mulla
ekan aikaan meni muutama kuukausi, että kävin kolmen tunnin baarireissun, ei tosin kauheeta juomista, tulin kotiin syöttämään vauvan. Toinen nyt 10kk, en ole käynyt baarissa.
Samallalailla meillä =).Muksu tais olla parikuinen.
Peesi. Ja mä lähdin viihteelle kun vauva oli jo nukkumassa ja olin kotona kun se heräsi.onneks ei oo pelkoo tollasesta, koska lapsi on isänsä kanssa, joka ei oo hoitaja, vaan tasavertainen vanhempi mun kanssa ihan yhtälailla on luonut kiintymyssuhteen isäänsä kuin minuun.
Niin, ei se yöhoiti aina tee lapsesta traumatisoitunutta, mutta TOISTUVA yöhoito on asia erikseen..tiedän itsekin näitä tapauksia, että vanhemmat lähtevät aina kun mahdollista viihteelle, ja lapsi on toistuvasti jossain yöhoidossa. Silloin lapsen ja vanhemman välille ei synny normaalia, turvallista sidettä. Niin se vain on. Aina tulisi ajatella lapsen parasta ja laittaa lapsen etu oman edelle. Ja ettei tule mitään väärinkäsityksiä, en nyt syytä sinua tällaisesta, todellakaan. Halusin vain vastata tuohon kommenttiisi.Ei löydy noita piirteitä. Ihan tavallinen lapsi ja käyttäytyy kuten muutkin. Ei se yöhoito aina tee lapsesta jotenkin traumatisoitunutta.