"vieras"
Muotia tai ei, narsismi on silti todellista ja ap.n miehen kohdalla varsin todennäköistä.Kai narsismi on jo muodikkaasti mainittu?
Tosin ukko on niin sekaisin että tuskin yhden diagnoosin alle menee.
Muotia tai ei, narsismi on silti todellista ja ap.n miehen kohdalla varsin todennäköistä.Kai narsismi on jo muodikkaasti mainittu?
Mä tiedän että sun tarkoituksesi on vaan härkkiä ja provota tällä palstalla, mutta mä nyt kuitenkin kerran suostun tarttumaan sun viestiisi. Oikeasti, joku roti. Osassa ketjuista sun letkautukset on ihan hauskoja, mutta välillä jokaisen pitää kaivaa se tilannetaju sieltä jostain jemmasta, ja miettiä vähän ennen kuin laukoo typeryyksiä. Usko tai älä, kaikesta narsistileimaamishypetyksestä huolimatta oikeita narsistejakin on olemassa, ja ap:n mies vaikuttaa juuri sellaisen stereotypialta. Ei ole todellakaan paisuttelua mainita että hänessä moisia piirteitä tuntuu olevan, mutta sunhan on tietty pakko tulla irvailemaan tuosta. Etkö oikeasti tajua että tämä mies on jo ap:n sairastuttanut, jolloin sun "läppäs" saattaa vaan saada aikaan sen, että ap kuvittelee vielä enemmän vain keksivänsä miehessään vikoja, ja leimaavansa hänet turhaan narsistiksi, jolloin taas mies pääsee pahantekoaan jatkamaan.Kai narsismi on jo muodikkaasti mainittu?
Mutta kun ei se ole. Ei siitä koskaan tuu mukavaa sulle. Se tekee ton saman seuraavallekin naiselle, jolle on ensin ihana ja hurmaava, mutta loppujen lopuksi nainen on yhtä romuna kuin sinäkin.Se syy on se, että mies olisi jonakin kauniina päivänä se kiltti ja mukava, töissäkäyvä, rauhallinen, lapsirakas ja ahkera, joka vieläpä pitäisi minusta...
Minä voin luvata ettei miehestäsi tule koskaan ihanaa kenellekään. Se voi sen aikaa esittää hurmaavaa, että saa seuraavan uhrin pelaamaan pelejään ja siirtämään omat negatiiviset piirteensä toiseen, jolloin voi syyttä toista omista tekemisistään. Mutta ihanaa, hyvää, tasapainoista, huomioonottavaa, aidosti välittävää ihmistä hänestä ei KOSKAAN tule, sen voin luvata jo ihan kirjoittamasi tekstin perusteella. Sinun täytyy irroittaa itsesi kuin laastari, kertalaakista kokonaan pois. Sitten kun saat elämäsi järjestykseen, niin se aidosti välittävä ja tasapainoinen mies saattaa ilmestyä elämääsi.
AP: Lue tämä teksti ainakin kymmenen kertaa hitaasti ja sisäistäen jokainen lause.Minä voin luvata ettei miehestäsi tule koskaan ihanaa kenellekään. Se voi sen aikaa esittää hurmaavaa, että saa seuraavan uhrin pelaamaan pelejään ja siirtämään omat negatiiviset piirteensä toiseen, jolloin voi syyttä toista omista tekemisistään. Mutta ihanaa, hyvää, tasapainoista, huomioonottavaa, aidosti välittävää ihmistä hänestä ei KOSKAAN tule, sen voin luvata jo ihan kirjoittamasi tekstin perusteella. Sinun täytyy irroittaa itsesi kuin laastari, kertalaakista kokonaan pois. Sitten kun saat elämäsi järjestykseen, niin se aidosti välittävä ja tasapainoinen mies saattaa ilmestyä elämääsi.