Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

• Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
Hoh, oon käynyt ykköskurssin vaan kahdesti. Saldo: osaan kaksi lausetta ja osaan "muuntaa" suurimman osan venäläisistä kirjaimista suomeksi. Pitäisköhän kaivaa toi mun venäjän opus esiin ja tutkailla, jos sattuisi oppimaan jotain tällee ittekseen. :)
Mä luin venäjää yläasteella kaksi vuotta, lukiossa pari kurssia ja opiskeluaikana uudestaan ne pari kurssia. Eli osaan varmaan ykköskurssin verran ja sit ehkä hiukan kakkosestakin. Mut onneks Toi Essi osaa venättä ja toisaalta, ei kait siel tartte muuta osata huudella kuin "vodka, vodka"!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050531:
vodka, da! Niet po-russki!
Kyllä, juuri noin. Sitten voidaan pyydellä aina välillä anteeksi (isvinite) ja kysyä onko tämä paikka vapaa (eto mesto svapotna). Muuten Essi saa hoitaa kaiken puhumisen.

Ja on se kumma kun puoliksi syöty appelsiini ei kelpaa. Ei hätää, saat toisen sidukan tilalle. :)

Kyllä, juuri noin. Sitten voidaan pyydellä aina välillä anteeksi (isvinite) ja kysyä onko tämä paikka vapaa (eto mesto svapotna). Muuten Essi saa hoitaa kaiken puhumisen.

Ja on se kumma kun puoliksi syöty appelsiini ei kelpaa. Ei hätää, saat toisen sidukan tilalle. :)
Ja jos halutaan tulta (palomiehien houkuttelemiseksi tai tupakointia varten), niin pyydetään lainaksi sasigalkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050010:
Mä ent ajua että oon näin jurrisa' :xmas:
Tuo näyttää hyvälle.
Minulla piti olla tyystin selvä juhannus.
Ja nyt kello käy puolta kahta, uni ei tule (huomenna 16 h emännöintipäivä) ja mietin että arvioinko kaiken väärin: JOS ois juonut itsensä eilen humalaan, sammunut ennen puolta yötä kaiken mielestään tyhjänneenä, niin olisko seuraavat pari päivää menneet jouhevammin...

*kannattaa 87%sti äitien juominkeja*

Tuo näyttää hyvälle.
Minulla piti olla tyystin selvä juhannus.
Ja nyt kello käy puolta kahta, uni ei tule (huomenna 16 h emännöintipäivä) ja mietin että arvioinko kaiken väärin: JOS ois juonut itsensä eilen humalaan, sammunut ennen puolta yötä kaiken mielestään tyhjänneenä, niin olisko seuraavat pari päivää menneet jouhevammin...

*kannattaa 87%sti äitien juominkeja*
Tämä voi kuulostaa tosi kliseeltä, mutta suosittelen lämmintä maitoa. Ja sitten kun on juonut ja vaikka syönyt vähän yöpalaa, niin menee sänkyyn makoilemaan. Ei pitäisi kauaa kulua, niin pääsee höyhensaarille. :)

Mutta on tää alkomahoolinkin nauttiminen silloin tällöin mukava tapa mennä tuutimaan. Täytyy vaan olla tarkka ettei tule darraa. :)

Yhteistyössä