Mitä "tehdä" jussipanolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa omalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kehtaa omalla

Vieras
ei siinä mitään, sinkku olen jne ja pirun hauskaa olikin! :D miehellä oli lapsi ja avokki, mutta ei tuntunut menoa haittavaan. eikä muuten munkaan.

vaan tietenki tässä nyt kävi niin etten saa kyseistä tyyppiä mielestäni en sitten niin millään! vaihdettiin hänen kaverinsa kanssa numeroita jo ennen kuin edes olis nähnyt tätä koko miestä ja eilen sitten laitoin viestiä tälle miehen kaverille että moikka, oli kiva nähdä ja koitetaan nähdä! asuu minusta nimittäin n. 50km päässä.

ja tyyppihän ei vastaa! enkä kyllä kehtaa uuttakaan viestiä laittaa. Yritin naamakirjasta etsiä lähinnä sitä miestä kun häntä kutsuttiin sukunimellä, joka ei nyt onneksi ollut ihan virtanen tai nieminen. No en löytänyt...

huoh...

ehkäpä sitä miestä kuitenki alko häirittee ne lapset ja avokit... Kandeisko ihan unohtaa ku ei selkeesti haluu pitää yhteyttä.. Jos ei etunimeensäkkään kertonu

niin... sä olit vaan se pano ja se siitä. ei kai ne nyt sulle halua vastata jos on jo palannut oman perheen pariin. älä ihastu panoihin, ei nekään ihastu suhun..

emmä nyt epäile etteikö se etunimeään ehkä olis kertonut, mutta mennyt ohi kun tosiaan sukunimellä häntä kutsuttiin. facebook metsästys siis jatkukoon.

ja siis viestiä laitoin tämän miehen naispuoliselle kaverille kenen kanssa tutustuin ja hangailtiin jussina.

en todella käynyt vieraissa. mies kyllä kävi. minä oon vapaa panemaan ketä lystään enkä ole tilivelvollinen edes tän miehen avokille.
ihan ylpeä olen, meillä oli kivaa! :)

äh, noi viivat olen siis myös minä, aloittaja. en huomannut vaihtaa kun tuota viivaa tulee käytettyä muuten.

no, niin se unohtaminen varmasti kannattaa. tyyppi tietää että mä olen vapaa ja ottaa tosisaan varmaan yhteyttä jos haluaa.
ootte oikeessa.

todellakin olet tilivelvollinen. Olet sille miehelle, sen avokille, sen lapselelle ja laajemminkin. Et sä voi paeta vastuuta siihen, et sua ei muka sitois mikään, jos miestä kiinnostaa. Sinä olet ajanut sen miehen pettämään avokkiaan. Olisit voinut pistää jalat ristiin heti kun kuulit avovaimosta tai lapsesta. Älä pakene vastuuta. Huoraamista se oli eikä mitään muuta!

todellakin olet tilivelvollinen. Olet sille miehelle, sen avokille, sen lapselelle ja laajemminkin. Et sä voi paeta vastuuta siihen, et sua ei muka sitois mikään, jos miestä kiinnostaa. Sinä olet ajanut sen miehen pettämään avokkiaan. Olisit voinut pistää jalat ristiin heti kun kuulit avovaimosta tai lapsesta. Älä pakene vastuuta. Huoraamista se oli eikä mitään muuta!

älä nyt kuitenkaan ala jeesustelemaan. ei tuo kertonu rahaa pyytännensä toimituksesta.

Viimeksi muokattu:
Ehkä miestä kaduttaa ja hävettää panosekoilu ja pelkää perheen rikkomista,anna olla, jos mies ei vastaa. Olit pelkkä helppo pano,eikä jätä perhettään.Unoha mies ja eti sinkku.

Viimeksi muokattu:
Jäät rannalle ruikuttamaan. Selväähän tuo on että mies nyt on pelkkä nolla, mutta ei se avokkia ja lapsiaan jätä sun takia, koska sä olit vain pano. Kaikenkaikkiaan ällöttävää toimintaa.

no yksi pyytää siitä rahaa, toiselle se maksu tulee nautintona tai oman tarpeen tyydyttämisenä. ei kyse ole eritellä sitä mikä menee "huoraamiseksi" ja mikä ei. Vieraissa ei käydä ja piste. Sanokaa ihan rohkeasti, eikö joku allekirjoita sitä, että vieraissa ei käydä?

Jos itse saisin valita yhden ainoan ominaisuuden puolisolleni, se olisi USKOLLISUUS. Kaikki muu mitä olen puolisoltani saanut, on sen alla ja pienempiä asioita. En halua, että kukaan rikkoo tätä luottamusta, en sitä että mies mutta en myöskään sitä, että joku liimaantuu kainaloon ja koittaa päästä juhanuspanolle tai mitä vaan...

näin tässä todennäköisesti ja aika varmasti tulee käymäänkin. lisäks oikeesti oli alunperin puhetta ihan vaan yhdestä panosta. eli ihan minun ongelmani tämä onkin ja rannalle varmasti jään. mutta sehän jo tiedettiin. eniten harmittaa että piti edes mennä ihastumaan että täytyy edes yrittää unohtaa ketään.

[QUOTE="a.p";24070063]äh, noi viivat olen siis myös minä, aloittaja. en huomannut vaihtaa kun tuota viivaa tulee käytettyä muuten.

no, niin se unohtaminen varmasti kannattaa. tyyppi tietää että mä olen vapaa ja ottaa tosisaan varmaan yhteyttä jos haluaa.
ootte oikeessa.[/QUOTE]

Kannattaa jäädä varattua odottelemaan? Sä olet vapaa ihminen mitä hemmettiä otat itselles ongelmaa varatusta miehestä, sillä pelkästään sitä on tiedossa. Saahan sitä helpommallakin.
Ja roikkuminen on kiusallista kaikille.

mua ällöttää tollaset akat jotka nussii muiden miehiä jos tietävät niillä perhettä olevan:(
vaikka mies yhtälaisena sikana ois pettämässä ni ees se akka vois pois pelistä lähteä!

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta näistä;24070179:
mua ällöttää tollaset akat jotka nussii muiden miehiä jos tietävät niillä perhettä olevan:(
vaikka mies yhtälaisena sikana ois pettämässä ni ees se akka vois pois pelistä lähteä!

ajat sä tällä nyt takaa sitä että naiset on tai niiden pitäisi olla viisaampia kuin miehet? kun miehet juoksee vaan minne vehje osoittaa? niinkö?

hyvä, koska noinhan se meni! :D jos tyypillä oli pokkaa kertoa lapsestaan ja avokistaan ja siitä huolimatta olla pitämättö pöksyjä jalassa ni en voi sille minkään. mua ei sen avokin tunteet kiinnosta pätkääkään. ei voinu sanoa että perhe silläkään "unohtui" vaan täydessä ymmärryksessä pisti menemään.

Yhteistyössä