Haukutaan modet

• Viestiketjun aloittaja "Juu"
  • Ensimmäinen viesti
Miksi ne nyt haukkua pitäisi, mun mielestä ovat pärjänneet ihan mallikkaasti.

Mitä nyt välillä joku harmaa latvakakkonen repii päätään joskus, kun viestinsä on jäänyt kiinni spammifiltteriin. Tyhmimmille ei ole vielä selvinnyt, että rekisteröitymällä sekin ongelma katoaa. Eikä se nyt ole modejen vika, miten palstasofta käyttäytyy.

W
Koko aloitus on vitsi? Jos ei, nämä tällaiset aloitukset ovat aina yhtä huvittavia. Listatkaa inhottavimmat henkilöt, haukkukaa se, ärsyttäkää noita. Kaikkia näitä aloituksia yhdistää se, ettei oikein koskaan kukaan näistä aloittajista itse vastaa edes koko ketjunsa aiheeseen muuta kuin ympäripyöreästi. He jäävät nauramaan partaansa, kun muut saavat bannia tai muut ruoskaa modeilta vastatessaan hänen laatimaansa otsikkoon.:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24059967:
Kyllä on sillä tavalla jumalauta että kansa on puhunut! Kansan mielipide on tämä! Ja perkele! Kyllä kansa tietää. Ei jumalauta ikinä olis tämmönen toiminta mennyt läpi missään muussa maassa kun täällä! Senkin Kataisen kätyrit! Urpilaiset! Perkele!
Iso jytky!!!

etkö tienny
Miksi ne nyt haukkua pitäisi, mun mielestä ovat pärjänneet ihan mallikkaasti.

Mitä nyt välillä joku harmaa latvakakkonen repii päätään joskus, kun viestinsä on jäänyt kiinni spammifiltteriin. Tyhmimmille ei ole vielä selvinnyt, että rekisteröitymällä sekin ongelma katoaa. Eikä se nyt ole modejen vika, miten palstasofta käyttäytyy.
Suurinosa mustista harmailee

tätä mieltä
En nyt ihan hauku modeja, mutta ärsyttää vain kun täällä kirjoittelevat ja tekevät aloituksiakin. Normaaleissa keksustelupalstoilla eivät modet osallistu keksusteluun. Hieman vaikea valvoaq palstaa, kun itsekin kirjoittelee.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä;24060283:
En nyt ihan hauku modeja, mutta ärsyttää vain kun täällä kirjoittelevat ja tekevät aloituksiakin. Normaaleissa keksustelupalstoilla eivät modet osallistu keksusteluun. Hieman vaikea valvoaq palstaa, kun itsekin kirjoittelee.
Samaa mieltä. Modet eivät saisi osallistua keskusteluihin tunnistettavina.

Yhteistyössä