Voi räkä! Eräs ihminen on pettänyt puolisoaan ja nyt selittelee mulle, miksi niin teki

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Tosi raivostuttavaa kuunnella, kun toinen hakee oikeutusta tekosilleen. Tekisi mieli ravistella ja huutaa, että herää pahvi, ja tee sille liitollesi jotain nyt heti - tai sitten lähde siitä ja etsi se uusi onni.

Tiedän, että selitykset ovat enemmänkin sisäistä puhetta kuin vakuuttelua just mulle. Toki kuuntelen kiltisti ja olen tukena, ymmärrän kyllä syyt tapahtuneelle. Mutta silti olen sitä mieltä, että hän teki väärin.

• Tykkää
Reactions: Data
Paha tilanne,aiotko olla vaan hiljaa,etkä kerro pettäjän puolisolle?
Sano ystävälle suoraan mitä mieltä olet hommasta.

[QUOTE="jaja";24080929]Mikset kerro kaverillesi mitä ajattelet. Ystävyyden pitäisi kestää se kyllä, jos et möläyttele vaan kerrot vain omat mielipiteesi tai ajatuksesi.[/QUOTE]

Joissain asioissa voi olla vain hiljaa ja kuunnella.
Eri juttu jos valehtelis kamulle et "ihan oikein teit"

[QUOTE="vieras";24080949]Joissain asioissa voi olla vain hiljaa ja kuunnella.
Eri juttu jos valehtelis kamulle et "ihan oikein teit"[/QUOTE]

Ai miksei voi kertoa omaa mielipidettään? Parempi se olisi sanoa sille ystävälle kuin täällä kiukutella.

[QUOTE="jaja";24080963]Ai miksei voi kertoa omaa mielipidettään? Parempi se olisi sanoa sille ystävälle kuin täällä kiukutella.[/QUOTE]

Mistä moinen käsitys, että kiukuttelisin asiasta täällä? Oikeastaan tämä on hiukan tällaista "ääneen" pohdintaa, kun olen aika hankalassa raossa kuitenkin.

Tunnetko tai oletko tuon petetyn kanssa tekemisissä?
Mie en jotenkin pystyisi katsomaan tätä ihmistä silmiin ja olemaan normaalisti,kun tietäisin pettämisestä.Miulle ja miun miehelle, uskollisuus ja luottamus ja että puolisoon voi luottaa on tärkeä asia parisuhteessa.

Mistä moinen käsitys, että kiukuttelisin asiasta täällä? Oikeastaan tämä on hiukan tällaista "ääneen" pohdintaa, kun olen aika hankalassa raossa kuitenkin.

Eihän täällä saa ääneen pohtia. Saati sitten kysyä mitään. Nimimerkillä kokemusta on.

Mutta siis tosiaan ei tuollaasesta mun mielestä mennä kovin helposti sanomaan toiselle. Voi toki sanoa, että teki väärin. Mutta jos tosiaan jotakin purkamista vain eikä hyväksynnän hakemista tuo.

Inhottavaa vain joutua välikäteen. Mulla on kokemusta siitä, siinä kyllä tiesi toinenkin osapuoli, mutta kun sitä haluaa olla molempien kans kaveri.

Yhteistyössä