Miten herkuttelette Juhannuksena? :)

• Viestiketjun aloittaja ihiohjnoihj
  • Ensimmäinen viesti
ihiohjnoihj
Itse olen Juhannuksen yksin kotona, joten oon ostanut kunnon mässyt kompensoimaan yksinäisyyttä. Mulla on

- Taffelin grillisipsejä
- Lidlin 6-pack tikkujäätelöitä
- Pandan täytesuklaalevyjä
- erilaisia sörsseleitä, majoneesia, kermaviiliä, tonnikalaa, katkarapuja yms. joista teen sipseille dippisooseja
- irtiksiä
- Tupla shuffle vohvelipaloja.

Armotonta sikailua tiedossa siis...

No meillä on lasten kanssa yhteiseksi tuolla paketti Iivaria, sienisalaattia, perunasalaattia, pikku purkki sinappisilliä, brietä ja paahtista, sitten teen dipin ja mussutetaan sitä kera kurkun. suklaata on pari kinderin patukkaa ja fazerin tummaa mulle.

"Noro"
Grillikylkeä, pihviä, valkosipuliperunoita, salaatteja ruoaksi.

Herkuiksi on sitten irtokarkkeja reilu kilo, suklaata iso kasa, keksejä, kakkua, jäätelöitä vaikka mitä makuja, sipsejä, juustonaksuja, juustoja ja suolakeksejä...nam :)

"vieras"
Täällä syödään kohta grillattua lohta, silliä ja graavikalaa uusien perunoiden, salaatin, saaristolaisleivän ja kermaviilikastikkeen kanssa. Illemmalla grillataan pihviä, sieniä ja kanaa salaatin, oliivien ja grillikasvisten kanssa. Päivän herkkuna on mansikoita ja mustikoita valkosuklaavaahdon kanssa. Ehkä paistetaan lettuja tai sitten ne jäävät huomiselle.

Me lähdetään kohta grillaileen, makkaroita ja kasviksia.
Täytettyjä croissantteja (tuorejuusto, salaatti, kurkku, tomaatti)
Perunasalaattia.
Eiköhän näillä saada nälkä pois.
Illaks sitten mulle 70% suklaata ja ukolle sirkusaakkos pussi :D

rv7+4
Myös yksin kotona eikä tee mieli herkutella mitään, oon raskaana ja kaikki herkut etoo, kaikki epäterveellinen etoo... eli taidan "herkutella" tomaatti-juustopaahtoleivällä, se on ainut mikä uppoaa tällä hetkellä :D Jätskiä voisi kyllä kokeilla.

Grillimakkaraa,mansikoita,murokeksejä ja juustonaksuja,suolakeksejä. :)
Kantolan kaura-suklaakeksejä.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Itse olen Juhannuksen yksin kotona, joten oon ostanut kunnon mässyt kompensoimaan yksinäisyyttä. Mulla on

- Taffelin grillisipsejä
- Lidlin 6-pack tikkujäätelöitä
- Pandan täytesuklaalevyjä
- erilaisia sörsseleitä, majoneesia, kermaviiliä, tonnikalaa, katkarapuja yms. joista teen sipseille dippisooseja
- irtiksiä
- Tupla shuffle vohvelipaloja.

Armotonta sikailua tiedossa siis...
Siis etkö herkuttele ruoalla lainkaan?

"suurenmoinenelämä"
Pari olutta, uunissa makkaraa, muuten ei tietoa - mies hoiti kaupassakäynnin ja itse pääsen illalla töistä niin sitten se nähdään :D Tuon verran on minulle menua valotettu.

äiti ja lapset
Meillä on kaikkea ihanaa :)

Löysin tosi herkunkuuloisen perunasalaatti ohjeen, jota tänään kokeillaan. Lisukkeeksi grilliin marinoituja kasvisvartaita, nautaa ja possua salaisella reseptillä valmistetussa marinadissa, ja ihanaa perunasysteemiä grillissä, johon tulee uusia perunoita, kesäsipulia, auraa, tuorejuustoa, yrttejä, yms. Viime kesänä testattu ja menestykseksi havaittu.

Yöllä grillaillaan kebabmakkaraa.

Limua ja sidua on riittävästi, lisäksi sipsejä, irtsareita reilu kilo, jädeä monta eri makua, keksejä herkkuvalikoima. Leppoisaa perhejuhannusta vietellään lasten kanssa :)

Pojat kävivät tekemässä vastat ja laittoivat pihaa ja terassia kuntoon. Sillä välin me siivottiin tyttöjen kanssa ja tehtiin ruuat valmiiksi grilliin. Nyt nautitaan ja ootellaan grillaamista. Illalla tai yöllä juhannussaunaan ja ihastellaan yötöntä yötä :)

Ihan nyt just ajattelin vasta koko 'menyyyyytä'.

Taidan paistaa väelleni muurinpohjalettuja ja grillata makkaraa, ah tuota suomen suven evästä.
Grilliin nakataan myös paprikoita ja ananasta, salaattia käydään hakemassa maalta ja taidanpa uhrata pari herneenversoakin salaattitarkoituksiin.
Jauhelihapihvejä vois muuten kanssa tehdä grilliin tirisemään.
JA keittää uusia perunoita.

Juu, näillä mennään!

Blue
Juuri noustiin pöydästä itsetehtyjen hampurilaisten kimpusta.

Illaksi grillimakkaraa, patonkia, tuorejuustoa ja manoffee, poppareita, namia ja juomia jokaisen iän mukaan. Nämä siis lähtevät illan bileisiin mukaan.

Huomiselle grillikylkeä, pihvejä, itsetehtyjä lohkoperunoita, kolme eri salaattia ja jälkkäriksi uusi manoffee+ juomia huomisellekin, sipsiä ja namia. Meille tulee vieraita.

Yhteistyössä