muuta kautta tarpeet hoidettaisiin...
Ja ei minä en voisi elää ilman seksiä!
Eikös se ole vähän suomalaisen avioliiton määritelmä? Ts. Suomalainen herrasmies on sellainen, joka ei vuosiin ole pannut vaimoaan, mutta on valmis hakkaamaan kenet hyvänsä, joka niin tekee.