Saako hiljaisuuden aikana käydä suihkussa kerrostalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "erika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa! Normaalit elämisen äänet saa kuulua hiljaisuuden jälkeenkin.

Aika hankalaa rajanveto. Suurin osa nimittäin pitää "normaaleina elämän ääninä" kerrostalossa vaikkapa remontin tekemistä, lasten kirkumista ja musiikin kuuntelua. Ja noista mitään tuskin haluaisit kuunnella koko yötä.

Minusta hiljaisuuden alkamisen jälkeen suihkussa käyvä tai vaikkapa pyykkiä pesevä ihminen on todella piittaamaton.

kyllä käyn suihkussa vaikka kolmen aikaan yöllä jos silta tuntuu! pesen pyykkiä puolen yön aikaan! koira räksyttää lehdenjakajaa joka ikinen aamuyö! ja harrastan kovaäänistä seksiä ihan mihin vuorokauden aikaan hyvänsä! olen varmasti oikein unelma naapuri:D

[QUOTE="vieras";24094011]kyllä käyn suihkussa vaikka kolmen aikaan yöllä jos silta tuntuu! pesen pyykkiä puolen yön aikaan! koira räksyttää lehdenjakajaa joka ikinen aamuyö! ja harrastan kovaäänistä seksiä ihan mihin vuorokauden aikaan hyvänsä! olen varmasti oikein unelma naapuri:D[/QUOTE]

Tosiaankin kuulostat juuri sellaiselta ihmiseltä, jonka takia monet kärsivät kerrostalossa asumisesta. Onneksi itseni ei tarvitse.

kyllä käyn suihkussa vaikka kolmen aikaan yöllä jos silta tuntuu! pesen pyykkiä puolen yön aikaan! koira räksyttää lehdenjakajaa joka ikinen aamuyö! ja harrastan kovaäänistä seksiä ihan mihin vuorokauden aikaan hyvänsä! olen varmasti oikein unelma naapuri

asutko porvoossa?

Kyllä mä käyn mut aika pikasuihkun silloin otan,en mitään vartin lutrausta.

Aika hankalaa rajanveto. Suurin osa nimittäin pitää "normaaleina elämän ääninä" kerrostalossa vaikkapa remontin tekemistä, lasten kirkumista ja musiikin kuuntelua. Ja noista mitään tuskin haluaisit kuunnella koko yötä.

Minusta hiljaisuuden alkamisen jälkeen suihkussa käyvä tai vaikkapa pyykkiä pesevä ihminen on todella piittaamaton.

No tämä ei ole mikään mielipidekysymys.
On olemassa ihan suositukset siitä mikä on normaalia elämää ja mikä ei. Suihkussakäyminen luetaan normaaliin elämään.
Ja ei, en itse käy suihkussa hiljaisuuden aikana.

No saa. Mites,kun olen vuorotyöläinen ja olen iltavuoron jälkeen kotona n.klo 22.30 ja lähden aamuvuoroon 6.00,niin pitäskö mun olla sit niissä edellisen päivän paskoissa se seuraavakin työpäivä? Todellakin saa käydä suihkussa ja lorottaa sitä vettä niin paljon kuin huvittaa. Kodinkoneet on sit eri asia.

Kyllä me ollaan ainakin käyty seksin jälkeen vehkeet pesemässä ja joskus muutenkin suihkussa jos on kunnon naimahiki pinnassa. En oo kyllä koskaan älynny kysyä naapureilta että häiritseekö,pitäs varmaan. Ai niin,suihkutin kerran pojankin yöllä,kun oli pissinyt sänkyynsä.

Yhteistyössä